Hoosier's log II


Hoosier
 Share

Recommended Posts

Du burde da vel også vide bedre end at få alt for meget op i den slags daglige vægtudsving, især i dagene efter sådan et væskeindtag :4smartass:

Tjo... Men jeg havde bare ikke regnet med, det ville betyde meget, da jeg ikke fik mere væske ser over hele dagen, end jeg plejer. Og jeg har ikke været under 63 kg siden engang i november, så det var lidt af et chock. :crazy:

Hvis du skal i -75, så er det vel heller ikke noget der haster sådan gevaldigt - du skulle jo nødig blive fee' :wink:

Nej, selvfølgelig vil jeg ikke være fed. Men ville bare gerne have været i -75 til DM A i år. :smile: Men det kan jeg vist godt droppe nu, for jeg fandt jo ud af i lørdags, at det ikke fungerer for mig at drikke mig adskillige kg op, hvis jeg stadig skal kunne finde ud af at løfte i mit udstyr. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey Hoos,

Gal historie fra stævnet... :unhappy: Surt, at det store væske indtag kostede dig guldet - og især surt, når nu du er så hård i din daglige træning! Men som alle skriver, så løfter du det - og mere til, til næste stævne. Du er er jo SuperGirl :superman:

:ninja: Krammere, Tania

Link to comment
Share on other sites

og den aftale har du bare at holde ellers falder straffen hårdt og uden nåde...

Hmm... :innocent: Men bare rolig, vægten sagde 64.3 kg her, så MaxP havde vist ret, :4thumbup: og krisen er afblæst. :tongue: Jeg er dog stadig overrasket over, at min krop tilsyneladende har reageret så voldsomt - det var jo trods alt kun lige godt tre liter væske. :blink: Men så ved man det. :unsure:

Hey Hoos,

Gal historie fra stævnet... :unhappy: Surt, at det store væske indtag kostede dig guldet - og især surt, når nu du er så hård i din daglige træning! Men som alle skriver, så løfter du det - og mere til, til næste stævne. Du er er jo SuperGirl :superman:

:ninja: Krammere, Tania

Hey Tania :ninja::superman:

Tak skal du have. :smile: Ja, det var lidt surt. :dry: Men jeg kan i hvert fald kun bebrejde mig selv for det.:4whistling: Og ja, jeg må komme igen næste gang. :4whip:

Hov! Jeg har jo slet ikke fået sagt tillykke med, at I endelig har fået afleveret! :blush: *suserstraksoverininjaloggen*

/Kathrine :4flex:

Link to comment
Share on other sites

Det har jeg gjort én gang. Men gider fandme ikke bruge flere timer på det igen :wacko: (har ingen symaskine jo), når man kan betale sig fra det for næsten ingen penge. :innocent:

Hey Søde...

Hvad med at syge den ind med hånden, og bruge noget bjørnetråd til at syge den ind med :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Søde...

Hvad med at syge den ind med hånden, og bruge noget bjørnetråd til at syge den ind med :bigsmile:

Det var det, jeg gjorde med min gamle dragt. Men det tog en krig, fordi mine syegenskaber er så rustne. :innocent: Så denne gang betaler jeg mig fra det. :4whistling: Men tak for tippet. :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Faldt lige over en resultatliste fra USAPL 2006 Women's Nationals, som blev afholdt 10.-12. februar i Denver, Colorado. :cheer:

Der er godt nok nogle vilde resultater iblandt. :superman: Fx Caitlin Miller på 15 år, som lavede serien 165-77.5-170 (= 412.5 kg totalt) i -56 kg's klassen. :crazy: :dropjaw: Og som altid et imponerende resultat af Priscilla Ribic i -67.5: 235-135-222.5 = 592.5 kg, hvilket var et stykke fra hendes bedste resultat på 630 kg (fra december 2004, WR) men stadig rigeligt til at blive bedste løfter på Wilks. :bowdown:

Kopi_af_womensresults06.xls

Link to comment
Share on other sites

:firebounce:Træning i TSK den 1-3-06: :firebounce:

Bænkpres:

15@20kg

8@35kg

5@45kg

3@55kg

Til 10 cm board:

2@65kg (tom stang)

2@75kg

2@85kg (så fik jeg ikke lov til at gå højere, for de skulle stadig være nemme i dag)

2/2@80kg

3@70kg (den første kom lidt ind over maven på vej op, :raisebrow: men de var meget nemme, og der var til mange flere reps :rolleyes:)

10 minute pull-up-challenge:

30 stk (29 med bredt overhåndsgreb, og en enkelt med underhåndsgreb, da jeg nåede til nr. 26 og efterhånden var ved at gå død, tænkte jeg, at det måske ville være nemmere - men det var det nu ikke på dét tidspunkt... Det blev muligvis til et par stykker mere - blev lidt i tvivl tre gange, men så har man jo altid taget det laveste antal... :dry::innocent:)

Det må kunne gøres bedre end 30 stk - jeg tror, jeg holdt for lange pauser i starten, så jeg lige pludselig fik travlt til sidst for overhovedet at nå op på de 30 stk.

Incline db press:

8@17kg

8/[email protected] (det er vist noget nær det bedste, jeg har løftet i den øvelse :blush:)

Laterals:

12@5kg

[email protected]

10/8/8@10kg

[email protected] (back-off)

supersetted med først:

Seated cable row:

12@50kg

8@60kg

5@65kg (PR - men nøj, hvor er den tung at få ud i startposition :crazy: - vores cable row er ikke specielt snedigt udformet...)

og derefter med:

Træk til bryst - bredt greb:

9/7/7@46kg

12@46kg (underhåndsgreb - back-off)

Db spider curls:

12@4kg (5 kg's håndvægtene var optaget)

[email protected]

5/5@10kg

[email protected] (back-off)

supersetted med:

Db seated rear laterals:

15/12/12@4kg

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/12@2kg

(2x)12@3kg

supersetted med:

Standing cable flyes:

12/12@15kg (bed godt :innocent:)

Efter lidt mad blev jeg enig med mig selv om, at triceps alligevel godt kunne tåle lidt mere...

Triceps pushdown:

7@30kg (reb - nej, er stadig ikke så vildt med at køre den med reb, fandt jeg ud af...)

12@35kg (skrågreb - sidder bedre, synes jeg :4thumbup:)

God træning. :smile: God energi i dag, selvom jeg godt kunne have brugt et par timer mere på øjet i nat - men kunne man ikke altid det?! :blush:

Ville ellers have været i trøje i dag. Men det fik jeg ikke lov til. :innocent: Så det må blive på lørdag i stedet. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Sikke en omgang - du går til den, skal jeg love for! :w00t:

Er som altid imponeret over din bænk - men også gode vægte i incline DB-press :4thumbup: . Og 10 kg i laterals :1356: :1356:, der kommer jeg bare aldrig over 8 kg! :dry:

Taaaak, søde. :blush: Og jeg kan da mindst sige i lige måde! :w00t: Damn, du gik til den i bænk, kunne jeg læse i din log. :superman:

Ang. mine laterals, så tror jeg nu ikke, du skal være så imponeret. :4whistling: Sagen er den, at vores håndvægte springer fra 7.5 kg til 10 kg, så det er nogle vældigt grimme reps, jeg får kørt med 10 kg. :tongue: Men så længe, jeg kan mærke, at skuldrene arbejder, mon så ikke, det går?! :unsure: Og så bliver det forhåbentlig 10 kg i pænere stil med tiden. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 3-3-06: :shades:

Squat:

10@20kg

8@40kg

5@50kg

3@60kg (bælte)

2@65kg (bælte)

2@70kg (halv dragt + bælte)

2@75kg (halv dragt + bælte)

+ nogle løft i fuldt udstyr

Squat med pause i bunden:

8@20kg

5@30kg

3/3/3@35kg

3/3/3@40kg

5/5/5@35kg

Iflg. Rommel var pausen lige kort nok. :innocent: Jeg vil tro, den var på lige godt et sekund - vil stile efter 2 sek næste gang, jeg kører øvelsen. :smile:

de sidste sæt supersetted med:

Mave på skråbænk:

15@bw

15/15/15@15kg

Den har siddet meget bedre de sidste par gange, efter jeg er begyndt at huske at bruge maven. :innocent:

Sumo dødløft:

3/8@60kg (venstre fod gled, så derfor kun 3 reps i første sæt :dry:)

8@70kg

12singler@80kg (bælte)

Hyperextensions:

15/15@bw (med kort pause - damn, et pump :crazy:)

Har haft en travl dag i dag. :crazy: Så det var lækkert at komme op i klubben og kunne tage sig god tid om træningen. :bigsmile: Så endte jeg godt nok med pludselig at have lidt småtravlt alligevel, da jeg skulle nå at handle på vejen hjem. :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Flot nok du kunne finde både din klub og den butik du skulle omkring på vej hjem uden at fare vild :laugh:

Jan har jo fortalt I havde lidt problemer efter VM bænk :wink:

Det kender jeg ikke noget til. :4whistling: :blush: Okay, jeg er ikke den fødte stifinder. Og da man ikke må køre i bil den vej, jeg plejer at cykle, var jeg sgu lige pludselig lost. :innocent:

Bortset fra, at jeg dyrker styrkeløft, passer jeg vist meget godt på billedet af den typiske kvinde - jeg kan hverken køre bil eller finde vej. :laugh:

Ellers hyggeligt at få hilst på dig til ER.

Mvh Lars

I lige måde. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:cheer:Træning i TSK den 4-3-06: :cheer:

Bænkpres:

Med benene oppe:

10/10@20kg (lillefinger/pegefinger på ringen)

8@35kg

Alm:

5@45kg

2@55kg

1@60kg

Trøje:

2@80kg til "luftboard" (ingen til at holde board, så kørte bare dernedad - manglede vel ca. 7 cm)

1/1@80kg

Trøjeskift:

2@80kg til "luftboard"

1@90kg til 5 cm board (så var Claus kommet, så nu var der en til at holde board :bigsmile:)

1@90kg (og hvis jeg så havde husket at presse hele vejen, havde Morten ikke behøvet at have en finger på :dry::tongue:)

10 minute pull-up-challenge - bredt overhåndsgreb:

31@bw

Fik 30 stk i onsdags, så enten kan man konstatere, at jeg bare ikke er bedre, eller også, at det er dumt at forsøge to gange i løbet af en uge. :innocent:

Træk til bryst - spadegreb:

12@40kg

5@50kg (for meget cheat :blush:)

8@45kg

supersetted med:

Dips:

12/7/7@bw (tror 12 stk er det bedste, jeg har lavet under 90 grader :smile:)

Laterals:

12@5kg

[email protected]

8/8/8@10kg (ikke specielt kønne, men hvad pokker, de sad godt :rolleyes:)

[email protected]

supersetted med først:

Træk til bryst - bredt greb:

12@40kg

6/6@45kg

og derefter med:

Seated cable row:

8/8/8@60kg

Det var den, der sad klart bedst i dag. :superman:

Seated one armed db spider curls:

(2x)12@5kg

(2x)[email protected]

(2x)6/6/6@10kg

(2x)[email protected]

supersetted med først:

Standing cable flyes:

12/10/10@16kg

og derefter med:

Seated db rear laterals:

12/12/12@5kg

Rotator cuff-øvelse:

(2x)12/8/8@2kg (uden pause mellem sættene)

Fik resultatet af min dopingtest i dag. Negativ, selvfølgelig. :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

:firebounce: :firebounce: Træning i TSK den 6-3-06: :firebounce: :firebounce:

Sumo dødløft:

10/10@60kg (konv/sumo)

5@70kg

5@80kg

5@90kg

3@100kg (bælte)

Fuldt gear:

1@120kg (tom stang)

[email protected] (også nem)

[email protected] (et lidt underligt løft, idet jeg ikke fik så meget fart på fra bunden, som jeg plejer, men til gengæld var der et godt, jævnt træk hele vejen op, så det var heller ikke fordi, den var tung :smile:)

Med bands oppefra - fuldt gear:

3@155kg

3@165kg

Squat med pause i bunden:

10@20kg

5@35kg

5@40kg

3/3@45kg

3/3/3/3@50kg

Squat med elastikker oppefra:

5@75kg

5@85kg (bælte?)

5sæt@3reps@90kg (bælte)

Lying leg curl:

12@2plader

6/5@3plader

16@2plader

supersetted med:

Mave på skråbænk:

20@bw

15/15/15@15kg

og:

Hyperextensions:

12/12/12/20@bw

Dødløften kørte godt i dag. :superman: Gik dog med vilje ikke så højt op, da jeg godt kunne mærke, at jeg er lidt træt i lænden efter squatten i fredags. :rolleyes: Det er også grunden til, at jeg kørte lying leg curl i stedet for stivbenet dødløft eller goodmornings. :4disguise:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK den 7-3-06: :superman:

Bænkpres med miniband under bænken:

10@20kg

5@30kg

9sæt@3reps@35kg (skiftevis pegefinger og lillefinger på ringen)

20@20kg (back-off; med benene oppe - damn, det brændte til sidst :tongue:)

Brugte bare minibands i dag, da jeg jo trænede alene, og derfor selv skulle løfte ud.

supersetted med:

Chins - bredt overhåndsgreb:

10sæt@2reps@bw

Seated cable row:

8/8/10/10@60kg

supersetted med:

Seated db shoulderpress:

12@10kg

12/[email protected]

Db spider curls:

12@5kg

[email protected]

6/5@10kg

[email protected]

supersetted med:

Triceps pushdown - skrågreb:

8/8@40kg

10/10@35kg

Seated db rear laterals:

15/12/12@5kg

supersetted med:

Rotator cuff-øvelse:

(2x)10/10/12@2kg

Egentlig bare en let og overkommelig træning i dag. Men det hele blev fyret af på ca. en time, og så bed det nu alligevel fra sig. :w00t:

I morgen tidlig tager jeg på en to-dages ekskursion til Jylland for at se på grise og kvæg. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share