Pumpe musik, Hvad træner du til?


linder
 Share

Intet godt trænings pas u/musik, men hvad foretrækker du kære MOL'er?  

268 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Syntes nu næste altid de spiller Techno i OBBC når jeg er deroppe. Men det kommer også an på hvem der styrer det. Hende susanne tror jeg hun hedder spiller radio/pussy ass soft pop :wacko:

Som regl ved 14-18(træner altid i det tidsrum) er det techno :4jumpy: :mandance: :banana:

Edited by boing
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hmm...lytter i virkelig så meget efter musikken ? jeg snakker elller spotter altid mellem sættene og når jeg løfter koncentrerer jeg mig udelukkende om løftet.

personligt ville jeg nok foretrække noget House. ellers måske noget progressivt/minimal/psykedelisk trance - gerne double dragon

det eneste problem med bare at høre radio er at jeg til hvert træningspas bliver nød til at høre at høre 24nordjyske trafik meldinger - i længden bliver man sindsyg af at høre om kø dannelser på vesterbro og hobrovej i Ålborg :beatup:

forresten så hey alle sammen - dette er mit første indlæg på MOL :afro:

Link to comment
Share on other sites

Når SaintPauli og jeg træner, skruer vi altid op på 10
ALL MEN PLAY ON 10..... Fuck hvor er det helt enormt mega plat og fedt samtidigit :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
jaja drenge men man kan stadig ikke træne til stål musik - I må da få ondt i hovedet!

Niks, det kræver lidt tilvænning og så bliver det fedt. Nogle af mine skiver (herunder Mayhems) har jeg måttet høre 10 gange før det gav mening. Og før det giver mening er det bare forbandet støj. :blink:

Link to comment
Share on other sites

hmm...lytter i virkelig så meget efter musikken ? jeg snakker elller spotter altid mellem sættene og når jeg løfter koncentrerer jeg mig udelukkende om løftet.

Velkomen til..

og ja, jeg bruger musik i høj grad, for at psyke mig op til en tung gang dødløft f.eks. Eller bænkpres. Så ligger man lige og venter et par sekunder til man ved der kommer et dybt growl, eller det ondeste tungeste riff! SÅ giver det lige det ekstra.

FOr mig i hvert fald

Link to comment
Share on other sites

jo tak tryllemusen og Eruption :)

Eruption>

fair nok - jeg foretrækker istedet noget mere monotomt. jeg kan langt bedre fokuserer når musikken er tilregnelig - og med 55kg på stangen har jeg ikke lyst til pludselig at få et kæmpe chock over et growl eller skrig etc.. det er egentlig ikke fordi jeg ikke kan lide den slags musik for jeg er selv guitarist og lytter gerne til den slags musik men jeg forbinder det mere med at drikke mig stiv og headbange helt vildt ;)

men hvis jeg skulle vælge noget metal må det være Fear Factory - hvad siger i til det ?

p.s. kom jeg til at tænke på at sikkert også kunne være fedt at lægge og pumbe til noget electronica. podigy fx...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest PlayboY

hey et forslag til en cd med de optimale træningsnumre kunne være:

1: Metallica - master of puppets

2: Dimmu Borgir - puritania (agressivt så det batter)

3: Cradle of filth - born in a burial gown (lækkert)

4: Metallica - saint anger

5: Rammstein - feuer frei

6: Rammstein - Büch dich

7: Rammstein - links 2 3 4

8: Metallica - Blackened

10: Spineshank - synthetic

Der kunne selvfølgelig også være adskellige andre tunge navne på listen som disturbed f.eks. men den liste her giver en fin opbygning med et maks forsøg omkring dimmu borgir eller Cradle of filth, for det er så fucking agressivt. :devil:

Hvis denne cd blev smidt på nede i mit center kender jeg adskellige, undertegnede inklusiv, som ville gå helt amok (på den gode måde) til den.......Fuck jeg ville dø for at høre den nede i vores popcenter.

Cradle og dimmu styrer max :devil:

Link to comment
Share on other sites

I HSK hører vi stort set altid metal, oftest Rammstein. Det tog mig lang tid at lære at sætte pris på, men det gør jeg nu.

Jeg hører dog ellers ALDRIG metal, det siger mig intet hvis ikke der skal løftes.

Det er godt at høre Klaus. Musikken skal nemlig tænde en, og der tror jeg, flere folk ville kunne få glæde af, hvis de gad at være lidt mere åbne.

Link to comment
Share on other sites

Rock er larm...

Du er ikke for gammel til at få et par klask i den bare. ;) :tongue:

Desuden burde du jo ikke have lov at stemme i denn poll, du er jo ikke gammel nok. :lol:

Ej, jeg joker bare. :)

Tecno er jo bare larm.

Der er ofte en gennemtænkt tekst med virkelig god mening og indhold i metallet.

Overdøvet af en larmende guitar og en langhåret mand i lædertøj :lol:

Det kan man da ik ta seriøst...

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Hmm.. Jeg kan faktisk også godt lide at maxe til techno

Hvad går der galt for dig knægt?

Det er cardio-musik for pokker da!

Kun metal kan tænde dig, så du løfter maximalt.

Jamen så regner jeg med at maxe 100kg i bænk næste gang jeg hører metal :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share