Fast's log :)


Fast
 Share

Recommended Posts

Tirsdag d. 2. august - Eftermiddag:

ryg, ben, biceps

Squat

10 reps x 20 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg

15 reps x 20 kg

Dødløft

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 40 kg

10 reps x 20 kg

Bent over row

10 reps x 20 kg

8 reps  x 25 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 20 kg

15 reps x 10 kg

Conc. curl

8 reps x 7 kg

8 reps x 8 kg

8 reps x 8 kg

8 reps x 7 kg

Benpres

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

Upright row

10 reps x 10 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 15 kg

10 reps x 10 kg

Aften:

PW => 50 min. m. 5 kg

Endnu en fed dag :w00t: ....

imorgen er det cardio igen :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Og du ligger lige ud med den onde træning.... Niiice :bigsmile:

Schweiz og Jordan lyder ikke dårligt!!!! :tongue: Specielt ikke i disse dage... (hvor vejret bare er sådan rigtig... dårlig undskyldning for dansk sommervejr.. øh.. skal passe på hvad jeg skriver. Det kunne være værre... meget værre :blush: ... men stadig jeg vil have bare ben vejr igen!!!)

& Tak for din søde hilsen... :wink:

:4heart: Tania

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Onsdag d. 3. august - Aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Udholdenhed (60 min. v/?)

Maxpuls: 195 (96%)

Average: 176 (86%)

:bike: Cykling II (50 min. v/?)

Maxpuls: 194 (96%)

Average: 173 (85%)

Den første time bestod af korte intervaller, selvom den i princippet som en udholdenheds-time for det meste skal være en lige-ud-ad-landevejen time. :blink: Så kørte den sgu som en hård III'er med mange spurt og det hele... :firebounce:

Anden time var fed nok, selvom lokalet mest var fyldt med høns og andre der mest hopper på cyklen istedet for at sætte meget belastning på og køre ordentligt. Blev fan'me nødt til at glo ned i gulvet det meste af tiden, for ikke at miste motivationen til at syre til. Alt det shit skyldes at halvdelen af Parken :wub: er lukket i denne uge og den næste pga. de er ved at ordne ventilationssystemet...så er tvunget til at træne andre steder. Fan'me dårlig timing.....

Men gooo' dag allivl træningsmæssigt, det kørte sgu godt...kørestilen er også ved at være ligeså god som den var før...men det varer nok lige en uge før den er helt hjemme igen. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 4. august - Formiddag:

PW => 60 min. m. 8,8 kg

Jeg er godt DOMS'et til, igår kunne jeg næsten ikke løfte mine arme...så tog en hviledag idag, for at være helt klar til :pumpin::firebounce:

Iøvrigt ret fedt at være tilbage til alm. dagsrytme med træning, ømme muller og alt det der...this is what being aliiiive feels like! :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

det lader til stort set alle har hviledag i dag!  :bigsmile:

(inklusive mig selv)  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja.... MOL'ere :rolleyes:...flere sjæle, een tanke :tongue:

(Lagde også mærke til det igår! :bigsmile: )

Squat

8 reps x 50 kg

Benpres

8 reps x 150 kg

Hey, ya butbouta :wink:

Med 150kg på benpressen, tror du så ikke der er til nogle flere kilo i squatten?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo og nej. Kan jo egentlig godt tage lidt mere, men efter den ferie dér så er det bedst for mig primært at træne musklerne i benpressen i begyndelsen. Nok fordi squat-teknikken lidt forsvinder efter en pause + styrken i musklerne er forringet de første par dage...

Men skal self. prøve at stige i squat så MAA' ik' bliver alt for skuffet jo' :hmmm::innocent: ...venter bare til jeg får nogle at træne med, enten i obbc el. gutterne fra studiet...

Begynder også snart på noget glutamin, kreatin/swole og r-ala. Har læst her på mol og andre sites at de gavner. Måske lige pånær glutamin, den er lidt 50/50. But what the hell...i'll give it a try :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Du er da tilgivet.. lad det ikke ske igen da....

S

Vi lægger altså mærke til om du er her eller ikke er..... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Du forstår at få en til ikke at føle sig usynlig :rolleyes::blush: Vildt imponerende, når man nu tænker på hvad du har haft at slås med...glad for vi har dig på MOL, søde Jeanette...det er bestemt blevet et bedre sted siden du kom på! :wink:

Rart at du er tilbage igen, Reem! :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker mange gange, Rune :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush::blush::blush:

Glad for du er en del af Mol .. for fanden da...... :wink::cooldance::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Lidt forsinket update, fordi jeg har lidt travlt pt. til at sidde og glo på computerskærmen i tiiiimevis.... :)

Fredag d. 5. august - Eftermiddag:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

12 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 25 kg

12 reps x 20 kg

Lateral raises

8 reps x 5 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 6 kg

12 reps x 5 kg

Military press

10 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

6 reps x 15 kg

8 reps x 10 kg

Rear delt row

8 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 10 kg

20 reps x 7 kg

DB triceps extension

10 reps x 5 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 10 kg

6 reps x 10 kg

20 reps x 5 kg

Weighted crunches

25 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

20 reps x 5 kg

Rigtig god træning :4thumbup: Fik oz at vide at mine arme er blevet større... :w00t: jubiiii :laugh::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 6. august - Formiddag:

ryg, ben, biceps

Dødløft:

8 reps x 40 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 50 kg

8 reps x 40 kg

10 reps x 20 kg

Squat:

8 reps x 20 kg

8 reps x 40 kg

8 reps x 60 kg

8 reps x 50 kg

15 reps x 20 kg

Conc. curl:

8 reps x 7 kg

8 reps x 8 kg

8 reps x 7 kg

6 reps x 8 kg

8 reps x 5 kg

Benpres:

8 reps x 120 kg

8 reps x 150 kg

8 reps x 120 kg

6 reps x 150 kg

DB lunges:

20 reps x 5 kg...nah, giver bøvl med knæet.....:nonono:. droppede den derfor...

Upright row

10 reps x 10 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 15 kg

8 reps x 12 kg

10 reps x 10 kg

Bent over row:

10 reps x 20 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 25 kg

8 reps x 20 kg

12 reps x 10 kg

Også kanon træning. :firebounce:

Lidt irriterende at Parken stadig er lukket :wacko: , havde de største abstinenser hvad angår spinning igår. Har fan'me ikke kørt hos nogle psycho instruktører i laaangt tid nu, og er ovenikøbet på venteliste til alle MacD's timer i Boltens gård og Lyngby f.eks. :dry: Så var der kun Spock's time på Nørrebro...men det var først kl. 13, hvor jeg sku' på arbejde :sneaky2: ...Hårdt at være mig i disse dage :chicken:

Men forhelvede...det har ihvertfald sikret at jeg har været i kj-overskud :w00t: Not bad :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Så vidt jeg ved kan du jo altid tage en træningsdag i Hardwork  :4smartass::4whip:

Der er ingen tvivl om at du bare kan smide nogle flere kilo på - så er det jo også lidt sjovere  :smile:

Om ikke andet, så sænker du ihvertfald risikoen for at få vrøvl med tarmsystemet når du indtager glutamin. Man skal være god ved sin tyktarm  :tongue:

Harj HP Sauce on Powarrhdraaiiive :w00t::bigsmile:

Den billet havde jeg fan'me lidt glemt :4slap: ..abe :blush: Hvis da crib ikke kræver for meget af min tid, så kunne det være hyggeligt men en lille time hos jer.

Ja, self. er det sjovere med hård træning...men skulle også helst kunne holde til det i mange år endnu uden skader og alt det der + god teknik, den er sgu også vigtig :smile: Og nu ikke for at bruge det til mit ynkelige forsvar, men træner altså nogle gange med halvtomme glykogendepoter :4whistling:...derfor er styrken ikke altid lige god :laugh:

Glæder mig til at prøve alt det trænings-narko-pulver dér...især kreatin's virkning er jeg spændt på :cooldance:

:blush:  :blush:  :blush:

Glad for du er en del af Mol .. for fanden da...... :wink:  :cooldance:  :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:4heart: Tusind tak :bigsmile:

Er forresten liiige ved at få lejlighed i Odense C nu...regner med at det hele falder på plads imorgen :hands: :4thumbup: Juhuuu! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kig endelig forbi - de næste 2 måneder er jeg der mandag, tirsdag, onsdag, torsdag og fredag  :smile:

Lyder godt :) :cooldance:

Naturligvis - ikke noget ved at træne for at være på toppen i 5-10 år. Men når squat-teknikken er upåklagelig, så er det bare at hælde nogle vægte på når du har så stærke stænger (jf. de mange kilo i benpres )  :bigsmile:

- men er der ikke også noget med at squat-stativet oppe i Parken ikke har sådan nogle stænger som man kan ligge stangen på hvis man går død i bunden?  :blink:

Hvad skal du ellers til at indtage udover kreatin?

Jo, men der er til gengæld kun en enkelt squat rack i Parken. Dog bedre end i Disco-Sats Nørrebro, der kan man kun squatte i Smith-stativ. :tongue: Og man har generelt ingen til at hjælpe en med teknikken f.eks. Sats er en skod-kæde...hvis det ikke havde været for spinning i Parken, så var jeg blevet meldt ud for længst.

Regner med at begynde på kreatin og glutamin. Overvejer lige nu om jeg vil bruge brormandens kreatin, eller droppe kreatin og tage Swole istedet for... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 8. august - Eftermiddag/aften:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/dunno)

Maxpuls: 195 (96%)

Average: 178 (88%)

:bike: Cykling I (40 min. v/?)

Maxpuls: 188 (93%)

Average: 166 (82%)

Rigtig hård omgang :devil: :4thumbup: , var helt færdig til sidst!

Nåede iøvrigt ikke styrketræningen, fordi jeg skulle ud og købe en ny bærbar. Men tager den self. imorgen :firebounce:

Ritti go' aften :)

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 9. august - Eftermiddag:

bryst, skulder, triceps, abs

Bænkpres:

10 reps x 25 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 30 kg

8 reps x 25 kg

10 reps x 20 kg

Military press

10 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 15 kg

10 reps x 10 kg

Lateral raises

8 reps x 5 kg

8 reps x 7 kg

8 reps x 6 kg

8 reps x 6 kg

15 reps x 4 kg

DB fly:

8 reps x 7 kg

8 reps x 7 kg

Rear delt row

8 reps x 10 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

8 reps x 12 kg

20 reps x 8 kg

DB triceps extension

10 reps x 5 kg

8 reps x 10 kg

8 reps x 9 kg

6 reps x 10 kg

12 reps x 5 kg

Seated knee ups

25 reps x 4 kg

25 reps x 5 kg

25 reps x 4 kg

Weighted crunches

25 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

25 reps x 5 kg

30 reps x 5 kg

Perfekt omgang! :partytime2: .......sådan måtte det gerne se ud næsten hver 2. dag hvad angår det split :violin:

Skulle også PW'e den af om aftenen, men faldt smukt nok i søvn meget tidligt fordi jeg var så træt...ynkeligt :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Nope, er 99,999% sikker på de vejer 10 kg, samlet altså. :smile:

Det er de der mindre og kortere stænger jeg bruger :icecream: Og den laveste vægt er faktisk 10 kg, hvilket også er derfor jeg ikke til sidst laver et sæt "ekstra-høje-reps" m. 8 kg f.eks.....:firebounce:

Edited by ReemDJ
Link to comment
Share on other sites

bolig update ????

:cooldance:

:4heart: Vi ses som sagt nok om ca. en uges tid :4thumbup: Glæder mig :cool:

<{POST_SNAPBACK}>

Weiiiiiiiiiiiiiiiii vi bliver omtrænt naboer.. alt alt for cool..... :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, helt bestemt...jeg er fan'me glad for at jeg endte lige dér, og at du bor så tæt på gør det endnu bedre :rolleyes: :4heart:... du havde iøvrigt ret: jeg valgte perfekt! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11. august - Morgen:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/?)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 177 (87%)

Rigtig god time :a-okhand: Men nu savner jeg for alvor timerne i Parken! :wub: ah, 3 dage endnu...3 dage... :laugh::tongue:

Fra imorgen skruer jeg op for træningen, for jeg har fået ordnet det meste som skulle ordnes og der er derfor heldigvis igen tid og overskuuud til at gi' den gaz. Har bl.a. også fået skaffet mig tag over hovedet i Odense C...det er bare lækkert :w00t::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 11. august - Morgen:

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/?)

Maxpuls: 190 (94%)

Average: 177 (87%)

Rigtig god time :a-okhand: Men nu savner jeg for alvor timerne i Parken! :wub: ah, 3 dage endnu...3 dage...  :laugh::tongue:

Fra imorgen skruer jeg op for træningen, for jeg har fået ordnet det meste som skulle ordnes og der er derfor heldigvis igen tid og overskuuud til at gi' den gaz. Har bl.a. også fået skaffet mig tag over hovedet i Odense C...det er bare lækkert :w00t::cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

tillykke med lejligheden :smile: Der er allerede timer i Parken fra søndag!

Link to comment
Share on other sites

De vejer 10,9, så min kære Reem-to-tha-limit, du er stærkere end du tror!  :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej smukke dreng :superman::slut:

Tak for den gode nyhed, Simon! :w00t: :4thumbup: Det vil så også sige, at jeg faktisk er helt oppe på 31 kg i BP :w00t: "Kun" 9 kg til de 40...yes, yes! :alright:

Crazy-Simon HP Sauce har også fået mig med på kreatin og glukosamin nu  :blush: ...  :blush:

Najs nok :cool: Nu skal der bare trænes igennem og hældes træningsguf ned...hypertrophy, here we come! :partytime2::biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 14. august - Eftermiddag - Parken :wub::

:heartpump:Spinning :heartpump:

:bike: Cykling II (55 min. v/Daniel N.)

Maxpuls: 198 (98%) yeeeees! :devil:

Average: 176 (87%)

Awesome! :devil: Rigtig god time. Var så glad for at være der igen og følte at jeg nærmest kørte godt per automatik.

Har ellers gået rundt og døjet med træthed hele weekenden :hmmm:...også derfor loggen er lidt død, for jeg har ikke haft energi til at nette' den af overhovedet. Men det er vist ved at være ovre, det føles ihvertfald sådan lige pt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share