Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser squ godt ud med dit bænkpres :4thumbup: :4thumbup:

Mange tak! :biggrin: Ja, styrken er god i bænk for tiden. :smile: Nu vil jeg bare gerne snart lave noget godkendt. :hands:

Jeg følger stadigvæk med i loggen, men det går ikke at misse et par dage for der sker hele tiden nye ting herinde :4thumbup: Du er virkelig sej i bænkpres.. Tillykke med din PR :devil:

Hey... :bigsmile: Tak skal du have! :w00t: Lækkert at høre, at du følger med. :smile: Jeg læser også stadig flittigt med i din log. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 3-2-06: :wub:

Squat:

Halv dragt:

15@20kg

8@40kg

8@50kg

Halv dragt + bælte:

5@60kg

3@70kg

1/3@75kg

Fuldt udstyr:

3@100kg

2/2/2@120kg (det er vist en PR :smile:)

Walk-out:

1@140kg med tre meget partielle squats

Sumo dødløft:

8@65kg

Laaaaang snakkepause. :blush:

5/5@75kg

5@85kg

5sæt@5reps@90kg (bælte - det var egentlig ikke meningen, jeg skulle køre 5x5, men følte ikke lige for benpres i dag :rolleyes:)

10singles@80kg (bælte - god fart)

Hyperextended crunches:

20@bw

15/15@17kg

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

Hanging leg raise:

15@bw

5/5/5@10kg

Spisepause. :4mewantfood:

Standing calf raise:

10/10/10@80kg

Der blev vist kæwet mere end der blev trænet i dag. :laugh: Men hyggeligt, det var det. :bigsmile:

Tilføjet: Jeg lavede jo forresten også lige et sæt walk-out.

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Godt at se at du har fået lidt kilo på squat stangen igen :superman:

PR i squat er bare SÅ fedt ikk?? :smile:TILLYKKE!!! :yo::yahoo:

Jooo... det var da helt okay. :blush::innocent: Og tak! :w00t: Men jeg må tilstå, at jeg stadig har det der problem, jeg fortalte dig om, med at jeg slet ikke kan få luft ind, når jeg har de kg på nakken. :blush: Jeg er ellers ved at få meget bedre styr på spændet i maven, når jeg bare kører i halv dragt. Men når man så slet ikke får noget luft ind, så er det altså svært... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

:superman:Træning i TSK den 4-2-06: :freaked:

Bænkpres:

15@20kg

10@35kg

8@45kg

5@55kg :smile:

Med band med blå stribe under bænken:

3/3/[email protected]

3/3/3/3@30kg

Jeg er vist ikke helt kommet mig ovenpå onsdagens tunge bænk, for farten lod godt nok noget tilbage at ønske i dag...

de sidste sæt supersetted med:

Chins - bredt overhåndsgreb:

5/4/4/4/4@bw

Træk til bryst:

V-greb:

8/8/7@50kg

"Smalt" spadegreb:

8/8/8@40kg

Bredt greb:

10/10/10@40kg

supersetted med først:

Dips:

6/6/6@bw (nope, der var ikke meget at skyde med i pressestrukturen i dag, så valgte at stoppe her :smile:)

og derefter med:

Laterals:

15@5kg

10/10/8/10/[email protected]

Db spider curls:

9/8/8/[email protected]

supersetted med:

Band pull-aparts:

30/20/20@miniband (fra forskellige vinkler)

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/8@2kg

Der var ikke meget guf i pressestrukturen i dag, så der tog jeg den lige lidt med ro. :smile: Der var derimod fin power i ryggen. :bunny:

Link to comment
Share on other sites

Hey SuperGirl :bigsmile:

Ville lige smide en hilsen til dig i din log også... og sige tusind tak for de opmuntrende ord, du har smidt i min :wink: Og for pokker hvor er du stærk!! Jeg er virkelig imponeret!! Wauv... over 100 kg i bænken... :w00t: (men hvad betyder "til bord" ?? :blink: :blink: *er stadig total n00b mht. styrkeøve-betegnelser* :blush: )

Og held og lykke med forsvaret (igen!) - Det skal nok blive godt! Im Sure!!

:ninja: knus, fra Tania

Link to comment
Share on other sites

Iiiihh!! Sikke dog en aktivitet, der er i loggen! :w00t:

Anders>> Mange tak skal du have. :superman: Det er rart at vide, at der er nogen, der følger med. :bigsmile:

Blackmoore og Kuldskær>> Tak skal I have. :smile: Det er skønt at have afleveret... :w00t: Nu skal den så bare forsvares på et tidspunkt. :shutup3:

Taninja>> Jamen... :blush::blush::blush: Og ja, som Rommel siger, så er det er køre til board/klods en måde at forkorte ROM på. Det er godt for topstyrken og for at vænne sig til at ligge med de tunge vægte. :firebounce:

P.S. Dagens træning udskydes til i morgen grundet en laaaaang første skoledag. :wacko: Men jeg har da fået vadet en del rundt i sneen i løbet af dagen. :cold:

Link to comment
Share on other sites

:crazy_pilot:Træning i TSK den 7-2-06: :bottom:

Sumo dødløft:

8/8@65kg (konv/sumo)

5@75kg

5@85kg

5@95kg

5@105kg (bælte)

Fuldt udstyr:

1@115kg

3/3/3@125kg (næste gang skal jeg altså huske talkum på benene :wacko:)

Squat:

8@20kg

8@40kg

5sæt@5reps@50kg (de fire sidste med bælte)

Eksplosive partielle dips:

5sæt@5reps@bw

supersetted med:

Goodmornings:

12@40kg

10/10/10@50kg (startede bare super let ud)

High box squat:

6sæt@5reps@40kg (de første tre med bælte; mine undergunz var ved at stå totalt af af at skulle holde på stangen under "så mange" reps :chicken:)

6sæt@2reps@50kg (bedre :smile:)

Hyperextended crunches:

20/20/20@bw (bare en let gang mavetræning, da abs'ene allerede var godt ristede)

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15@bw

Genial træning! :firebounce: Der var nogle småting med dødløften, men det retter sig, når jeg har en til at hjælpe mig med dragten, tror jeg. :smile: Det var første gange længe, jeg squattede uden den halve dragt. Jeg skal fortsat være lidt påpasselig mht. mine hoftebøjere, kan jeg mærke, men det gik nogenlunde. :smile: Og for første gang syntes jeg faktisk rigtig godt om box squat! :w00t:

Glæden varede så kun lige indtil, jeg skulle hjem, da jeg opdagede, at jeg ikke kunne finde mine nøgler. :4ranting: Q og jeg ledte nærmest overalt oppe i klubben, men uden held. :unhappy: Nøglerne er stadig ikke fundet... og det er så både cykelnøgle og diverse dørnøgler. :dry::mad::unhappy: Jeg pønser på at gå til træning i dag og så håbe på, at de til alt held skulle dukke op på vejen... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 8-2-06: :tongue:

Bænkpres:

15@20kg

8@40kg

5@45kg

5@50kg

3@55kg

1@60kg

4 sæt halve dips for at holde mig varm, indtil der var en, der var klar til at hjælpe mig i trøjen :smile:

Trøje:

2@80kg til 10 cm board

2@90kg til 10 cm board

attempt/attempt@85kg (kom ikke til brystet - ved simpelthen ikke, hvad der gik galt for mig i dag :raisebrow:)

2@95kg til 10 cm board

Bænken kørte rigtig godt uden trøje, men elendigt med. :dry: Får godt nok ret meget lyst til at løfte i min gamle trøje til ER. :blush:

Dips:

9/9/9/9@bw

supersetted med:

Chins - bredt overhåndsgreb:

5/5/5@bw

og derefter:

Rowing-dims:

8@35?kg (skulle lige prøve, men bryder mig egentlig ikke specielt meget om den...)

Træk til bryst:

Spadegreb:

12@40kg

8/8@45kg

V-greb:

8/(8?)/7@55kg

5@55kg --> 8@40kg --> 20@20kg

supersetted med først:

Seated db shoulderpress:

12/[email protected]

og derefter med:

Triceps pushdown - skrågreb:

9/9/8@35kg

Db spider curls:

8/8/[email protected]

12@5kg (back-off - avavav :crazy: :4flex: :innocent:)

supersetted med:

Laterals:

10/10/[email protected]

Rotator cuff-øvelse:

(2x)8/8/8@2kg (uden pause mellem sættene)

Ved sgu ikke lige, hvad der gik galt i trøjen i dag. :raisebrow: Men bortset fra dét, og så lige curls, gik træningen faktisk ganske godt med god power og en del kæbe. :blahblah::bigsmile:

Har ellers også fået vadet en del rundt i dag. :walking: Godt to en halv time, vil jeg skyde på, det er blevet til. :blink: Turen ud til TSK tog vel 1t40min i et nogenlunde tempo - skulle jo kigge efter mine nøgler undervejs. Men fandt dem desværre ikke... :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share