Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Woohoo.. lækkert at du er tilbage, Reem! Det er vi nogen, der har ventet længe på :smile:

.. og fedt at se at din træning er omtrent lige så vild som før og at dagsformen er intet mindre end fantastisk :wink:

Mange tak :bigsmile: Også glad for at du er tilbage, jo flere jo bedre :bike:...vi er en truet art her på MOL :tongue:

lækre billeder - og :wub: til de ben...

Thaanx ;o)

Link to comment
Share on other sites

MaXi=> tak, men det mener jeg nu langt fra at jeg har. Går dog snart igang med at stræbe efter en ordentlig form. :4thumbup: Og mht. til de skuldre...godt set! Det tror jeg du har ret i :smile:

Onsdag d. 15. nov. - Eftermiddag:

Styrketræning - overkrop

:bike: Cykling (65 min. v/mig selv)

Link to comment
Share on other sites

MaXi=> tak, men det mener jeg nu langt fra at jeg har. Går dog snart igang med at stræbe efter en ordentlig form. :4thumbup: Og mht. til de skuldre...godt set! Det tror jeg du har ret i :smile:

Beauty is in the eye of the beholder :shades:

Hvad er det så konkret du vil forbedre?

PS: Maxi har altid ret :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Maxi=> mindre fedtmasse, bedre aerob form, lidt større glutes og nu også lidt større delts.....alt andet er imo waste of time til den type krop jeg render rundt med og hvad jeg generelt synes er smukt til mig :o)

Fredag d. 17. nov. - Eftermiddag:

:bike: Cykling II (60 min. v/argggh...ka' ik stave hendes navn :laugh: )

Maxpuls: 190 (94%)

Average: don't know...uret gider ik gemme data fordi batteriet skal udskiftes...

Nice træning :bike: :bike:

Go' fredag aften :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 21. nov. - Morgen 6.20

:bike: Cykling II (60 min. v./Lisette Christiansen)

Maxpuls: 184 (91%) :gal: ...nasty, når det er så tidligt om morgenen....

Average: ?

Onsdag d. 22. nov. - Eftermiddag:

:bike: Cykling II (60 min. v./Anine Nordstrøm)

Maxpuls: 193 (96%)

Average: ?

:bike: Cykling III (55 min. v./Anders Olsson)

Maxpuls: 187 (92%)

Average: ?

Fee' :o)

Link to comment
Share on other sites

Alle de tal siger mig ikk en pløk, men det ser hårdt ud!! :crazy:

haha...hvis jeg nu siger at 202/203 er min maxpuls og at jeg allerede ved 195 får de sygeste brækfornemmelser efter endt spurt el. whatever, så kan du godt forestille dig hvor vi er hen ad, ik? :tongue: ...det er især rigtig slemt nu...formen er ikk så god, og så ovenikøbet holder jeg 3 dages pause i weekenden....wtf??! :crazy:

Men tager mig snart sammen..... Jagesmash!! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

haha...hvis jeg nu siger at 202/203 er min maxpuls og at jeg allerede ved 195 får de sygeste brækfornemmelser efter endt spurt el. whatever, så kan du godt forestille dig hvor vi er hen ad, ik? :tongue: ...det er især rigtig slemt nu...formen er ikk så god, og så ovenikøbet holder jeg 3 dages pause i weekenden....wtf??! :crazy:

Men tager mig snart sammen..... Jagesmash!! :tongue:

Very nice, very nice! How much? :laugh:

SKAL eje den film.. Must!

Okay det lyder jo røvhårdt.. fatter ikk man udsætter sig for sån noget.. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

L => hahah...ja, hun så totalt forbavset ud ....og den her i bilen:

Driving Instructor: In America, a woman can choose who she has sex with.

Borat: WHAAAAAAT?

:laugh::laugh: grinerennnnn...............

Fredag d. 24. nov. - Eftermiddag:

:bike: Cykling II (60. min)

Go' time :4thumbup:

Lige meget med puls, uret er fucked up...håber at få tid til at få det fixet imorgen :o)

Go' fredag aften :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Maxi=> mindre fedtmasse, bedre aerob form, lidt større glutes og nu også lidt større delts.....alt andet er imo waste of time til den type krop jeg render rundt med og hvad jeg generelt synes er smukt til mig :o)

Med mindre formen har ændret sig væsentligt i forhold til da jeg så dig, eller avataren eller billederne for nylig :wub: , så har jeg svært ved at se hvordan du kan opnå første punkt, men til resten jeg kan jo kun sige :4thumbup:

ang delts... tunge ting over hovedet - mange gange. Dejlig simpelt :devil:

Hvordan er det nu din styrketræning ser ud? :tongue:

Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Nej, fanme...jeg er ligeså tyk som dengang du så mig :laugh: Og det er ikke fordi jeg ikke har selvdisciplin til at cutte til laaaav fedtprocent, havde en god form før sommerferien men sommeren var lidt for god :wub::sun: Nul træning og alt for meget dovneri efterfulgt af spisning på restaurant og sårn :4mewantfood: ...så da jeg kom hjem fra ferien var der en del der skulle arbejdes på :laugh::tongue: feee' ...Og mangler stadig det sidste...billederne er taget en måned efter jeg var begyndt at træne igen (september vist nok).

Hmm...styrketræning...jeg ved det ikke, jeg er totalt mongol til at få det prioriteret ordentligt, meeeen har ikk opgivet endnu :tongue: ...det skal nok komme :innocent::tongue:

Edited by Fast
Link to comment
Share on other sites

Ja hun er rigtig tyk. Men sådan går det når man flytter til ODENSE og begynder at æde på McD fordi hun ikke kan lave mad selv. Desuden træner hun max en gang om ugen, hendes fake logføringer skyldes dårlig samvittighed. Hun er forvirret.

Men vi elsker hende alligevel, for når vi er i byen er hun som regel bænkevarmer for der er ingen der gider at danse eller snakke med hende. Derfor kan vi altid regne med at have hende til at passe på vores jakker og ting (vi sparer penge til garderobe takket være hende!! Det kalder man ægte kærlighed).

Men bare bli ved girl...efter 8345 spintimer og div. diæter skal du nok blive slank, smuk og populær igen :)

Link to comment
Share on other sites

Ja hun er rigtig tyk. Men sådan går det når man flytter til ODENSE og begynder at æde på McD fordi hun ikke kan lave mad selv. Desuden træner hun max en gang om ugen, hendes fake logføringer skyldes dårlig samvittighed. Hun er forvirret.

Men vi elsker hende alligevel, for når vi er i byen er hun som regel bænkevarmer for der er ingen der gider at danse eller snakke med hende. Derfor kan vi altid regne med at have hende til at passe på vores jakker og ting (vi sparer penge til garderobe takket være hende!! Det kalder man ægte kærlighed).

Men bare bli ved girl...efter 8345 spintimer og div. diæter skal du nok blive slank, smuk og populær igen :)

Er du også bruger herinde?? :w00t: Igår klikkede jeg på din profil på dit yndlings-site...du har ikk været logget på i en hel uge...tænkte wow.."geek.. is no longer geek??" :clap::tongue: Og så dukker du op på MOL :laugh:

Men hey bro'...calling someone fat does NOT make you look thinner!!! :sneaky2: ...hehe...7ayat 2lbatooooo, min dejlige bror :wub: ....I love you, man :cry3:

Lørdag d. 25. nov:

PW => 50 min.

Nice tur rundt om søerne...Kbh er en dejlig by!! Så er det sagt!

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3. dec. - Formiddag

:bike: Cykling (1 t. 15 min. v/?)

:crazy::sleeping: der kunne ligeså godt ikk ha' været instr. på den time, utroligt så lavt niveauet er i Odense når det gælder spin instr.!! :blink::blink:

træner sgu alene fremover med min egen musik......

Link to comment
Share on other sites

super træls :mad:

Hey Seth :xmas:

Ja, det har virkelig været f*cking røvsygt!! (for nu at sige det på mit gadebarn-sprog :w00t:). Allerværst har været når de spillede Kim Larsens "køb bananer" :crazy: Den sang har bare cirkuleret rundt blandt mange af instr. i SatsOdense...Udover at det er en lortesang, så hører den slet ik hjemme i et træningscenter :rocketwhore: ...fatter ik deres musikvalg :gal: glad for jeg ik ska' udsættes for det helvede igen...

For har i denne uge meldt mig ind i Fitnessdk... og der er det på et helt andet niveau tingene foregår. 100% anbefalelsesværdigt, hvis man som mig er kørt træt i spinning hos Sats i Odense :) Ikke noget stående dobbelttakt, ingen fryseture, seriøse folk der virkelig kommer for at træne hårdt på cyklen og ikke snakke, og bedst af alt: rigtig god musik!! Og nåh ja, centeret ligger kun 1 min fra hvor jeg bor :nissegrin:

Begynder lige logføringen igen.... :o)

Lørdag d. 9. dec - Formiddag:

:bike: (60 min. v/Jacob Steffensen)

Maxpuls: 191

Average: ?, men helt sikkert 170+

Uret gemmer stadig ikke pulsdata...don't know why :unsure:

Niiiice træning :devil: I'm in love med det nye center.... :inlove: Instr. snakkede om Armstrong-tempo...så ved man at man er havnet i det rigtige center :4thumbup:

Glæder mig til at eksamen er overstået til januar, så skal jeg fan'me for alvor ind i kampen igen... nu har jeg ihvertfald ikke mere noget at bitche over når det gælder træningscenter :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Kim larsen...ja okay. Tror man skal være påvirket for at det fungere i et træningscenter.... :annoyed:

så heller noget metal :devil:

Seth

Ja,...også selvom metal i min verden ikke går ind under kategorien "musik" :nissetunge: - så er det stadig bedre end den klamme sang :crazy: .... :xmas:

GODT! :Mrs_Claus:

Forresten, fandt lige en gammel video af dig - din BF% er dog lavere nu :nissetunge:

:nissegrin:

Hehe...hun er faktisk go' til det, men ikke bedre end mig :nissetunge:

Mandag d. 11. dec. - Eftermiddag/Aften:

:bike: Spinning -Øvet (60 min. v/Frank Mortensen) + 15 min. opvarmning

Maxpuls: 192 (95%)

Average:? 170+

Det kører derudaf med træningen, det er som at træne i Parken igen :inlove: Hvis jeg ikke havde travlt, så kunne jeg ha' kørt ti timer ekstra idag! :bunny:

Imorgen står den på styrketræning i OSK med PT'eren :nissegrin:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 12. dec. - OSK - eftermiddag:

Fik gennemgået teknik i squat, dødløft, en øvelse jeg ikke ka' huske hvad hedder, + en masse andre :)

Go' "træningstime" med Polle i OSK - han sagde en masse ting ang. træning som gav mig noget at tænke over :) TAK TAK TAK! Og så var linis pigen :slut: der også for at brænde igennem - hyggeligt :nissecool:

Onsdag d. 13. dec. - FitnessDK - Aften:

-Squat

-Lateral raises

-Weighted crunches

- Military press

Derefter:

:bike: Spinning øvet (60 min. v/Maria Bødker)

Maxpuls: 191

Avarage: 170+

:devil: Cyklen begyndte at rokke under stående spurt pga. den belastning jeg havde på - det er fan'me Parken all over again! :inlove:

Men fuck, nu er jeg endnu mere bagud i læsningen :w00t: - dammit :crazy:

Farvel MOL :o)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share