Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alle>> Mange, mange tak for alle de pæne ord om min profil. :bigsmile::blush: Jeg er virkelig glad for, at så mange har læst den og ikke mindst synes godt om den. :w00t:

Kan med glæde fortælle dig smukke tøz :w00t:

.... at siden lancering har din profil fået over 1400 hits :cool:

Det var da helt vildt!! :w00t::blink:

Hey

Lige læst din artikel på norah´s side. Flotte løft og super flotte billeder!

Håber da at se dig til en om gang Fitness konkurrencen snart :tongue:

Hej cj

Tak for de pæne ord. :blush: Ang. en fitnesskonkurrence, så er det helt bestemt noget, jeg kunne have lyst til på et tidspunkt at prøve. Men hvis det bliver, så bliver det i hvert fald ikke indenfor de næste par år. For det første mangler jeg stadig masse - især på arme og skuldre. Og for det andet har jeg ikke råd, så længe jeg studerer. :smile: Men måske engang... :innocent:

Hey Hoosier!

DITTO!

Slutter mig til heppe-koret! Hvor er du dog dåre-dejlig at se på! Og superfin artikel :4thumbup:

Kærligste solskinshilsner

Sally :smile:

P.S Og rigtig glad for at se at du har fået din go'e gamle Elastic-girl-avatar tilbage!

Hende er jeg jo helt vild med!!!

Hey Sally

Jeg bliver jo helt :blush::blush::blush: ...

Ja, jeg har det også godt med, at elastikpigen er tilbage. :firebounce::biggrin:

Tør man sige tillykke?

Jooo... det kan du godt. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tilbage fra Jylland. :ninja:

Og jeg synes da ikke, at loglæserne skal snydes for dette billede af en meget specielt ko. :raisebrow: Den har jeg haft hele armen inde i. :blink: Det der hul, man ser på billedet, er ind til koens første mave. Vha. dette hul kan forskerne måle bl.a. foderudnyttelse. Og det så sgu ikke ud til, at det generede koen det mindste - den stod lystigt og åd og drak, mens vi 10-15 studerende på skift havde armen inde i den. :w00t: Det var nu en meget sjov fornemmelse at mærke vommens bevægelser på den måde - faktisk ganske behageligt. :4disguise:

post-2145-1141979303_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hey Hoosier Babe..

Må lige råbe med i koret... Wauvvv en flot profil.... :tongue2: :cool: Virkelig smukke billeder!! (og lidt modige vel ogs!!)

Er sikker på, at du bliver et sikkert hit på enhver AF eller BF scene!!

:ninja: krams, Tania

Hey Tania :bruce:

Tak skal du have. :bigsmile: Ved ikke, om billederne er specielt modige... Jeg drøftede emnet med angel, og vi blev enige om, at sådan en profil var en fint sted at poste den slags billeder. :smile: Ang. AF/BF - nu må vi se. Det bliver i hvert fald ikke indenfor de næste par år. Og så er der jo lige det der med diæt. :4whistling: Men det burde vel kunne lade sig give sig op til sådan en konkurrence, hvor der jo så er en mening med galskaben. :crazy_pilot:

Er koen ikke fra Foulum forsøgscenter?

Just præcis. :4thumbup: Jeg har lige været på en to-dages ekskursion til forskellige steder i Jylland, hvor vi så på køer og grise. Bl.a. besøgte vi Foulum. Meget interessant sted. :smile: De var meget interesserede i at få os til at komme tilbage for at skrive speciale dér. :bigsmile: Så det kan da være... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nemlig også selv haft hånden inde i koen, da jeg gik i gymnasiet! God underholdning! :laugh:

Æv, så kan jeg ikke engang prale med at være den eneste på MOL, der har haft armen inde i en ko. :laugh:

-------

Træning i TSK den 10-3-06: :smile:

Squat:

12@20kg

8@45kg

5@55kg

3@60kg

2@65kg (bælte)

2@70kg (halv dragt + bælte)

2@75kg (halv dragt + bælte)

Jeg må være blevet fed eller noget - var ikke i nærheden af at være nede med halv dragt. :tongue:

+ squat i fuldt gear

Squat med elastikker oppefra:

2/3/3/2@100kg (fik lige stuntet lidt i sidste sæt, :4whistling: så det blev ikke til flere :blush:)

Sumo dødløft:

12@75kg

12@80kg (bælte)

3singles@85kg

3singles@90kg

6singles@85kg

Mave på skråbænk:

20/20/20/20@bw

supersetted med:

Hyperextensions:

15/15/15/15@bw

og:

Leg extensions:

8/8/7@5plader

Hanging leg raise:

15/15@5kg

supersetted med:

Lying leg curl:

15@2plader

12@3plader

Den der ekskursion har bare ikke været god for min lænd. :mad: Under hele tur en døjede jeg med meget spændte baller + erector, og min lænd brød sig godt nok heller ikke om de sæder, der var i bussen. :dry::newtongue: Så forsøgte at passe godt på min lænd i dag. :innocent: Men nok brok om det! Nu skal jeg vist ikke sidde i en bus igen lige foreløbig, så den er sikkert frisk igen om et par dage. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 11-3-06: :freaked:

Bænkpres med band med blå stribe under bænken:

10/10@20kg (med benene oppe)

4sæt@3reps@30kg

6sæt@[email protected]

15@20kg (back-off)

God power i dag. :smile:

de sidste sæt supersetted med:

Chins - bredt overhåndsgreb:

5sæt@5reps@bw

Vist første gang, jeg har lavet 5x5 med bredt overhåndsgreb. :w00t:

Seated db shoulderpress:

12@10kg

[email protected]

6@17kg (en slags PR, da jeg vist aldrig før har taget 17 kg uden at få hjælp til at få vægtene op i startposition)

supersetted med:

Seated cable row:

8/8/8@62kg

One armed db preacher curl:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)8/8@10kg

(2x)[email protected]

supersetted med:

Lean away side laterals:

(2x)12@5kg

(2x)6/[email protected]

(2x)12@5kg

Sad egentlig ret godt. :bigsmile:

Stiff armed pulldown:

12@20kg

Træk til bryst - spadegreb:

8/8/8@40kg

supersetted med først:

Standing cable crossover:

12@15kg

og derefter med:

Triceps pushdown - skrågreb:

14@35kg

Seated db rear laterals:

12/12@5kg

15@4kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

(2x)10@3kg

Standing db hammercurls:

10@10kg

Fik vist lavet liiige rigeligt mange hjælpeøvelser (igen) i dag. :4whistling: Men havde det jo lige så sjovt. :blush: Havde egentlig tænkt mig, at jeg ville i trøje i dag, men da ingen af de andre skulle træne, er det udsat til på onsdag. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Æv, så kan jeg ikke engang prale med at være den eneste på MOL, der har haft armen inde i en ko. :laugh:

Jeg har så været grisseinseminør da jeg var i landbrugspraktik.

Hvis søerne så ikke ville modtage spermen, man forresten rendte rundt med i hånden, skulle man sætte sig op på ryggen og knubbe dem i lysken :crazy::crazy::crazy::cry::cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så været grisseinseminør da jeg var i landbrugspraktik.

Hvis søerne så ikke ville modtage spermen, man forresten rendte rundt med i hånden, skulle man sætte sig op på ryggen og knubbe dem i lysken

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHA :laugh::tongue::wink: :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Kan med glæde fortælle dig smukke tøz :w00t:

.... at siden lancering har din profil fået over 1400 hits :cool:

1401 :innocent:

Ellers nice træning du får fyret af. Sgu sjældent man ser en pige(kvinde) sådan går til "makronerne". vildt fedt.! :4thumbup: (og nåh ja, riiiimelig nice billeder. Gg)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så været grisseinseminør da jeg var i landbrugspraktik.

Hvis søerne så ikke ville modtage spermen, man forresten rendte rundt med i hånden, skulle man sætte sig op på ryggen og knubbe dem i lysken :crazy::crazy::crazy::cry::cry::cry:

Det er i hvert fald heller ikke alle og enhver, der kan prale af at have prøvet dét! :4thumbup: :shades:

Ellers nice træning du får fyret af. Sgu sjældent man ser en pige(kvinde) sådan går til "makronerne". vildt fedt.! :4thumbup: (og nåh ja, riiiimelig nice billeder. Gg)

Jamen mange tak for komplimenterne! :w00t:

------

Nu vil jeg til at have ordentligt gang i mine morgenpowerwalks igen. :4whip: Det gik lidt i fisk her i den periode, hvor jeg ikke havde nogen nøgle, så jeg hele tiden var afhængig af, at der var nogen hjemme, når jeg gik nogen steder. :wacko: Men nu er låsen blevet skiftet, så jeg kan igen komme ind ved egen hjælp. :tongue: Tog en lille pw i morges, men fra og med i morgen (eller i dag that is) vil jeg se at få ordentligt gang i dem igen. Det er så skønt, når først man lige er kommet ind i vanen. :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Nu vil jeg til at have ordentligt gang i mine morgenpowerwalks igen. :4whip: Det gik lidt i fisk her i den periode, hvor jeg ikke havde nogen nøgle, så jeg hele tiden var afhængig af, at der var nogen hjemme, når jeg gik nogen steder. :wacko: Men nu er låsen blevet skiftet, så jeg kan igen komme ind ved egen hjælp. :tongue: Tog en lille pw i morges, men fra og med i morgen (eller i dag that is) vil jeg se at få ordentligt gang i dem igen. Det er så skønt, når først man lige er kommet ind i vanen. :biggrin:

Er det ikke rimeligt svært at få smidt sigselv ud i kulden til sådan en omgang pw i sådan et vejr som vi har for tiden?? :blush:

Link to comment
Share on other sites

Alle>> Mange, mange tak for alle de pæne ord om min profil. :bigsmile::blush: Jeg er virkelig glad for, at så mange har læst den og ikke mindst synes godt om den. :w00t:

Det var da helt vildt!! :w00t::blink:

Hej cj

Glæder mig nu stadig :tongue: Godt at se en tøs der løfter igennem, det ik hver dag det sker. Med de løft skal der nok komme masse på både arme og skulder.

:superman:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke rimeligt svært at få smidt sigselv ud i kulden til sådan en omgang pw i sådan et vejr som vi har for tiden?? :blush:

Naaah, det synes jeg nu ikke. I hvert fald ikke efter de første par gange, når man først lige er kommet ind i vanen - så kan man næsten ikke undvære det. :w00t:

Det glippede dog allerede i dag med at komme ud at gå fra morgenstunden. :blush: Vågnede først kl. 11, og så er man jo helt bange for at blive katabol, hvis ikke man spiser morgenmand først. :4whistling: Så det må blive en eftermiddagspw i stedet. :nonono:

Glæder mig nu stadig :tongue:

Jamen så håber jeg da, jeg kan leve op til forventningerne, hvis jeg en dag skulle vove mig op på en AF/BF-scene. :innocent:

Godt at se en tøs der løfter igennem, det ik hver dag det sker. Med de løft skal der nok komme masse på både arme og skulder.

:superman:

Det håber jeg da... :4flex: Men det går nu lidt langsomt. :dry::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Naaah, det synes jeg nu ikke. I hvert fald ikke efter de første par gange, når man først lige er kommet ind i vanen - så kan man næsten ikke undvære det. :w00t:

Det glippede dog allerede i dag med at komme ud at gå fra morgenstunden. :blush: Vågnede først kl. 11, og så er man jo helt bange for at blive katabol, hvis ikke man spiser morgenmand først. :4whistling: Så det må blive en eftermiddagspw i stedet. :nonono:

Jamen så håber jeg da, jeg kan leve op til forventningerne, hvis jeg en dag skulle vove mig op på en AF/BF-scene. :innocent:

Det håber jeg da... :4flex: Men det går nu lidt langsomt. :dry::tongue:

Tålmodighed er en dyd er der nogen der har fortalt mig engang. Denne dyd besider jeg dog heller ikke :laugh:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 13-3-06: :firebounce:

Sumo dødløft:

8/8@65kg (konv/sumo)

5@75kg

5@85kg

3@95kg (bælte - hmm.. halvtungt?! :sneaky2:)

1@105kg (bælte - røven op, hvor jeg gerne vil ha den, og så gik det såmen let nok :innocent:)

Fuldt gear:

1@125kg (tom stang)

1@150kg (tangering af PR, men med overskud denne gang :superman:)

Squat:

12@20kg

Kunne mærke, at mine hoftebøjere føltes lidt trætte i det, så med halv dragt herfra - bare den store.

8@45kg

Med elastikker oppefra:

5@75kg

3@85kg (løst bælte)

3@95kg (løst bælte)

3/3/3/3@100kg (løst bælte)

8@85kg (løst bælte - back-off)

Hyperextended crunches:

20@bw

15/15/[email protected]

supersetted med:

Lying leg curls:

12@2plader

9/10/9@3plader

og:

Hyperextensions:

12/12/12/20@bw

Nice pump efter sidste sæt! :w00t:

Lækker træning. :cheer: God energi. :bunny: Er stadig en smule træt i lænden, men har fået gået nogle ture + lavet nogle McKenzie-rygbøjninger (når jeg har husket det :innocent:), og det har løsnet godt op, så det er såmen ikke noget særligt, jeg mærker til det længere. :smile: Jeg er dog begyndt at tro, at det måske til dels kan skyldes, at jeg er meget anspændt i mine baller. :unsure: Hvis jeg trykker let på det øverste af ballen gør det nas. :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share