Skudsikker vest søges


AndersL
 Share

Recommended Posts

Heysan en lille speciel forespørgsel her…

Jeg er blevet spurgt af en ven om jeg ikke kunne fungere som dørmand til en fest i slutningen af januar måned. Jeg regner ikke med at det bliver en stor vild ting, men som en lille pracitcal joke til ham ville jeg meget gerne møde op i en skudsikker vest, solbriller og en scott jakke! B)

Problemet er at jeg ikke ANER hvor man kan skaffe en såd'n vest henne, så jeg ville høre om der var nogen her der havde en idé om hvor man evt. kunne leje en henne? Om ikke andet så bare en "prank" udgave, da den ikke skal kunne holde til noget egentligt. :)

mvh

anyone

Link to comment
Share on other sites

anyone: Ved ikke om du er fra Kbh eller hvad, men tag en tur ned af Vestergade, som er en sidevej som bunder ned til "Woodstock" "Australian Bar" osv, og så går du ned forbi "DVD-CITY", og kort forbi ligger en lille butik som vidst hedder "West Security", de har alt muligt grej til dørmænd, vagter osv.

Kender en som har købt ting dernede, så det kunne være du skulle kigge der. Men jeg ved ikke om de "udlejer".

God fornøjelse - Lad os håbe at du ikke får brug for vesten IRL :lol:

Edited by Deluxe
Link to comment
Share on other sites

Tja hvis du boede i Viborg så kunne jeg nok godt overtale min arbejdsgiver til at låne dig en vest for en slik! Men desværre!

Du kunne jo gennemføre joken ved og sikre dig øresnegl, teleskobkølle, tåregas og strips. Husk du skal kun tale til folk med enstavelsesord. Virke kold og upåvirket af omgivelserne, men VIGTIGST af alt så må du overhovedet ikke kigge på pigerne men bare lade som om de er luft. Husk du for cool og tager dit job for seriøst til at du kan chatte med selv de lækreste damer!

Link to comment
Share on other sites

Jaaa Anders den skal køres helt ud... og husk at sige det koster 40kr at komme ind... uanset hvad det så koster eller om det er gratis... tøz-pige-børn der ikke har skjult kavaler-gangen får selvfølgelig rabat... og den med enstavelses-ordene er rigtig god Folmand... men nu er Anders jo samtidig meget stor Arnold-fan så mon ikke han kan få lidt Terminator-accent fiflet ind der... håndjern skal du også have... tænke tænke... lige pt kan jeg ikke komme på mere ;)

Link to comment
Share on other sites

Tak Folmand og Zoa, i er jo sprængfyldt med supergode råd! :tongue:

Jeg har forhørt mig hos West Security og der kan man leje en skudsikker vest for 250 kr i døgnet, tilgengæld er der nu gået ged i lokalerne for de 2 gutter der ska holde festen, så det er ikke sikkert det bli'r til noget! (Så tager jeg til Sverige og køre på snowboard den weekend istedet! :w00t: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share