jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

Til alle der har tilmeldt sig http://mysterymethod.forumup.dk

Ovenstående url er der hvor serveren har ligget. Man har kunnet skrive http://www.thegame-online.dk i et par dage.....men ville blive redirected tilbage til øverste url selvom det andet stod i adresselinien.

Men nu har forumet skifter ejeradresse, således at forumet og server nu ligge på http://www.thegame-online.dk

Men man skal tilmelde sig det nye forum.

Der har været lidt problemer med dette. Men forhåbentligt er det klaret.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Godt at høre Lars

Her er forresten lidt flere lækre klip med Neil Strauss, Mystery og Juggler.

Længere indslag fra svensk TV med Strauss om The Game og Project Hollywood

I næste klip er Strauss for en gang skyld presset på TV. :laugh: En meget ivrig kvindlig vært vil se hvordan det virker on the spot. Det er selvfølgelig umuligt. For det første så er det jo umuligt at score en kvinde hvis hun ved, at man vil score hende (altså initialt....når tiltrækning er skabt, så vil hun - hvis man ellers gør det rigtigt - gerne lade sig score). For det andet som Strauss selv påpeger, så er værten alt for sød i forhold til hvordan hun ville være IRL. Hun er for opmærksom, for venlig, for "lettilgængelig". Men udover dette et ganske frisk interview.

Strauss på glatis med meget ivrig vært :laugh:

Her er et længere indslag fra Sex TV (i tre dele). Et indslag der både er oplysende og krtisk. Der er dog en journalist som bare ikke fatter det. Han siger det samme som stort set alle der ikke fatter det siger. Når man ikke fatter at der et game der uanset om vil deltage i det eller ej, så vælger man at se på the game som om man behandler kvinder som en ting, som noget man kan være nedværdigende overfor kvinder, som en slags "revenge fra tidligere nederlag". Sådan er det jo ikke. Når kvinder spiller deres spil (oftest uden de selv er klare over det), så kan man lade være med spille spillet og så få nada søde piger på det. Eller man kan spille spillet og får chancen for at få masse af de søde piger man altid har villet have......typisk for at give dem dybfølt kærlighed. Alligevel fint med hans kritisk. Af en grund. Hvis man tillære sig the game, men spiller med urene kort, så kan meget hurtigt falde i den suppedas som denne journalist kalder alle i the community. Men han tager fejl. Det er kun dem der lære teknikkerne og triksne i the game og derudover fortsætter med at være deres gamle, bitre taberjeg, der bliver som denne kritiske journalist siger man er. Men det er fåtal. De fleste som lære the game udvikler sig nemlig ligepræcist menneskeligt. Alle gamle hang ups, vrede, skuffelser osv lærer man at kommer over og i stedet se friskt, positivt og konstruktivt på tilværelsen. De fleste bliver altså ikke manipulerende assholes, men derimod friske, flirtende (på den omvendte måde selvfølgelig), spændende, givende af the game.

Men ok her er de tre dele som er rigtig gode.

Strauss og Juggler del 1

Strauss og Juggler del 2

Strauss og Juggler del 3

Her er så en "sjov" lille ting. Mystery og Strauss (Style) hjemmevideo. Det sjove er, at denne er fra Struass helt spæde begyndelse. Han har talent mener Mystery (Mystery er den høje fyr med det lange garn, og han har om nogen været den der har fundet de fleste af the communitys teorier og ideer) meget hurtigt og udnævner ham til wingman allerede den første aften de to mødes. Men Strauss er stadig grøn på denne hjemmevideo og er slet ikke så selvsikker og "rolig" som man kender ham fra senere. Men Mystery holder et seminar i Montreal og her er så sammenklippet af en af afterne. Ikke noget vildt. Men bare rimeligt sjovt at se Strauss kun semi på toppen af the game. :laugh:

Mystery og Style (Strauss)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige læst hele din log igennem, og damn det er god interessant læsning.

Det giver et meget dybt indblik i hvordan piger rent faktisk tænker, og når man ser på sig selv hvor mange totalt åndssvage ting mand må gøre i deres øjne :blush:

Synes specielt dine oplevelser og de andres jeg læste om i byen har været meget interessante, og det er rart du er ærlig. Det kunne jeg godt bruge mere af :4thumbup: :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ohh, hvilken smerte. Mig som hader at arbejde.

To ud af fire af mine nærmeste kollegaer er sagt op = har overtaget den enes arbejde i flere måneder nu og den anden må jeg også klare en del af.

Samtidigt er der

- Strukturreforn som lægger alle kommuner vandrette i arbejde pt, og selvfølgelig også mig

- Finansieringsreform som lægger mig total vandret

- Nyt økonomiudvalg der skal betjenes som var de børn fordi de intet fatter :laugh:

- Fagforvaltninger som ikke har forstået at der virkelig skal spares og holdes igen hele tiden pt, og der derfor er dobbelt arbejde i sagsbehandlingen fordi man altid må bruge en kamp på at få dem rettet ind til den økonomiske virkelighed

Det er jo fuldkommen vanvittigt. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Lyder lige som det du søger i et job :laugh:

Helt seriøst, hvorfor vælger du ikke at gøre dine kolleger selskab, og finder et andet job. Muligvis er det private bedre for dig? Det indtryk jeg indtil videre har af det offentlige system i Danmark er ihvertfald ikke noget jeg med glæde ser mig selv en del af. Har du overvejet at finde nye græsgange? Du har jo en god uddannelse og lang joberfaring.

Håber du snart får noget mere tid så du igen kan skrive c. 10 gode lange indlæg om dagen her på MOL mens du er på arbejde :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Jarvig.

Jeg var ude at sarge i går men har brug for et råd.

Mig og min wing ender op med tre piger en HB 9, og en HB 10 ( mit target) Og til sidst en HB 6 som er med på slæb dvs. hun er utroligt stille.

Jeg laver lidt psykologiske number routines på På HB10 og HB 6 imens min ven er gået i baren for at hente noget at drikke sammen med HB9. Han fortæller hende så positive ting om mig :)

Mine number routines sætter godt gang i snakken, og jeg kommer virkeligt ind i varmen hos pigerne. Mit fokus er hele tiden på hele gruppen, og jeg forsøger tildels at "ignorere" HB10 hvilket hun bliver iriteret over kan jeg se.

Mig og min wing foreslår så at vi tager et spil pool, det er de helt med på.. og vi skal så skiftes til at skyde.. Her får jeg det første IOI fra HB10, Hun kigger sødt på mig og spørger om jeg vil ikke vil tage hendes smøg selvom veninderne står lige ved siden af. De gør jeg og aflevere den tilbage, da hun er fårdig med at skyde. Spillet går fint jeg bliver ved med ere eller mindre at ignorere hende. Hendes kropssprog viser tydeligt at hun er meget iriteret over ikke at kunne komme i kontakt med mig. Hun begynder at gå i vejen for mig og gnider sig lidt op ad mig hvis vi kommer tæt på hinanden. Jeg giver hende et neg. Siger at hun skal passe på når jeg skal spille på en streng måde. Hun går tilbage til bordet og snakker med HB 6. Mig HB9 og min wing spiller videre.

da vi kommer tilbage til bordet kan hun næsten ikke sidde stille, og prøver konstant at får min opmærksomhed. Og siger hun snart vil hjem fordi hun skal arbejde osv. næste dag. Min plan er så at jeg vil isolere hende en lille stund og lave en time bridge og en nummer udveksling. Men før jeg når at tænke over det er hun ude af døren med en bestemt mine, vi havde planlagt at gå sammen alle, men hun traver bare i forvejen meget prisesese fornærmet, selvom vi skal samme vej, og vi følges med hendes to veninder.. traver hun bare 25 meter forude og lægger mere og mere afstand til os.

Jeg er iriteret over at jeg ikke fik lavet en timebridge. Min wing fortalte mig senere at han også var helt over bevist og at hun var meget tiltrukket til mig.

Hvad vil du foreslå jeg gør, det er min første gang med en HB10. Og jeg vil fandme gerne have den i hus hvis jeg ikke allerede har ødelagt den.

Jeg har tænkt på at få min wing (som går på samme skole som HB10) til at aflevere en seddel hvor der står "skriv til mig" også bare mit telefon nummer.

men jeg synes alligevel der er noget barnligt over denne idé..

På forhånd tak

Edited by pegasus
Link to comment
Share on other sites

Hej Jarvig.

Jeg var ude at sarge i går men har brug for et råd.

Mig og min wing ender op med tre piger en HB 9, og en HB 10 ( mit target) Og til sidst en HB 6 som er med på slæb dvs. hun er utroligt stille.

Jeg laver lidt psykologiske number routines på På HB10 og HB 6 imens min ven er gået i baren for at hente noget at drikke sammen med HB9. Han fortæller hende så positive ting om mig :)

Mine number routines sætter godt gang i snakken, og jeg kommer virkeligt ind i varmen hos pigerne. Mit fokus er hele tiden på hele gruppen, og jeg forsøger tildels at "ignorere" HB10 hvilket hun bliver iriteret over kan jeg se.

Mig og min wing foreslår så at vi tager et spil pool, det er de helt med på.. og vi skal så skiftes til at skyde.. Her får jeg det første IOI fra HB10, Hun kigger sødt på mig og spørger om jeg vil ikke vil tage hendes smøg selvom veninderne står lige ved siden af. De gør jeg og aflevere den tilbage, da hun er fårdig med at skyde. Spillet går fint jeg bliver ved med ere eller mindre at ignorere hende. Hendes kropssprog viser tydeligt at hun er meget iriteret over ikke at kunne komme i kontakt med mig. Hun begynder at gå i vejen for mig og gnider sig lidt op ad mig hvis vi kommer tæt på hinanden. Jeg giver hende et neg. Siger at hun skal passe på når jeg skal spille på en streng måde. Hun går tilbage til bordet og snakker med HB 6. Mig HB9 og min wing spiller videre.

da vi kommer tilbage til bordet kan hun næsten ikke sidde stille, og prøver konstant at får min opmærksomhed. Og siger hun snart vil hjem fordi hun skal arbejde osv. næste dag. Min plan er så at jeg vil isolere hende en lille stund og lave en time bridge og en nummer udveksling. Men før jeg når at tænke over det er hun ude af døren med en bestemt mine, vi havde planlagt at gå sammen alle, men hun traver bare i forvejen meget prisesese fornærmet, selvom vi skal samme vej, og vi følges med hendes to veninder.. traver hun bare 25 meter forude og lægger mere og mere afstand til os.

Jeg er iriteret over at jeg ikke fik lavet en timebridge. Min wing fortalte mig senere at han også var helt over bevist og at hun var meget tiltrukket til mig.

Hvad vil du foreslå jeg gør, det er min første gang med en HB10. Og jeg vil fandme gerne have den i hus hvis jeg ikke allerede har ødelagt den.

Jeg har tænkt på at få min wing (som går på samme skole som HB10) til at aflevere en seddel hvor der står "skriv til mig" også bare mit telefon nummer.

men jeg synes alligevel der er noget barnligt over denne idé..

På forhånd tak

Et råd fra min side ville være at lade være med at hænge dig for meget i, at hun er sur. Det er jo som sådan det hun vil have dig til at reagere på. Tror hun tester dig lidt.

Pas på, at du ikke ligger for meget i lige præcis den her situation, der kommer andre HB10.

I stedet bør du fokusere på, hvad der kan forbedres.

Bare få din wing til at få jer hooket op et eller andet sted, og så tag den derfra - lad nu være at blive for desperat/lægge for meget i det..

Synes desuden, at du skal passe meget på med at tale i det "strenge" toneleje, da det med lethed kan glide over i noget "agressivt". Tænk meget over din toneføring i stedet for et neg ville jeg have brugt C&F, hvis du er bekendt med den slags. Hvor lang tid spændte aftenen over?

Link to comment
Share on other sites

Et råd fra min side ville være at lade være med at hænge dig for meget i, at hun er sur. Det er jo som sådan det hun vil have dig til at reagere på. Tror hun tester dig lidt.

Pas på, at du ikke ligger for meget i lige præcis den her situation, der kommer andre HB10.

I stedet bør du fokusere på, hvad der kan forbedres.

Bare få din wing til at få jer hooket op et eller andet sted, og så tag den derfra - lad nu være at blive for desperat/lægge for meget i det..

Synes desuden, at du skal passe meget på med at tale i det "strenge" toneleje, da det med lethed kan glide over i noget "agressivt". Tænk meget over din toneføring i stedet for et neg ville jeg have brugt C&F, hvis du er bekendt med den slags. Hvor lang tid spændte aftenen over?

Du har helt sikkert ret :smile:

Men det bare svært at se det fra den helt store vinkel når man er ny i gamet og sidder med sin første 10'er. Hvad er C&F??

Link to comment
Share on other sites

pegasus ->

En detalje først:

Jeg giver hende et neg. Siger at hun skal passe på når jeg skal spille på en streng måde. Hun går tilbage til bordet og snakker med HB 6.

Dette kan næppe kaldes en neg. Blot en afvisende og dominerende adfærd. Nu er det jo ikke alt man kan neg'e, men et neg ville være noget i retning af: Jeg må komplimenterer din måde at bevæge dig på......den fuldender virkelig dit jeg-er-stangstiv-image.

Ikke nogen god neg. Men en neg indeholder altid et kompliment, der i straks bliver til en semi-sviner.

Men det er vigtigt, at der er såvel en snert af et kompliment i udsagnet som at der ligger en lille sviner i det afslutningsvis.

Meningen er at hun skal tænke/føle "what the fuck, var det er kompliment eller gav ham mig lige lavstatus....hmmm kan ikke finde ud af det, på den ene side på den anden side....hvad bilder han sig ind.....omvendt så lagde han jo ud med venligt og komplimenterende.....hmmm kan ikke finde ud af det........ham MÅ jeg lige komme lidt tættere ind på livet af, for jeg kan ikke lige greje ham og om han faktisk er the real deal jeg jo altid er på udkig efter"

Det er pointen med et neg. Men i dit udsagn er der intet komplimenterende/venligt i, hvorfor det bare er en jeg-har-højere-social-status-end-dig-og-derfor-tillader-jeg-at-ignore-dig. Dette er helt fint. Men det er ikke en neg.

Angående resten. Som jeg ser det, så glemte du af gå fra attractionfase til comfortfase.Tiltrækning virker anderledes for en kvinde end en mand. Godt nok er det der sætter fut under følelsesapperatet hos begge køn. Men manden kan gå direkte fra følen tiltrækning til sex or whatever. Men kvinden skal have lidt comfort fra dig........hun skal føle, at du er et rart menneske og at du ikke er psykopat. Derfor lægger man ud med tiltrækning. Og det ser ud til at du gjorde dette godt. Men da tiltrækningen var fin/tilstrækkelig/optimal, da gik du ikke over i comfortfasen. Du blev så at sige ved med at skubbe hende fra dig og få hende til at føle sig uønsket hos dig. Det er ikke meningen. Ignorering og udvisen høj social status, det er der skal til for tiltrækning. Men hvis du ikke går over til også at opbygge comfort....ellers vil hun så at sige gå fra at tænde på dig til at synes du er en nar. Lige til enden lyder det som om, at du skubbede hende væk fra dig, ignorerede hende, neg'ede hende og holdt afstand. Det blev for meget for hende. Og istedet for at tænde så aftænder hun.

Læg mærke til dette. At gå fra attractionfasen til comfortfasen betyder ikke, at man holder op med at udvise høj social status, neg'er, ignorer hende, buster her balls, vedbliver med at være C&F osv. Men det betyder, at du et eller andet sted også skal begynde at vise lidt betænksomhed, venlighed, imødekommenhed overfor hende. Som sagt, hvis dette udtrykkes verbalt direkte, så virker det overhovedet ikke. Never kiss ass, hun vil aftænde med det samme. Nej, sådan noget gøres nonverbalt. Berøringer, skubben, puffen, stå tæt op af hinanden og "tillade" at kroppe mødes på det yderste, læggen hånd kortvarigt på arm og så væk igen osv, alt dette fortæller på sin egen larmende måde at du finder glæder ved hendes nærværd og at hun godt må komme nærmere. Husk dog selvfølgelig ikke at overdrive det. Hvis det bliver for meget af det gode, så vil hun føler at du gramser, er for desperat, er for liderlig osv., og så har du også ødelagt det. Husk på, at hvis du har skabt attraction så vil hun ofte (som du jo også selv siger) faktisk begynde at indlede med tilfældigt at røre dig kort/tilfældigt støde ind i dig osv. Dette er en åben invitation, som skal tages, men med måde. Du må begynde at imødekomme hendes berøringer en smule.....ellers giver du hende ikke følelsen af, at godt nok er du høj social status og ænser hende næsten ikke, men du er dog en mand som selvfølgelig er klar over at fysisk kontakt mellem mand og kvinde er på sin plads, når "der leges". Hvis du ikke gør dette, så vil du signalerer til hende, at du på ingen måde føler behag ved hende eller hendes selskab og ret hurtigt vil hun aftænde. Men læg mærke til, at vi taler om nuancer. Det er ikke grams-grams. Måske blot, at for 3 min siden da lænede du dig en cm væk da hun kom helt tæt på dig....denne gang bliver du helt stående. Det er på dette niveau vi taler. Ikke at du tager hende på numsen og giver et lille klem...det er alt for meget (i hvert fald hvis du ikke gør det så hårdt, at det tydeligvis ikke er grams, men derimod dril.....i så fald er det ok (måske)).

Glem hende (en pige der har aftændet af alskens grunde er ekstrem svær at vinde tilbage og det er ikke energien værd). Lær af hændelsen og husk næste gang, at du også (specielt nonverbalt) må være lidt imødekommende overfor hende efter du gennem uimødekommenhed, ignorering, haven høj social status har skabt tænding i hende. Comfortbuilding går utroligt på nonverbale ting og berøringer af alskens slags....men et gram af ægte interesse i hendes verden og hvad hun fortæller er ikke dårligt. Men glem ikke at dette er små snapse og at det fundamentale spil stadig kører uafbrudt.

Link to comment
Share on other sites

Jarvig> kunne man ikke argumentere for at dette var et "omvendt neg". Omend et lidt daarligt forsoeg. jeg mener, ligge op, men twiste den ved at stikke af naar man lige er blevet interesseret. Og nu haenger han i den ved at famle med sedler og tanker om hende? Altsaa et neg som tidsmaessigt er spaendt laengere ud. Hun havde vaeret sublim hvis hun havde afsluttet med et rigtig godt oplaeg/knus/kys, men hun er jo begynder. :tongue:

Eller kan piger ikke neg'e

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

Jarvig> kunne man ikke argumentere for at dette var et "omvendt neg". Omend et lidt daarligt forsoeg. jeg mener, ligge op, men twiste den ved at stikke af naar man lige er blevet interesseret. Og nu haenger han i den ved at famle med sedler og tanker om hende? Altsaa et neg som tidsmaessigt er spaendt laengere ud. Hun havde vaeret sublim hvis hun havde afsluttet med et rigtig godt oplaeg/knus/kys, men hun er jo begynder. :tongue:

Eller kan piger ikke neg'e

Jo de kan da.. Ligeså godt som en hver mand kan gøre det, så kan kvinder også.

Vil da faktisk også sige, at kvinder gør det langt mere end mænd, især hvis de ser godt ud - da de færreste mænd har selvtilliden til det. :smile:

Desuden er der i følge Mystery 3 typer negs, som virker på hver sin måde.

"Shotgun neg'et": Generelt et neg, som har til formål at vise, at du er fuldstændig ligeglad med, hvad pigen mener om dig, og at du på ingen måde søger hendes accept.

"Sniper neg'et": En mild/diskret hentydning til dit mål, at hun har dummet sig på en eller anden måde - helst noget meget pinligt. Eksempel: At give hende en serviet (Altså at hun spytter, når hun taler.) Hentyde at hun har noget grimt hængende ud af næsen eller øjenkrogene.

"Drille neg'et": Navnet siger sig selv. Det er faktisk bare at flirte lidt. Man driller osv. for at peppe en samtale lidt op.

Men det du omtaler dér ville være noget af en udspekuleret plan, og jeg tror i stedet bare, at der i hendes tilfælde er game-over. :smile: Hun er blevet gamet lidt for hårdt og nu har det givet bagslag - hun er ikke værd at bruge tid på at redde - i stedet skal hun bare gives videre til en anden aspirant. :laugh:

Edited by Martin G
Link to comment
Share on other sites

pegasus ->

En detalje først:

Dette kan næppe kaldes en neg. Blot en afvisende og dominerende adfærd. Nu er det jo ikke alt man kan neg'e, men et neg ville være noget i retning af: Jeg må komplimenterer din måde at bevæge dig på......den fuldender virkelig dit jeg-er-stangstiv-image.

Ikke nogen god neg. Men en neg indeholder altid et kompliment, der i straks bliver til en semi-sviner.

Men det er vigtigt, at der er såvel en snert af et kompliment i udsagnet som at der ligger en lille sviner i det afslutningsvis.

Meningen er at hun skal tænke/føle "what the fuck, var det er kompliment eller gav ham mig lige lavstatus....hmmm kan ikke finde ud af det, på den ene side på den anden side....hvad bilder han sig ind.....omvendt så lagde han jo ud med venligt og komplimenterende.....hmmm kan ikke finde ud af det........ham MÅ jeg lige komme lidt tættere ind på livet af, for jeg kan ikke lige greje ham og om han faktisk er the real deal jeg jo altid er på udkig efter"

Det er pointen med et neg. Men i dit udsagn er der intet komplimenterende/venligt i, hvorfor det bare er en jeg-har-højere-social-status-end-dig-og-derfor-tillader-jeg-at-ignore-dig. Dette er helt fint. Men det er ikke en neg.

Angående resten. Som jeg ser det, så glemte du af gå fra attractionfase til comfortfase.Tiltrækning virker anderledes for en kvinde end en mand. Godt nok er det der sætter fut under følelsesapperatet hos begge køn. Men manden kan gå direkte fra følen tiltrækning til sex or whatever. Men kvinden skal have lidt comfort fra dig........hun skal føle, at du er et rart menneske og at du ikke er psykopat. Derfor lægger man ud med tiltrækning. Og det ser ud til at du gjorde dette godt. Men da tiltrækningen var fin/tilstrækkelig/optimal, da gik du ikke over i comfortfasen. Du blev så at sige ved med at skubbe hende fra dig og få hende til at føle sig uønsket hos dig. Det er ikke meningen. Ignorering og udvisen høj social status, det er der skal til for tiltrækning. Men hvis du ikke går over til også at opbygge comfort....ellers vil hun så at sige gå fra at tænde på dig til at synes du er en nar. Lige til enden lyder det som om, at du skubbede hende væk fra dig, ignorerede hende, neg'ede hende og holdt afstand. Det blev for meget for hende. Og istedet for at tænde så aftænder hun.

Læg mærke til dette. At gå fra attractionfasen til comfortfasen betyder ikke, at man holder op med at udvise høj social status, neg'er, ignorer hende, buster her balls, vedbliver med at være C&F osv. Men det betyder, at du et eller andet sted også skal begynde at vise lidt betænksomhed, venlighed, imødekommenhed overfor hende. Som sagt, hvis dette udtrykkes verbalt direkte, så virker det overhovedet ikke. Never kiss ass, hun vil aftænde med det samme. Nej, sådan noget gøres nonverbalt. Berøringer, skubben, puffen, stå tæt op af hinanden og "tillade" at kroppe mødes på det yderste, læggen hånd kortvarigt på arm og så væk igen osv, alt dette fortæller på sin egen larmende måde at du finder glæder ved hendes nærværd og at hun godt må komme nærmere. Husk dog selvfølgelig ikke at overdrive det. Hvis det bliver for meget af det gode, så vil hun føler at du gramser, er for desperat, er for liderlig osv., og så har du også ødelagt det. Husk på, at hvis du har skabt attraction så vil hun ofte (som du jo også selv siger) faktisk begynde at indlede med tilfældigt at røre dig kort/tilfældigt støde ind i dig osv. Dette er en åben invitation, som skal tages, men med måde. Du må begynde at imødekomme hendes berøringer en smule.....ellers giver du hende ikke følelsen af, at godt nok er du høj social status og ænser hende næsten ikke, men du er dog en mand som selvfølgelig er klar over at fysisk kontakt mellem mand og kvinde er på sin plads, når "der leges". Hvis du ikke gør dette, så vil du signalerer til hende, at du på ingen måde føler behag ved hende eller hendes selskab og ret hurtigt vil hun aftænde. Men læg mærke til, at vi taler om nuancer. Det er ikke grams-grams. Måske blot, at for 3 min siden da lænede du dig en cm væk da hun kom helt tæt på dig....denne gang bliver du helt stående. Det er på dette niveau vi taler. Ikke at du tager hende på numsen og giver et lille klem...det er alt for meget (i hvert fald hvis du ikke gør det så hårdt, at det tydeligvis ikke er grams, men derimod dril.....i så fald er det ok (måske)).

Glem hende (en pige der har aftændet af alskens grunde er ekstrem svær at vinde tilbage og det er ikke energien værd). Lær af hændelsen og husk næste gang, at du også (specielt nonverbalt) må være lidt imødekommende overfor hende efter du gennem uimødekommenhed, ignorering, haven høj social status har skabt tænding i hende. Comfortbuilding går utroligt på nonverbale ting og berøringer af alskens slags....men et gram af ægte interesse i hendes verden og hvad hun fortæller er ikke dårligt. Men glem ikke at dette er små snapse og at det fundamentale spil stadig kører uafbrudt.

Jarvig> kunne man ikke argumentere for at dette var et "omvendt neg". Omend et lidt daarligt forsoeg. jeg mener, ligge op, men twiste den ved at stikke af naar man lige er blevet interesseret. Og nu haenger han i den ved at famle med sedler og tanker om hende? Altsaa et neg som tidsmaessigt er spaendt laengere ud. Hun havde vaeret sublim hvis hun havde afsluttet med et rigtig godt oplaeg/knus/kys, men hun er jo begynder. :tongue:

Eller kan piger ikke neg'e

Tak for svaret jarvig!

Waits det troede jeg også at det var en slags neg imod mig. Men det kan godt være jeg tager fejl. Men jeg mener hun må vel stadig tænde på mig på en eller anden måde.

Link to comment
Share on other sites

Jarvig> kunne man ikke argumentere for at dette var et "omvendt neg". Omend et lidt daarligt forsoeg. jeg mener, ligge op, men twiste den ved at stikke af naar man lige er blevet interesseret. Og nu haenger han i den ved at famle med sedler og tanker om hende? Altsaa et neg som tidsmaessigt er spaendt laengere ud. Hun havde vaeret sublim hvis hun havde afsluttet med et rigtig godt oplaeg/knus/kys, men hun er jo begynder. :tongue:

Eller kan piger ikke neg'e

Som Martin er inde på........jo, det kan man sagtens forestille sig. Nu har jeg jo kun Pegasus's beskrivelse at gå ud fra, og hvis han mener, at hun skam tændte på ham, så er det det vi tager udgangspunkt i.

Men jo, piger laver masser af narestreger (hvoraf man på sin vis godt kunne kalde nogen af dem omvendte negs) simpelthen fordi at dette er lige netop deres game.....dem der flirter med deres sex.......på samme tid drillende nonverbalt siger se-men-ikke-røre og også jeg-er-så-hot-at-du-aldrig-vil-få-en-minimal-chance. Så jo, piger neg'er på deres måde hele tiden.....det er det lever af på markedet, der de skiller bukke fra fårene.

Det er det samme som når en pige bliver mobset helt uden grund 18 min efter du har mødt hende. Hun er sikkert ikke bevidst om det. Men det er altså en af de (sikkert fuldkommen ubevidste) strategier piger har som de fyrer af, for at se om du har så meget styr på dig selv og piger, at du overhovedet ikke lader dig ryste af det.....eller om du er en lille liderlig puddelhund, der bare vil gøre alt for at komme i bukserne på hende og derfor når hun bliver sur går helt i spåner, for nu er alt ødelagt og hvad gjorde jeg dog forkert og hvordan skal jeg dog gøre det godt igen. Går ikke. Urimelige (i modsætning til rimelige) humørsvingninger fra kvinder skal altid fuldkommen ignoereres eller hvis det er muligt gives tilbage med humor og nååå-hvor-er-du-en-sød-lille-bitte-teenagepige-der-er-uagtig.

Her kommer jeg lige til at tænke på filmen igår i DR "Et spørgsmål om ære". Tom Cruise er jo militær-juristen som skal klare skærene for to som er anklaget for at have slået en anden soldat i hjel. Men han er noget nonchelant i attituden. Det kan Demi Moores karakter så ikke lide og hun giver ham verbal øretæve med dybe, dybe personlige stik i, for at få ham til at ændre attitude overfor sagens alvorlighed. Efter denne lange nedladende, grove, personlige og jeg-anser-dig-som-en-mega-ussel-taber monolog, så siger Tom Cruises karakter med et alvor i stemmen "Wauuww, der tror jeg sq lige du gjorde mig seksuelt ophidset" (underforstået, at han tænder på kvinder som er totalt dominernede og bitchede, og han slet ikke har lyttet efter indholdet i det hun rent faktisk sagde). Egentlig er det ligegyldigt, hvad han/man/nogen siger der. Det er attituden, selvkontrollen, selvsikkerheden og du-kan-ALDRIG-sige-noget-til-mig-der-kan-ryste-mig der er det centrale.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
hehe, kunne være klasse :4thumbup: :tongue:

Jeg er game!

Hvad med Emma på onsdag?? Jarvig? :smile: Nu skal du ikke gå der og gemme dig! :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er game!

Hvad med Emma på onsdag?? Jarvig? :smile: Nu skal du ikke gå der og gemme dig! :cool:

Jeg skal til fødselsdagsfest onsdag aften - og torsdag morgen flyver jeg til England for at feste hele weekenden og se om det virkelig er sandt at engelske piger er blandt de grimmeste i verden :devil::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg er game!

Hvad med Emma på onsdag?? Jarvig? :smile: Nu skal du ikke gå der og gemme dig! :cool:

Jeg skal til fødselsdagsfest onsdag aften - og torsdag morgen flyver jeg til England for at feste hele weekenden og se om det virkelig er sandt at engelske piger er blandt de grimmeste i verden :devil::innocent:

Jeg er fra Jylland desværre :dry:

Link to comment
Share on other sites

FIELD TRIP!!!!

Går ikke.

Grundet mit dårlige knæ har jeg taget en del på det seneste år. Er igang med at tabe mig. Holder mig langt væk fra alkohol og byture pt. Ved at jeg bliver fristet, hvis jeg går i byen. Det går ikke. Jeg er på banen 2 måneder fra nu. Så er en komsammen da lige i øjet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share