jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Hej Jarvig.

Jeg var ude at sarge i går men har brug for et råd.

Mig og min wing ender op med tre piger en HB 9, og en HB 10 ( mit target) Og til sidst en HB 6 som er med på slæb dvs. hun er utroligt stille.

Jeg laver lidt psykologiske number routines på På HB10 og HB 6 imens min ven er gået i baren for at hente noget at drikke sammen med HB9. Han fortæller hende så positive ting om mig :)

Mine number routines sætter godt gang i snakken, og jeg kommer virkeligt ind i varmen hos pigerne. Mit fokus er hele tiden på hele gruppen, og jeg forsøger tildels at "ignorere" HB10 hvilket hun bliver iriteret over kan jeg se.

Mig og min wing foreslår så at vi tager et spil pool, det er de helt med på.. og vi skal så skiftes til at skyde.. Her får jeg det første IOI fra HB10, Hun kigger sødt på mig og spørger om jeg vil ikke vil tage hendes smøg selvom veninderne står lige ved siden af. De gør jeg og aflevere den tilbage, da hun er fårdig med at skyde. Spillet går fint jeg bliver ved med ere eller mindre at ignorere hende. Hendes kropssprog viser tydeligt at hun er meget iriteret over ikke at kunne komme i kontakt med mig. Hun begynder at gå i vejen for mig og gnider sig lidt op ad mig hvis vi kommer tæt på hinanden. Jeg giver hende et neg. Siger at hun skal passe på når jeg skal spille på en streng måde. Hun går tilbage til bordet og snakker med HB 6. Mig HB9 og min wing spiller videre.

da vi kommer tilbage til bordet kan hun næsten ikke sidde stille, og prøver konstant at får min opmærksomhed. Og siger hun snart vil hjem fordi hun skal arbejde osv. næste dag. Min plan er så at jeg vil isolere hende en lille stund og lave en time bridge og en nummer udveksling. Men før jeg når at tænke over det er hun ude af døren med en bestemt mine, vi havde planlagt at gå sammen alle, men hun traver bare i forvejen meget prisesese fornærmet, selvom vi skal samme vej, og vi følges med hendes to veninder.. traver hun bare 25 meter forude og lægger mere og mere afstand til os.

Jeg er iriteret over at jeg ikke fik lavet en timebridge. Min wing fortalte mig senere at han også var helt over bevist og at hun var meget tiltrukket til mig.

Hvad vil du foreslå jeg gør, det er min første gang med en HB10. Og jeg vil fandme gerne have den i hus hvis jeg ikke allerede har ødelagt den.

Jeg har tænkt på at få min wing (som går på samme skole som HB10) til at aflevere en seddel hvor der står "skriv til mig" også bare mit telefon nummer.

men jeg synes alligevel der er noget barnligt over denne idé..

På forhånd tak

I en kortfatning af det Jarvig skrev, så glemte du helt male-to-female-delen, altså vise, at du faktisk er interesseret i hende. Se her:

Attraction

1. Open

2. Female to Male Attract (Make the woman attracted to us first)

3. Male to Female Attract (Find out what qualities she possesses and then use those to tell her you’re attracted to her)

http://www.bristollair.com/methods/mystery/

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Går ikke.

Grundet mit dårlige knæ har jeg taget en del på det seneste år. Er igang med at tabe mig. Holder mig langt væk fra alkohol og byture pt. Ved at jeg bliver fristet, hvis jeg går i byen. Det går ikke. Jeg er på banen 2 måneder fra nu. Så er en komsammen da lige i øjet.

Så er de 2 måneder snart gået. Skal du ikke snart ud og vise os nogle tricks?

Du giver den gas, mens det halve af Mol's drenge sidder i baren og tager notater. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Hej Jarvig.

Jeg faldt over et af dine indlæg, som du har skrevet i emnet "Umotiveret drab", som jeg fandt meget spændende. Hvilket førte til, at jeg måtte bare finde ud af, hvad du tidligere har skrevet. Fandt så frem til 'TG', som jeg endnu ikke mester - men er begyndt på gamet, og så ville jeg høre, om du har nogle ebooks, som jeg evt. kan få tilsendt?

That would be awesome :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Der var et meget sjovt program på Svensk TV igår, hvor de havde en masse med hvordan tiltrækning (Match på udseende alene, match ved at snakke sammen osv) skete. Fort at teste det havde de en omgang speed dating med ´20 mænd og 20 kvinder, hvor man både skulle rate sin "modpart" før og efter der var blevet talt sammen (så man både havde det visuelle alene og efter man kunne have "talt sukker")

Nå, men der var 3 gutter med fra et "Dating society" der underviste i metoder der lød som dem der snakkes om her. de var taget med som "jokere" da man rgenede med de ville være signifikant bedre end de andre helt almindelige fyre

De 3 mænd havde altså i alt 60 "charmeture" hos en flok singlekvinder der var komet for at date. Og de brugte den aggressive "talen ned/drille" metode.

Hvad fik de ud af det? EN af de 3 blev tilbudt 1 date! Mens faktisk næsten alle de average Joe's fik betydeligt flere hits.

Det var lidt sjovt. De havde nogen kommentatorerne der sad og så samtalerne der mente det var sær metode at bruge.

Men som sagt, hvis de viser det igen, så prøv at se det.

Edited by Blackmoore
Link to comment
Share on other sites

Blackmoore>>

- nu så jeg ikke selv programmet, så ved ikke hvordan de opførte sig.

Det er bare utroligt vigtigt, at man siger sine ting på en måde og i et tonefald, så modtageren ikke nødvendigvis kan høre hvorvidt man laver sjov, eller mener det i ramme alvor, når man laver en "sviner". (Cocky/Funny)

Hvis de ikke forstår at sige det med et glimt i øjet og skabe tvivl, så kan jeg da godt forstå de blev afvist.

Desværre er det også noget af det allersværeste.. det er en hårfin balacegang.

Jeg vil også mene at selve situationen med tvprogrammet er lidt skyld i deres manglende resultater. De færreste piger vil jo medgive hvis de har følte nogen tiltrækning til en fyr der har svinet dem til (på en subtil måde) - fordi de ved der er kamera på.

Men som sagt, har ikke set programmet - lyder interessant.

Link to comment
Share on other sites

Sjov log, men hold da op hvor er den lang!

Læste blandt andet dit indlæg om en tur på Park sidste sommer, med en masse limoer. Det var egentligt ikke så ekslusivt, men bare en smart ide fra Parks promotore. Ideen var sådan set fin nok - hent folk fra deres opvarmning over hele byen og kør dem til Park i en limousine. Og som altid, ved nye arrangementer møder der masser af mennesker op. Men Park er bare stadig Park, i Limousinen var "champagnen" en eller anden skod rosé-mousserende, og Limoerne kom i øvrigt altid for sent i forhold til aftalerne, så det arrangement gik meget hurtigt i vasken. Men bevares, den første aften (som måske er den du også har været til) var sgu' proppet med søde piger - sjov historie med lynlåsen :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Du kunne øge brugervenligheden i denne log ved også at skrive, hvordan det smukke køn skal gebærde sig i by-trafikken. Det er der måske ikke nogen, der skriver bøger om? :tongue:

Rigtig god sommer, Jan - og husk: Jeg vil med, når I skal i byen. Skal nok lade være at ødelægge noget.

Hej fra Mette

Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop fået ferie. :superman::superman::superman::strat: De seneste 2 måneder har været sygelige. Har slet ikke haft tid til andet end lidt småtteri på MOL (og hermed mener jeg at byliv, damer, drukture, hygge, deltage på andre sites og almindelig social omgang med andre mennesker, har været helt umulig). :dry:

Jeg tager lige alle indlæg rettet til mig lidt senere. Skal nemlig til Jylland i morgen og kommer først hjem sent søndag.

Men I alle velkommen til det komsammen vi laver senere. Også folk udenfor "inderkredsen". :tongue:

PS: I er dejlige mennesker. Glæder mig til at se jer igen IRL. :smile:

PPS: Fik kindkys af Mette for 2 månder siden. Hvem kan slå det? :tongue: Nå ja, Spock lige ikke med i sammenligningen. :tongue:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jeg har netop fået ferie. :superman::superman::superman::strat: De seneste 2 måneder har været sygelige. Har slet ikke haft tid til andet end lidt småtteri på MOL (og hermed mener jeg at byliv, damer, drukture, hygge, deltage på andre sites og almindelig social omgang med andre mennesker, har været helt umulig). :dry:

Jeg tager lige alle indlæg rettet til mig lidt senere. Skal nemlig til Jylland i morgen og kommer først hjem sent søndag.

Men I alle velkommen til det komsammen vi laver senere. Også folk udenfor "inderkredsen". :tongue:

PS: I er dejlige mennesker. Glæder mig til at se jer igen IRL. :smile:

PPS: Fik kindkys af Mette for 2 månder siden. Hvem kan slå det? :tongue: Nå ja, Spock lige ikke med i sammenligningen. :tongue:

hvornår er der planlagt komsammen? regner med at være i kbh i starten af august..

Link to comment
Share on other sites

PPS: Fik kindkys af Mette for 2 månder siden. Hvem kan slå det? :tongue: Nå ja, Spock lige ikke med i sammenligningen. :tongue:

:superman::superman:

Jeg er altid frisk på noget ballade - er desværre på Als i denne weekend, og til fest næste weekend, men derefter er jeg altid frisk.

Lægger også gerne lejlighed til opvarmningen... (Kbh/Amager) :superman:

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Interessant log, jarvig :)

Jeg må indrømme at jeg har lavet lignende eksperimenter med piger. Selv om det måske er koldt og kynisk, er det nu spændende at se hvordan menneskedyrets instinkter tager over på de der ikke er klar over det :blush: its good to be evil! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Interessant log, jarvig :)

Jeg må indrømme at jeg har lavet lignende eksperimenter med piger. Selv om det måske er koldt og kynisk, er det nu spændende at se hvordan menneskedyrets instinkter tager over på de der ikke er klar over det :blush: its good to be evil! :devil:

koldt og kynisk, blaah :tongue::nonono:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
....Skal nemlig til Jylland i morgen og kommer først hjem sent søndag.

Hey Jarvig!

Ja, det skrev du så d. 14. juni.. bum bum gad vide om du ikke snart er hjemvendt fra det jydske.. Måske er du forsvundet i en sandskulptur ved Ringkøbing Fjor, eller blevet bedøvet af Esbjerg-fiskerne og sendt med en ladning sildefileter til Rostock - man har hørt det før! :laugh:

Nå, vi glæder os til at få dig tilbage.. og apropos damer, druk og røverhistorier så holder vi en MOL julefrokost d. 11. november check det ud HER!

Kærligste hilsner

Sally :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Hey Jarvig

Jeg har lige læst din blog igennem ( respekt ), og jeg fandt den da jeg googlede efter datingtips, scoresider osv. Jeg har så også læst DeAngelo's ebøger... og du har fuldkommen ret. Først når man har læst dem forstår man hvorfor man tidligere aldrig havde succes hos damerne, simpelthen fordi deres behov ikke matcher de signaler og det de siger. " Datingside: " Jeg leder mest efter en ærlig mand" - øeh ja tak, og hvad sker der når man kommer og er ærlig ? = " Jeg synes du er sød, men kun som en ven".

Med alt det han skriver, sammenholdt med det jeg selv har oplevet, rammer han hovedet på sømmet.

Neil Strass' ss bog "Spillet", bekræfter det hele en gang mere.

Der hvor jeg befinder mig nu, er at jeg er single, og har det fint med det.

Når man så lever sit liv... uden at søge noget specielt... oplever jeg det som om jeg pludslig kan tiltrække, og jeg opdager at damer pludslig kigger efter mig ( mest når jeg skal noget andet ).

HVAD SKER DER FOR DEM ??? det er irriterende, at kun er interesseret, når man selv ikke er.

For tre dage siden gik jeg ind i et supermarked. Der stod en No-HB -3 og talte med en veninde. Hun spottede mig ti meter inden jeg havde nået indgangen. Da jeg var kommet indenfor, ca. mellem kød og ost, var hun bag mig, og skulle være tæt på. Nu ved jeg hvad jeg vil købe, så den slags går hurtigt, og turen gik til kassen. Jeg nynnede lidt julemusik sådan lidt brummeri for mig selv. Hun så nu ud til at handle hurtigt, og pludslig stod hun så bag mig ved kassen, og forsøgte at få øjen kontakt.

Før i tiden havde jeg nok ikke set det, men nu med det jeg har læst, oplever jeg mere og mere at blive "set", og så er det jo nærmest sjovt, at se dem rende efter en... men deres egne mønstre forhindrer dem i at tage den direkte kontakt, og forsøger at kigge sigende eller måbende på en.

Nok om det for nu.

Jeg glæder mig til, hvis du giver dig til at dissekere tydningen at deres kropssprog.

Alle mænd burde trækkes tilside når de er til session, og indvies i deres irrationelle mønstre.

Pigerne har det jo mellem dem selv, med deres "girlstalk", hvor de trækker fyrene igennem kakaoen.

Der mangler helt klart dansk litteratur, der dækker det område du har skrevet så meget om.

//Puahahaha - Godt Nytår

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share