Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tillykke med lejligheden :smile:  Der er allerede timer i Parken fra søndag!

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Arne. :bigsmile: Det er dog kun et værelse... :smile:

Og ja, herligt at der er kommet gang i spinning-templet igen :thumb:

<{POST_SNAPBACK}>

Weiiiiiiiiiiiiiiiiii og det fedeste er det værelse er kun få meter fra hvor jeg bor... :4thumbup:

Tusind tak for dine ord i går og du kan tror jeg vil tag dem til mig smukke .... Vi snakkes snart. NU hopper jeg i bad og gøre klar til skole.

Have a wonderfull day :sun:

Link to comment
Share on other sites

Weiiiiiiiiiiiiiiiiii og det fedeste er det værelse er kun få meter fra hvor jeg bor... :4thumbup:

Tusind tak for dine ord i går og du kan tror jeg vil tag dem til mig smukke .... Vi snakkes snart. NU hopper jeg i bad og gøre klar til skole.

Have a wonderfull day :sun:

<{POST_SNAPBACK}>

Heey :bigsmile: Det var da så lidt og du si'r bare til hvis det er :smile: :4heart:

**************

Jeg har stadig lidt for meget at se til, derfor den manglende log-update these days :blush:

But i'm working on it ... ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Fik en sms af HP Sauce tidligere idag hvor han "minder" mig om MOL :poking::tongue: (tak igen :rolleyes:og også tak for den gode humor i PM, griner stadig :laugh::tongue: svarer dig imorgen :4thumbup: )

Nå, men tænkte jeg hellere måtte få gang i loggen igen :blush:

Har den sidste stykke tid haft travlt med at starte mit eget business op. Så træningen har mest foregået om aftenen, og hverken logføring kl. lort om natten el. dagen efter er fedt...derfor pause fra log-land og resten af MOL.

Men f***ing hell...nu kan jeg også skrive "selvstændig" på mit CV, det holder bare hele vejen igennem! :partytime2::cooldance: Det har altid været en drøm - ved siden af studiet - og at se at det er ved at blive til noget nu er bare FEDT! :w00t:

Er iøvrigt flyttet til Odense (papirmæssigt) men har været nødt til at være i kbh pga. arbejdet. Flytter dog "rigtigt" på tirsdag/onsdag.

Tillykke med boligen, Reem.. og godt at se at du holder træningen ved lige ved siden af al flytte-halløjet. Det var noget af en maxpuls til sidste spinningtime :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak, Rune :bigsmile:

Ja, det var fedt med den puls...men der er altså også noget over lokalet i Parken der gør, at man giver sig 100%. :devil::rolleyes:

Bare ærgerligt at jeg ikke har kunnet nå at køre så mange timer der......

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 25. august - Eftermiddag/aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling I (50 min. v/vikar)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: 174 (86%)

:bike: Cykling II (57 min. v/vikar)

Maxpuls: 192 (95%)

Average: 178 (88%)

Utrolig god vikar :thumb: - rigtig fede timer :cooldance: ...f***ede kun op i slutningen af 2. time, hvor jeg misforstod instruktøren og derfor kørte en 30 sek. kortere spurt...øv! :4slap:

Imorgen står den på :bike: , et vigtigt møde i banken, styrketræning og en tur i byen with my giiiirl :slut: :4thumbup:

'nat :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 31. august - Aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling udh. (55 min. v/Jannik N.)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 174 (86%)

:bike: Cykling II (40 min. v/Jannik N.)

Maxpuls: 191 (94%)

Average: 176 (87%)

Gode timer, kørte dem i SATSnørrebronx fordi jeg endnu engang ikke havde billet til MacD's timer i Parken. :crybaby:

Men nu har jeg fan'me også husket at melde mig til timerne d. 16.,18. og 19. sept. hvor jeg regner med at være i kbh :4thumbup: :4thumbup: Can't wait!!

Fandt iøvrigt ud af at jeg først skulle møde kl. 14 imorgen, derfor jeg stadig er i kbh. Men imorgen (eller teknisk set idag :tongue: ) er det afsted til fyn :bottom:

Niiite ;)

Link to comment
Share on other sites

Gode timer, kørte dem i SATSnørrebronx fordi jeg endnu engang ikke havde billet til MacD's timer i Parken. :crybaby:

Selvom der er udsolgt kan du sandsynligvis næsten altid køre med.

Jeg kan ikke reservere billetter, men har altid plads alligevel - der er altid en del der ikke møder op, specielt når vejret er elendigt (læs: varmt, solrigt :laugh: )

Vi savner dig jo til Chris timerne!!!

Link to comment
Share on other sites

Hej Reem  :bigsmile:

Tillykke med det hele... flytningen og egen business...  :4thumbup:

Det lyder super godt!

Når jeg engang får lettet enden mod Fyn, håber jeg, at en kaffedate med Jeanette kan inkludere dig også!  :wink:

Held og lykke med det hele

:4heart: Tania

<{POST_SNAPBACK}>

:bigsmile: Thanx alot, søde Fightertøøøøz :4winkkiss:

Og mht. den kaffedate der...I'll definitely be there :cooldance: Også selvom jeg måtte være i kbh den dag, men jeg kommer sgu for hyggens skyld! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Gode timer, kørte dem i SATSnørrebronx fordi jeg endnu engang ikke havde billet til MacD's timer i Parken. :crybaby:

Selvom der er udsolgt kan du sandsynligvis næsten altid køre med.

Jeg kan ikke reservere billetter, men har altid plads alligevel - der er altid en del der ikke møder op, specielt når vejret er elendigt (læs: varmt, solrigt :laugh: )

Vi savner dig jo til Chris timerne!!!

<{POST_SNAPBACK}>

elendigt vejr = solrigt :laugh::tongue: :4thumbup:

Jeg har bare været bange for at skulle gå forgæves, og så har jeg self. bevidst undgået timerne før og efter Chris' timer for jeg hader at høre folk snakke om hvor fedt det var el. hvor najs det bliver :tongue:

Og jeg savner også jer OG Chris' timer!

Vi savner dig jo til Chris timerne!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Nemlig - vi skal snart have en 3 i front!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, helt bestemt!! :devil:

Aldrig har jeg været i bedre form end de dage hvor jeg kørte med jer og sad forrest! Det var sgu noget af den bedste form for træning EVER! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hey.. faldt lige over din log.. der sker fandeme da nowet.. du dælme aktiv! :blink:

Vil lige smide et tillykke herfra også m din Business! :4thumbup: Det lyder alt for fedt.. bare det var mig... :smile:

Held og lykke med det, og det at få skidtet til at hænge sammen med både studiet og træning... (jeg lurer med fra sidelinien...)

:smile:

Mvh Lasse T

Link to comment
Share on other sites

Lasse => Mange tak skal du ha' :smile: Har godt nok ikke ført log i tre måneder nu, men starter lige igen for at holde øje med formen....Skal jo helst kunne følge med niveauet i Parken :blink: , nu hvor jeg ikke træner der så tit.....

Mandag d. 5 dec. - Parken - Aften:

:devil:Spinning :devil:

:bike: Cykling II (55 min. v/Rasmus Perstrup)

Maxpuls: 197 (98%)

Average: 173 (85%)

:bike: Cykling III (56 min. v/Chris MacDonald) med Spock og Arne

Maxpuls: 197 (98%) Yes!! igen :nissegrin:

Average: 180 (89%)

Det var så lige årets fedeste og hårdeste omgang spinning...III'eren var alt, alt for fed...Havde Arne siddende ved siden af mig og Spock to meter længere fremme - og når ens bedste træningsmakkere er tilstede, så har man ikke andet end at køre igennem. :devil:

Ellers rigtig fed stemning i Parken :wub: Dejligt at få snakket med alle de søde mennesker - kæft hvor jeg savner det center :crybaby:

Var også så heldig at løbe ind i en ven som tilbød at køre mig hjem - nice, som sendt fra himlen :4thumbup: For var så fucking skæv og afkræftet efter den træning at jeg sikkert ville ha' kravlet hjem....

Imorgen står den på :bike: og :pumpin:

Over and out :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 6. dec.:

:bike: Racer - 60 min. rul (65-70%)

Lateral raises:

8 reps x 5 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 6 kg

6 reps x 7 kg

8 reps x 5 kg

DB fly:

3 x 8 x 8 kg

Military press:

10 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

6 reps x 15 kg

10 reps x 10 kg

DB triceps extension:

10 reps x 5 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 9 kg

6 reps x 10 kg

10 reps x 6 kg

Weighted crunches:

25 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

30 reps x 5 kg

Rear delt row:

8 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

Go' træning ...gav et godt pump :superman: - me like :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Holy sheep shit, er sq da sikker på at jeg ville være den rette spinnings instruktør....

JAAA KOM STÆRK PÅ DEN REEEEM

TRAMP SÅ DET FORPULEDE STEL FRA HINANDEN

KALDER DU DET KADENCE.... DET HER ER SPEEEEEEED JAAAAAAAH

PIL SADLERNE AF.... OG I SÆTTER DEM FUCKIN' IKK PÅ FØR I KRADSER AF.... DØØØØØØ :laugh:

INEN FUCKER MED MIT QUAD SWEEP YOU SISSY ASS NO GOOD PIECES OF SHIIIIIIIIT

ARGHHHHH BRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆNDE

nøøøøj og så lige hoppe af cyklen og smække folk en kindfed og stikke dem en røvfuld lugtesalt... :w00t:

og du har brændt med vægte... årrh MAA' ha' krafthelvede så stolt...... :cry3:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share