Røvtræt af dødløft


Yod Manut
 Share

Recommended Posts

Voldsomme lår kan jeg ikke bruge til noget, og jeg vejer allerede for meget til fodbold.
OK du bliver ved med at bruge din sport som undskyldning men du vil altså gerne slæbe rundt på mere dødvægt i form af en stor brystkasse. Lidt den samme relevans som hvis en kajakroer trænede for muskelvækst i ben :)

Har selv spillet fodbold - og havde voldsomme lår - og jo dem kunne jeg godt bruge til noget - jeg var altid den hurtigste spiller på banen :)

Det S/H billed er ikke så langt fra virkeligheden endda
Det vil sige du mener ikke at farvebillederne ligner? :) :)
Link to comment
Share on other sites

En anden mulighed kunne være at lave den første rep fra gulvet og hele vejen op, og så stoppe lige under knæet og reppe fra knæ til lockout på alle de øvrige reps. Så er kasserne ikke nødvendige ;)

Ja, det er sådan jeg har gjort de sidste 3-4 uger. Synes bare ikke at det er optimalt. Kan ikke rigtigt får det til at 'ramme' ben og mås så lidt som jeg gerne vil. Men jeg piver jo også lidt.

Link to comment
Share on other sites

Voldsomme lår kan jeg ikke bruge til noget, og jeg vejer allerede for meget til fodbold.
OK du bliver ved med at bruge din sport som undskyldning men du vil altså gerne slæbe rundt på mere dødvægt i form af en stor brystkasse. Lidt den samme relevans som hvis en kajakroer trænede for muskelvækst i ben :)

Har selv spillet fodbold - og havde voldsomme lår - og jo dem kunne jeg godt bruge til noget - jeg var altid den hurtigste spiller på banen :)

Det S/H billed er ikke så langt fra virkeligheden endda
Det vil sige du mener ikke at farvebillederne ligner? :) :)

Der er dømt harmonisk uenighed.

Som gammel fodboldspiller og grønt bud, har jeg IRL, aldrig hørt andet end det modsatte af det som jeg hører fra indehavere af avartarer fyldt med div. ballonlår. Så der er nok bare tale om kulturkløft el noget.

Hvordan jeg ender med at tackle situationen, kan følges i min log - hvor alle iø er velkomne !

/jhax

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share