MOL komsammen


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg skal også hen at se DM og så vidt jeg husker plejer det at koste mellem ca 200 og 300 afhængigt af hvor man sidder.

Hvis man også skal se forbedømmelser bliver det vist en hund oveni.

Mht komsammen så er jeg klar, specielt hvis det er til sommer.

Om vi skal squatte eller døjjløfte eller hva' kommer an på om det ligger på den rigtige dag :)

Link to comment
Share on other sites

I N S P I R A T I O N !

Jeg er typen der elsker at posere! :D

IK at jeg dermed også er typen der posere nede i centeret, med at selvglad blik i øjnene!!! :love:

Det jeg egnetlig vil, er at se hvordan sådan en konkurrence foregår i praksis. Jeg har ambitioner om engang selv at deltage... ...Om en 6-7 år når jeg er stor nok! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg kunne personlig godt tænke mig at få afpudset teknik og føling i et par basisøvelser. Måske der kan indlægges noget "teknik og føling" i aktivitetsprogrammet?

Ved godt at det måske er lidt pain in the ass at have nogle forholdsvis nye og "uvidende" med, men vi vil jo så gerne lære...

Link to comment
Share on other sites

Joergen, jeg tænkte det samme og er næsten ligeså grøn som dig. Tør vædde med at du kan tage flere armstræk end TJ, så der er ingen grund til nogen mindreværdskomplekser :D  Det bliver sgu da en fed mulighed for at komme godt igang med en god træningsteknik. Specielt også når du er fokuseret på ikke at ødelægge din krop med vægte, er der virkelig mulighed for at få indøvet øvelserne perfekt.

Bare se at komme afsted!

Link to comment
Share on other sites

Jørgen, er det bare mig eller fornemmer jeg at du er ret god til at pive. Ehhhh jeg er ikke stærk, eehhh dumme busser :biggrin: nu skal jeg nok hjælpe dig:

www.rejseplanen.dk

Sådan nu har jeg lavet halvdelen af arbejdet for dig.

Jeg kan da heller ikke løfte 3ton i dødløft, jeg er også baby løfter, men jeg kommer da alligevel. Så har de andre også noget at grine af. det er da godt nok

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share