Muskeltilvækst


angel
 Share

Recommended Posts

Han er så ikke clean, men det ændrer ikke budskabet. B)

Og angel, han stod faktisk i en af de boder vi besøgte mens vi var i Lund. :santa2:

JEP... det var derfor jeg tjekkede hans hjemmeside - for han tog en del billeder af mig backstage :santa2: så jeg var lidt nysgerrig om jeg var kommet op på hans hjemmeside

Link to comment
Share on other sites

JEP... det var derfor jeg tjekkede hans hjemmeside - for han tog en del billeder af mig backstage  :santa2:  så jeg var lidt nysgerrig om jeg var kommet op på hans hjemmeside

Lækkert - amatør dedikret wannerbe :tongue: :lol:

:lol: :lol: :lol:

øøøøøøvvvv altså ikke på den måde - vi var en hel gruppe (og heller ikke på den måde :blink: ) som blev fotograferet sammen :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er bare ærgeligt at han har den nasty gyno på efter billedet og hvis man ser de andre billeder af ham kan se at hans struktur STINKER! <_<

Det er en vild forvandling, men personligt synes jeg mere at det understreger at man skal holde sig til hvad ens gener kan bære.

Link to comment
Share on other sites

IF YOU TRAIN HARDER THAN THE REST..

IF YOU ARE WILLING TO EAT WHAT YOU GOTTA EAT...

Bla. Bla. Bla. Same old Flex-magazine BS!

Jeg synes virkelig det er dybt latterligt med en pep-talk fra en person, der åbentlyst har taget alverdens steroider og gud ved hvad ellers for at komme til at ligne noget som 99% af jordens befolkning vil kalde en vanskabning. Thumbs up freak! :thumb_down:

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong

Jeg synes vi (mig selv inkl.) desværre har en tendens til, at lade dopingspøgelset fjerne enhver tro på, at gode resultater kan opnåes uden AS. Det er synd, både fordi vi programmerer os selv til at lade os nøje med mindre, end vi måske rent faktisk kan opnå.

Derudover er jeg træt af, at der altid i bedste jantelovsstil bliver smidt med mudder, når nogen så rent faktisk opnår resultater ud over det sædvanlige, uden brug af doping.

Måske har han taget AS - who cares...hans indstilling derudover er da en inspiration.

Personligt er jeg meget inspireret af Arnold, på grund af hans jernvilje, målrettethed og kompromisløse måde at gå efter sine mål. At han så er SÅ kompromisløs at han ikke havde noget problem med at proppe sig med AS - betyder ikke at jeg også skal gøre det. Men han kan inspirere mig til selvdiciplin og troen på min egen succés...

post-10-1070457737.jpg

Link to comment
Share on other sites

You're missing the point people :tongue:

Hans indstilling kan være nok så god på papiret, men hvad hjælper det, hvis han alligevel fylder sig med alverdens medikamenter (hvilket han naturligvis har gjort og stadig gør!). Så er han da endda et endnu dårligere forbillede end en, der tager AS og er ærlig omkring det.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg fulgt flere af ZoneCapones posts, på et andet board. Og han ligger overhovedet ikke skjul på at han er "på noget". ;)

Derudover synes jeg ikke at hans indstilling er meget anderledes end de fleste andre "no pain - no gain" typer. Og det er uanset hvordan man vender og drejer det stadig en NASTY gyno han har på efterbilledet!!! :crazy:

Så det har intet med jantelov at gøre fra min side af… B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Voravong
You're missing the point people  :tongue:

Hans indstilling kan være nok så god på papiret, men hvad hjælper det, hvis han alligevel fylder sig med alverdens medikamenter (hvilket han naturligvis har gjort og stadig gør!). Så er han da endda et endnu dårligere forbillede end en, der tager AS og er ærlig omkring det.

Enig...og jeg siger ikke de skal være forbilleder. Men man har et valg. Man kan enten bruge en helvedes masse tid på at gå op i hvorvidt folk har taget doping eller ej. Eller...man kan tage de ting man kan bruge, og så lade doping være doping.

Du går automatisk ud fra at han har taget doping...og sådan synes jeg tit det er. Tvivlen kommer aldrig folk til gode. Personligt er jeg selv blevet beskyldt for at bruge steroider, hvilket i mine øjne er helt grotesk set i lyset af min størrelse. Men der var nogen der syntes, at fik bedre resultater end dem, og nogen der selv brugte AS, som ikke syntes deres egne resultater var så meget bedre end mine, set i forhold til at de tog AS. Og vupti, så er det jo nok ikke fordi jeg véd hvad det er jeg foretager mig, eller har tålmodighed...næææææh - det må da bestemt være fordi jeg tager steroider.

Det minder mig om "puste-æg-scenen" fra blinkende lygter, hvor Søren Pilmark ikke kan puste ægget. Og vupti, så er der nok noget galt med ægget...

Link to comment
Share on other sites

Jeg er da helt med på, at man ikke skal beskylde folk for alt muligt uden grund, men omvendt skal man vel heller ikke være hjernekirurg for at se, at sådan en fysisk ændring ikke kan lade sig gøre naturligt på 7 år. Ydermere har fyren jo de vilde gynopatter. Hans træningsfilosofi er da også noget nær det lammeste... alt i alt et skidt forbillede for de hårdttrænende MOL'ere. B)

P.s. mit tidligere indlæg kunne godt lyde lidt hårdt, men jeg fatter simpelthen ikke at man kan finde noget som helst positivt ved en mand med et tilsyneladende så forkvaklet kropsideal, at han vil sætte liv og lemmer på spil for noget som kun et minimalt udsnit af befolkningen synes er attraktivt eller måske endda kun facinerende.

Link to comment
Share on other sites

Derudover synes jeg ikke at hans indstilling er meget anderledes end de fleste andre "no pain - no gain" typer. Og det er uanset hvordan man vender og drejer det stadig en NASTY gyno han har på efterbilledet!!! :crazy:

Nu bliver jeg altså nød til at spørge; hvad er Gyno?

Noget andet er; har han ikke fået vildt store ører eller er det bare billedet som snyder?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share