Clint Darden videoer


Thomas J
 Share

Recommended Posts

Nu ved jeg ikke hvor mange af jer som allerede følger med i Clint Dardens træning, men for dem som ikke gør, så vil jeg da lige smide et link til hans hjemmeside, hvor man kan se billeder og videoer fra hans træning.

Clint Darden er en amerikansk stærkmand, som filmer store dele af hans træning og smider det op på hans hjemmeside. Og for CoC interesserede, så er der lidt video fra den 8. oktober, hvor Clint næsten lukker CoC 3 med både venstre og højre. Der mangler ikke meget. Mener dog at han har lukket den med højre før.

Clint Darden video og billeder

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hehe....gid det var så vel. De sidste 3-4 måneder har jeg ikke trænet særligt meget. Og det jeg har trænet har ikke været særligt struktureret. Jeg har simpelt hen ikke haft lysten. Så jeg er slap som aldrig før. Jeg skal være glad hvis jeg kan trække 220 kg i dødløft lige nu. Meget af styrketabet er så også kropsvægtsrelateret. Jeg vejer kun 112 kg vs. de 140 kg jeg vejede da jeg var stærkest.

Men når mine eksaminer er overstået til januar, så vil jeg igang med noget seriøst træning igen. Lige nu må den stå på så meget vedligeholdelsestræning som muligt. Jeg har fundet ud af at man kan vedligeholde store dele af styrken med ganske lidt træning. Og jeg satser på at topstyrken kommer hurtigt igen :)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt følge dig. Jeg har heller ikke trænet meget de sidste 8 mdr, men nu skal det altså til at være

Yep, jeg skal også igang igen. Det er 100 % sikkert. Mit problem er nok at jeg har trænet i næsten 11 år, uden en eneste regulær pause. De sidste 11 år har jeg måske været væk fra træningen i sammenlagt 3-4 uger, hvor de fleste af dagene har været pga. sygdom. Har jeg været på ferie, så har jeg altid fundet ud af at træne på en eller anden måde.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hej Farmer.

Hvaa når du nu får tid og lyst til at kunne træne seriøst igen, har du så tænkt over hvad du vil med din træning? Skal det være mere cardio baseret, mere alsidigt eller RAW power igen ??? Syntes sgu det er spændende hvad en guruen har af planer for fremtiden :)

Og held og lykke med de eksaminer :)

Vh. Kasper

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

Styrke er altid i højsædet :)

Men jeg tror jeg vil gå efter styrke ved en lavere og mere "lean" kropsvægt. Måske så meget styrke som muligt med en kropsvægt mellem 100-110 kg. Jeg gider ikke veje så meget mere. Den lavere kropsvægt skulle også gøre det muligt at dyrke en smule kardio, hvis lysten skulle være der ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Og det ser jo dejligt nemt ud :)

Iøvrigt er det sjovt at se at man kan være så stærk i dødløft, uden egentlig at træne dødløft tungt. Hvis man ser på de træningsprogrammer der også ligger på hans side (meget WSB inspireret), så træner han næsten kun speed singles i dødløft. Det er sjældent han er over 270 kg, og det meste af tiden ligger han på 150-250 kg.

Så hvis man vil være stærk i dødløft, så lav tonsvis af eksplosive singles ;)

Det hjælper selvfølgelig at han også laver tunge goodmornings, og masser af tung stærkmandstræning.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Fandt et klip hvor laver næsten 250 kg i Chain Suspended Goodmornings

Yep, har set mange af hans goodmornings klip. Synes dog de minder lidt for meget om en blanding mellem arch-back goodmornings og partial squats. Han bruger ryggen alt for lidt efter min mening.

Hvis man vil se chain suspended goodmornings lavet som goodmornings bør laves, så skal man chekke Chuck Vogelpohl ud i WSB videoerne.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share