Poll: Hvilken muskelgruppe hader du allermest ?


FittSmoker
 Share

Hvad bryder du dig allermindst om at træne ?  

104 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

vi kan i hvert fald konkludere at der er blandede følelse omkring bentræning, lårene ligger nemlig højt både som favoritgruppe og hadegruppe :blink:

Fordi maven er hadegruppe nummer 1 (og i øvrigt favoritgruppe for ca 10%) kan vi vel ikke konkludere at MOL-boerne har store maver?

Link to comment
Share on other sites

Jeg hader at træne mave og gjorde det heller ikke i lang tid indtil dunken blev lidt for stor.

Jeg har valgt at ignorere at træne både underarme og læg, hvilket jeg sikkert vil fortryde bitterligt på et eller andet tidspunkt... <_<

Edited by humseper
Link to comment
Share on other sites

jeg elsker skam at træne mave...

Men mavetræning ligger stadig sidst i programmet..

Godt der er nogen, der kan holde standarten lidt oppe! ;)
Jeg hader at træne mave og gjorde det heller ikke i lang tid indtil dunken blev lidt for stor.

Det bliver den altså kun større af!

Jeg har valgt at ignorere at træne både underarme og læg, hvilket jeg sikkert vil fortryde bitterligt på et eller andet tidspunkt...

Jeg kender mange, der har fortrudt deres sløseri mht læg. -Det er desuden sådan en dejlig øvelse. Man får ikke mere koncentreret smerte for pengene nogen andre steder! ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share