Erfaringer med 20 rep breathing squat???


Splint
 Share

Recommended Posts

Hej Splint. Jeg har lige læst artiklen om "The 20 rep breathing squat routine" på "getbig".

Det lyder temmelig interessant, men jeg synes ikke det umiddelbart fremgår af artiklen, hvornår på træningsdagen man skal lave 20 rep breathing squat, eller skal det viste program forstås sådan, at det også angiver rækkefølgen af øvelserne?

Hilsen Balla H

Link to comment
Share on other sites

Hey splint

Jeg har selv trænet programmet og det er fandme godt.

Det er lidt hurtigere og træne en det program jeg trænede før og kan færdiggøres i løbet af 1- 1 1/4 time. Det er dog hårdt og særdeles opslidende at lave de 20 rep squat.

Nu vi snakker om de 20 rep. squat så kræver det noget af en viljestyrke at blive ved med at tage dem hver mandag og fredag, for det er godt nok noget der slår benene helt væk under en. Jeg skar selv lidt ned på gentagelserne i squatten fordi jeg synes det var lidt for hårdt at have stangen liggende i al den tid det tager at lave 20 så tunge gentagelse

fræs klovn fræs

Link to comment
Share on other sites

Balleh: Øvelserne skal køres i den rækkefølge de står! Mht. at kombinere det med HST, så ved jeg sgu ik om det er en go ide?!!

P-fræseren: Fik du nogle kg på kroppen af programmet???

Jeg har søgt her på MOL, men ka ik rigtig finde noget om erf. med 2o rep. :(

Link to comment
Share on other sites

hey Splint

Jo det gjorde jeg godt nok. Det er noget der giver et kick til større muskler, specielt når man lige har kørt et forholdsvist ubrugeligt spilt-program inden, som jeg gjorde.

Først og fremmest gjorde det:

1: Jeg er blevet stærkere i alle basis-øvelserne, dødløft, squat, bænkpres

2: Man føler virkelig at man har lavet noget når man har trænet og så gav det mig ret hurtigt noget ekstra omkreds på overarmen. 1 cm for at være helt præcis

3: Det er også et genialt rygtræningsprogram og min ryg er blevet meget stærkere af det end den var før

held og lykke

fræs klovn fræs

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share