Protein smager dårligt


Devious Builder
 Share

Recommended Posts

Jeg har brugt søgefunktionen.. Mit spørgsmål er: Jeg har lige købt 900 g. 81% valle protein fra natur drogeriet (købt i Matas) med neutral smag. Da jeg i dag for første gang skulle smage det kom jeg det i alm. kakao mælk. Og det smagte ikke godt! Det smagte af vammel hvid chokolade. :cry:

Har I ideér til andre opskrifter med dette pulver der smager bedre?

NB: Jeg har ikke en blender.

Alt hjælp vil blive påskønnet.

På forhånd tak. ;)

Link to comment
Share on other sites

"Man må yde hvis man vil nyde"

Og i dit tilfælde skal du sluge den drøje kamel som dit proteinpulver tilsyneladende er og så bagefter nyde alle de lækre fitnessbabes som kaster sig over sig fordi du er så hamrende muskuløs ;)

Nej tag og få slugt det skidt og køb noget viking protein her fra siden, det smager udemærket med chokosmag. Så kan du jo også eksperimenterer lidt med hvad du blander det op med. Det behøver jo ikke at smage ad helvede til (eller det gør det så måske nok med det pulver du har fået kløerne i) :cry:

Link to comment
Share on other sites

Husk, at jeg ikke har en blender, og jeg køber heller ikke en!

Vi har alle vores principper :lol:.

Du kan jo prøve om det kan opløses i juice - fx appelsinjuice - det kan soya-proteinpulver ihverfald og blender man en banan med i, går soya det fint ned. I dit princip-tilfælde, skal du måske så købe færdigblandet bananmos... B).

Link to comment
Share on other sites

Husk, at jeg ikke har en blender, og jeg køber heller ikke en!

Vi har alle vores principper :lol:.

Du kan jo prøve om det kan opløses i juice - fx appelsinjuice - det kan soya-proteinpulver ihverfald og blender man en banan med i, går soya det fint ned. I dit princip-tilfælde, skal du måske så købe færdigblandet bananmos... B).

Nu har jeg leget hobby kok. :lol: - og ufrivilligt den skøre kemiker

Første forsøg på at blande mit lorte protein op: Juice. De to ting kunne ikke blandes. :angry:

Andet forsøg på at blande mit lorte protein op: Sukkerfri appelsin sodavand. For satan da (undskyld mit sprog)! Der kom så meget skum. Det var da helt sindsygt.

Ligemeget hvad jeg prøver bliver det forbandede protein ved med at smage af lys chokolade. Har mest lyst til at hælde det hele i kloakken. Men jeg tror jeg hakker det i mig. Efter dette vil jeg aldrig købe protein pulver mere. Fy for satan da.

Link to comment
Share on other sites

- Nogle ting ér bare vanskelige at blande uden "the B-word".

- Måske skal du bare blande det med lys cholokade, så det smager af hvad det ér... :4pooh:

- Måske skal det opvarmes... :sun::firebounce::devil:

- Eller nedkøles... :freaked:

- Måske skulle du kontakte sælgeren og høre hvordan :cussing::pissed::4signme: de havde tænkt sig at man skulle få det ned...

- Andre ting som fx loppefrøskaller er også lidt vanskelige at have med at gøre - mit alternativ i de tilfælde plejer at være at se om jeg kan gemme det i noget mere tyktflydende som fx youghurt eller havregryn med mælk. Et sidste og mere seriøst bud er derfor at prøve med fx A38 eller andet uden smag og så se hvad der kommer ud af det... :4eat:

Edited by Wannabe
Link to comment
Share on other sites

øh..

en blender er altså genialt og en bette stavblender er ikke dyr..

Mht proteinpulver, der er altså meget lækkert derude, getbigs smager faktisk fint,(vaniljen var LÆKKER!) eller også kan man bruge helt smags neutralt og så selv tilsætte den smag man kan lide.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har heller ikke en blender og har også haft noget proteinpulver med chokosmag, og kunne heller ikke fordrage smagen af det efter at have blandet det med mælk eller kakao.. det bliver simpelthen for fed og kvalmende.

Jeg brugte en shaker og hældte simpelthen ganske almideligt vand fra vandhanen i, hvilket gør at blandingen bliver meget lettere at drikke og det bliver heller ikke så fed og kvalmende bagefter. Du kan jo bare indtage noget kulhydrat i form af et glas mælk eller en banan bagefter hvis det er derfor du har blandet det med kakao eller mælk førhen.

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle de positive svar. Nu har jeg fået det til at smage godt! ;)

Jeg bruger følgende:

¤ 500 ml. kakaomælk (food-line eller Lille Lise)

¤ 33 g. 81% Whey protein uden smag (fra Natur-drogeriet A/S)

¤ 1 tsk. kreatin

Det smager godt ik'? :bigsmile:

- Det var lige den teskefuld kreatin der skulle til, underligt nok som det nok lyder. Men WTF, bare det endelig smager godt. :)

Link to comment
Share on other sites

Tak for alle de positive svar. Nu har jeg fået det til at smage godt! ;)

Jeg bruger følgende:

¤ 500 ml. kakaomælk (food-line eller Lille Lise)

¤ 33 g. 81% Whey protein uden smag (fra Natur-drogeriet A/S)

¤ 1 tsk. kreatin

Det smager godt ik'? :bigsmile:

- Det var lige den teskefuld kreatin der skulle til, underligt nok som det nok lyder. Men WTF, bare det endelig smager godt. :)

For det første så smager Foodline og Lille Lise - efter smag og behag - som :wacko:

Brug Matilde det er klart min favorit, og finder du Mathilde på tilbud, kan du få en liter for en femmer! Ellers prøv med VAND! Visse pulvere smager rent faktisk bedst med væsken fra en almindelig vandhane!

Link to comment
Share on other sites

Devious Blender> Det er ikke længere interessant hvordan du får det til at smage godt - vi vil hellere høre hvordan det lykkes dig at røre det sammen uden en blender :lol::lol::lol:;)...

Slet ikke noget problem! Jeg tager bare og ryster det i et par minutter når jeg er i fitness centeret.. Jeg bruger en 750 ml. Maxim-NRG drikkedunk (ikke shaker)...

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share