Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mere info, fasty. Vi vil vide hvad du løfter og hvor mange gange :nissecool:

Hehe...jeg tænkte nok den ville komme :nissetunge::bigsmile:

Jeg begynder snart at fokusere lidt på vægt, lige i disse dage er det mest teknikken. For er mere end nogensinde fast besluttet på at vedligeholde det - Lå idag på 36 i squat og 40 i dødløft...så er steget nogen kg siden jeg trænede med pollen :nissegrin: Stadig tamt, men leddene skal jo også kunne følge med :o)

Og så lige one more thing...I får aldrig en styrkeløfter ud af mig. :nissetunge: Styrketræner udelukkende for muskelvækst - hvor overfladisk og hjernedødt det end måtte lyde :music: hehe..

Fast løfter DET HELE og hun løfter dem ALLE gange!

Du' bare dejlig! :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

Hehe

Hvor meningsløst og ligegyldigt det egentlig kan være at vide hvad andre løfter, så er det om muligt endnu kedeligere, hvis man kun får oplyst øvelserne :nissetunge: Så jeg tænkte bare det kunne gøre loggen lidt mere spændende at skrive sæt og vægte på, måske endda med en lille kommentar om hvordan det kørte.

Styrkeløfter ud af dig? Har jeg aldrig drømt om - har det ganske fint med at du løfter vægte for ren muskelvækst. :nissecool: Så må vi jo bare sikrer os at du gør det ordentligt :santa2:

Link to comment
Share on other sites

Maxi => Det har du self. ret i. Jeg er også tavs pt. fordi jeg har travlt, men satser på at der engang i januar vil komme lidt mere liv i loggen. Og tak for interessen, falkeøje :4winkkiss: :xmas:

Fredag d. 22. dec. - Eftermiddag:

:bike: Cykling II (55 min. v./Kasper Lincke)

Maxpuls: 184

Avg.:?

Go' time :bunny:, men hold kæft hvor dumt at jeg ikke har fået fixet mit pulsur endnu. Seniiiiiiiiiiil :crazy:

Håber at jeg når det imorgen. :xmas:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hey Reem!

Kæft, hvor har det taget mig lang tid at liste ud at Fast = dig! :laugh:

Hvordan går det med skole og træning og det hele? Kan du holde Odense ud? Syntes det var hyggeligt nok når jeg flyttede derhenne fra Göteborg, men nu har jeg kedet mig siden et halvt år tilbage :sleeping: Så det er faktiskt dejligt at komme til Kbh. Men jeg fik jo en dejlig fyr ud af det, så helt kedeligt har det heller ikke været :wub:

Du må komme forbi og hilse på i det nye SATS Brøndby på et tidspunkt! Det er der hvor jeg holder til for tiden, bag disken og som instruktør i lidt forskelligt.

Ellers tror jeg nok vi når at løbe ind i hinanden i SATS Odense før vi flytter - lejlighed i Kbh er ikke noget der dukker op vildt hurtigt... :dry:

Hyg dig og vi ses! Nu hvor jeg fundet din log, kan det være at jeg kigger forbi lidt oftere :smile:

Knus

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
:poking:

:tongue:

Jeg fik stress!! :tongue:

(Det blev simpelthen for meget med eksamenslæsningen, orkede ikke at føre log og komme til at bitche over pensum samtidig :blush: )

Held og lykke i morgen tøs.. krydser fingre for dig! :smile:

Mange tak, Lasse...det gik heldigvis, fik endda go'e karakterer :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Hey Reem!

Kæft, hvor har det taget mig lang tid at liste ud at Fast = dig! :laugh:

Hvordan går det med skole og træning og det hele? Kan du holde Odense ud? Syntes det var hyggeligt nok når jeg flyttede derhenne fra Göteborg, men nu har jeg kedet mig siden et halvt år tilbage :sleeping: Så det er faktiskt dejligt at komme til Kbh. Men jeg fik jo en dejlig fyr ud af det, så helt kedeligt har det heller ikke været :wub:

Du må komme forbi og hilse på i det nye SATS Brøndby på et tidspunkt! Det er der hvor jeg holder til for tiden, bag disken og som instruktør i lidt forskelligt.

Ellers tror jeg nok vi når at løbe ind i hinanden i SATS Odense før vi flytter - lejlighed i Kbh er ikke noget der dukker op vildt hurtigt... :dry:

Hyg dig og vi ses! Nu hvor jeg fundet din log, kan det være at jeg kigger forbi lidt oftere :smile:

Knus

Hej smukke :)

Undskyld jeg først svarer nu, har slet ikke været på MOL i langt tid. Det gik godt med eksamen, det var latterligt hårdt, men jeg kom igennem den og nu er det heldigvis overstået :D

Jeg glæder mig til at dig og P finder en lejl., jeg har nemlig også tænkt mig at flytte tilbage til Østerbro. Om 1-2 måneder. (Odense er for lille til mig :sleeping: ). Så lige nu er jeg i kbh hver weekend :cooldance:

Nice med job i SATS, har også selv søgt job i FitnessDK - og jo, kunne være riti hyggeligt at sige hej til dig. Må vi lige aftale nærmere. :biggrin:

Håber ellers du har det dejligt, hils min yndlings-PT’er :superman:

Knus right back 2 ya ;)

Link to comment
Share on other sites

God idé, den bliver nemlig opdateret hele tiden :nonono::innocent::tongue::tongue::wub:

heheh :tongue: ... :4thumbup:

For nu at quote MaxPower:

:poking:

:tongue:

:smile:

Hey Rune :smile:

Ja, vil virkelig godt igang med at føre log igen, ikke fordi jeg har brug for det men savner sgu folk herinde :innocent: - skal bare se om jeg kan vedligeholde det, ellers giver det ikk mening jo :tongue:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Hej smukke :)

Undskyld jeg først svarer nu, har slet ikke været på MOL i langt tid. Det gik godt med eksamen, det var latterligt hårdt, men jeg kom igennem den og nu er det heldigvis overstået :D

Jeg glæder mig til at dig og P finder en lejl., jeg har nemlig også tænkt mig at flytte tilbage til Østerbro. Om 1-2 måneder. (Odense er for lille til mig :sleeping: ). Så lige nu er jeg i kbh hver weekend :cooldance:

Nice med job i SATS, har også selv søgt job i FitnessDK - og jo, kunne være riti hyggeligt at sige hej til dig. Må vi lige aftale nærmere. :biggrin:

Håber ellers du har det dejligt, hils min yndlings-PT’er :superman:

Knus right back 2 ya ;)

Hey!

Jeg er helt enig med dig at Odense er lige til at bruge som sovpiller :tongue: Jeg savner også at bo i storbyen efter hånden og glæder mig også til vi finder bolig.

Hvad med dig? Bor du derover nu?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share