Poll: Hvilken muskelgruppe hader du allermest ?


FittSmoker
 Share

Hvad bryder du dig allermindst om at træne ?  

104 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Modsat de fleste, ligger skuldertræningen nok sidst i favorit feltet hos mig - grunden er nok at jeg altid har måtte arbejde ekstra meget på denne muskelgruppe for at få de ønsket resultater.

Mavetræning var før i tiden nok det mest ubehagelige, men efter jeg lagde mavetræning ind fast i enden af hvert træningspas - tjaa, så hygger jeg mig ligesom med det nu som rosinen i pølseenden ;)

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Jeg svarede først ingenting.... Men kom så i tanke om at jeg syns det er lidt latterligt at træne bryst. Som tøs har jeg det nemlig altid dobbelt med den gruppe. Syns det er fedt at køre tungt men vil jo gerne beholde lidt a det naturen har tildelt mig.... Hmmmm-dilemma <_< Men fuck det-man ka vel købe et par nye B)

Tilgengæld er det sgu da fedt at træne mave :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hader at træne biceps, læg og mave.

Elsker at træne ryg, skulder, bryst og triceps. Dog ikke alle øvelser inden for disse kategorier. Mine favoritøvelser er helt klart dødløft, alle former for rows, alle former for bænkpres, alle former for skulderpres, og så de fleste tricepsøvelser.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share