Hvad siger vægten ?


Niels86
 Share

Recommended Posts

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Startvægt 1. Februar 2003 97kg af den fede slags..

Vægt nu 86kg af de lidt mere muskelprægede...

har været nede og runde 83 men har taget lidt på efter træningen er blevet lidt hårdere.. skal sku have nogle kalorier ellers bliver jeg helt svimmel...

målet er at smide endnu 5-6 kg fedt og så eller's bare gaine muskler derfra... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Stats:

Alder 21 år, August.

Højde ca 177cm

Vægt idag 74,5kg

Nuværende fedtprocent? Under 10 ihvertfald...Blodårer er synlige på mave og ben :)

1999 Træningsstart 59kg

Sommer 2002 80kg (mit tungeste)

Efteråret 2002 cuttede jeg ned på ca 72-73kg, der røg også meget masse, det var en tid hvor min træning var lidt i krise :lol: Brugte al min energi på thaiboxing i den tid :boxers:

2003 nu er jeg på rette vej igen :)

Mål:

Komme med til DM 2004.

Jeg skal have mere masse, 4kg ren masse kan nok gøre det, og de må gerne placere sig på arme og nakke alle sammen :lol: så er jeg 100% klar! B)

Regner med at jeg højst skal bruge 12 uger på diæt, så jeg har altså ca 9 måneder til at gaine i. 1/2kg om måneden burde være realistisk?

Mit sørste problem med dette er at spise nok :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Vejede sidste sommer 62kg, så det er vel 10kg indtil nu. Regner med at de fleste kg er muskler, da min fedtprocent er bevaret. Er faktisk blevet lidt mere markeret (hjælper at få muskler på kroppen), så jeg er tilfreds med fremgangen indtil nu

Mener du sidste sommer eller sommeren sidste år? -For 10kg på 4 måneder er seriøst meget!

Link to comment
Share on other sites

Alder: 16

Højde: 190

Vægt: 61(da jeg startede for lidt over en måned siden  B) )

Vægt nu: 63-64(grundet kreatin, træning 3-4gange om ugen, og så masser af føde!)

:o Du er jo ikke andet end skind og ben!!.. DU skal vel gaine 20 kg!!?? Go tu rsiger jeg... :blink:

Det er nemlig 100% korrekt!!!

Er MEGET tynd, bla. derfor jeg begyndte at træne, og spise en masse!

Vil gerne kommer over de 80kg en dag.... men tager nok lidt tid B)

Link to comment
Share on other sites

Hey, 169 høj og vejer 58 kg om morgenen (har taget 4 kg på). Jeg har to spørgsmål jeg håber I kan svare på...

1) Jeg har for nylig læst at man, hvis man vil øge vægten, skal spise 2-3 måltider om dagen og kun tage kosttilskud i direkte forlængelse af et måltid - for at sænke stofskiftet! Det lyder jo lidt suspekt i lyset af at man altid har fået at vide at man skal spise mange måltider, gerne 6 om dagen. Er der nogen der har personlige erfaringer med den fremgangsmåde? Eller bare en mening om den i almindelighed???

2) Er der en grnse for hvor hurtigt det er sundt/hensigtsmæssigt at tage på? SKal man fx undgå at tage mere end 1 kg på per uge?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share