Instruktør-uddannelser


Workoutfanatic
 Share

Recommended Posts

Nissen på mit avantar er selvfølgelig - the one and only - Ronnie Coleman. Hvor meget vægt der er på? : MEGET! Jeg kan bare ikke rigtigt finde ud af, at forstørre avantaret... Uanset hvilken størrelse jeg indtaster i opsætningen, forbliver det lille? Jeg kan jo se, at du har forstørret dit avantar, så du kan måske fortælle mig, hvad jeg gør forkert?

Link to comment
Share on other sites

Håndvægtene ham misfostret ligger og "kæmper" med vejer måske slet ikke så meget som de ser ud - de kan i princippet være fyldt med vand eller lavet af papmache (ligesom ham der ligger og presser dem.... hmmm han er måske nærmere støbt i plastic og malet brun?? :) )

who knows.... and who cares...

heeeej.....

Link to comment
Share on other sites

Mit indtryk er, at de fleste centre er fløjtende ligeglad med hvilken uddannelse, man har - bare man kan vise et eller andet stykke papir.

Hvis du vil have den bedste uddannelse som personlig træner, skal du vælge International Association of Resistance Trainers, se www.exercisecertification.com . Denne uddannelse er meget fokuseret på at give dig redskaber til at skræddersy programmer til kundens individualitet. Til gengæld er det ikke særlig nemt at bestå.

Link to comment
Share on other sites

Xax: tja... så er man sgu selv ude om det!! ;)

Blackice: Ronnie Coleman er vist mr. Olympia-afløseren efter Dorian Yates... ud over det ved jeg ikke så meget om ham.. men han ligner da de samme plastikmennesker der også prydede forsiderne af Flex, Mucle & Fitness  etc. dengang jeg spildte penge på de blade.....

hej..

Link to comment
Share on other sites

for at vende tilbage til det egentlige spørgsmål ang. instruktøruddannelser, så prøv at gå ind på denne side www.fitnesseducation.com

Det er en glimrende uddannelse, som jeg selv har taget. Dog i USA. Desuden er det nogle af de mest anerkendte styrkeløftere og personlige trænere der står bag denne uddannelse. Bl.a. kan nævnes Fred Hatfield og Charles Staley.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes nu også det er lidt arrogant at påstå at IART´s kurser er det bedste af det bedste. Jeg ved jo godt at Lars siger det fordi han er tilhænger af Brian Johnston. De gange træner certificeringer er blevet diskutteret på diverse amerikanske forums, så er IART ikke blevet rost overhovedet. Den uddannelse som nævnes oftest er ISSA´s certificering som T nævner. Jeg synes deres program ser bredt og udbygget ud.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Ja XAX jeg må indrømme at TJ har vist mig nogle billeder som fik mig til at indse at det ikke altid var BB træning der er vejen frem. Jeg er overbevist. Jeg har kørt min sidste ISO øvelse. Ej sådan er det helle ikke. jeg er måske ved at blive en Styrkeløfter som træner mere af kosmetiske årsager end af Styrke interesse.

Ja xax, det lydder ubehageligt. Klamt syn.

En af mine kollegaer som jeg har nævt før er rigtig dygtig bokser, har trænet både SL og BB, han har set en gut sprænge en lår muskel. Ik så rart.

Ok milo, det er også bare i orden. jeg kan godt have det på samme måde. for jeg må indrømme at jeg synes ikke det er sport pænt når de står der med en fedt procent på 0,3 smurt ind i olie og med selv bruner i hele kajen og med et AS indhold i blodet på 10%. Nice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share