Seriøs bulkning


Jakkedrengen
 Share

Recommended Posts

:pumpin::pumpin::pumpin:

Jeg har på siden http://t-forums.t-mag.com/t-forums_frames.html lige læst om en amerikansk fyr (strider) der bulker alt for sindssygt!!!

I to uger spiser han 12 gange dagligt og prøver at indtage +800kcal pr. måltid. Derefter tager han en mere moderat, dog vil uge - og starter så forfra!

Er det en eller anden sindsyg amerikansk opfattelse af at bulke? Ville det virke? Jeg er nemlig ikke stødt på ligende historier i de danske forums!

Mvh Jakkedrengen

:pumpin::pumpin::pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Det er omkring 10.000kcal om dagen. Det er IMO en sindssyg version af at bulke. Dine muskler vil ikke engang bruge halvdelen af de kcal medmindre du træner som en høne på speed (og hvordan træner sådan en :blink: )

Det meste af det vil bare sætte sig som fedt...

Link to comment
Share on other sites

Det meste af det vil bare sætte sig som fedt...

Lige min tanke, jeg forstår slet ikke hvordan kroppen kan omsætte alt det ham fyren indtager!

Det sjove er bare at der virkeligt er mange der har været inde og skrive kommentarer til ham på hjemmesiden og de er generelt alle positive for hans kur (et lidt misvisende udtryk i denne sammenhæng, ikk?)!

Link to comment
Share on other sites

Et kalorieoverskud på den størrelse hører ingen steder hjemme.

Står der hvor meget hans kalorieoverskud er på da ?? Antager du ikke bare at så massivt et kalorieindtag må betyde at man har et massivt overskud ?? Reelt ved vi jo ikke om dette indtag for ham betyder et moderat overskud.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Antager du ikke bare at så massivt et kalorieindtag må betyde at man har et massivt overskud ?? Reelt ved vi jo ikke om dette indtag for ham betyder et moderat overskud.

Tidligere i tråden er 10.000kcal om dagen nævnt - jo, min antagelse bygger på et massivt overskud, jeg har ikke fantasi til at forestille mig at der er tale om andet.

Kim S

Link to comment
Share on other sites

Han er en bønnestage på førbillederne. Kan være han bare har fundet det der skal til? Eller rettere, der HAR han, spørgsmålet er om dette inkluderer AAS.

Men det understreger stadigvæk, at man som mager sylte er nødt til at træne sundt og spise HÅRDT.

Link to comment
Share on other sites

Man kan mene at han har fundet SIN måde at spise hårdt på.

Men jeg syntes det er en disideret ulækker form for træning når man spiser (rettere æder) så meget. Det skal ses i forhold til de tydeligt mange unødvendige kilo han slæber rundt på.

Jeg ved at man ikke kan rende rundt med perfekt six-pack hele året, men der er jo ikke nogen grund til at overdrive bulkefasen!

Link to comment
Share on other sites

jay cutler spiser i den størrelsesorden off season

Lee priest er heller ikke langt fra

der gælder andre regler for folk på store AAS doser... Jasoen Mueller fra Anabolic extreme (pro AS site.. men de havde mange gode artikler ) fortalte om at det hårdeste arbejde for ham når han var "på" var de kollosale mængder han skulle spise..

så hvis man er en +130 kg BB'er på AS kan det måske hænge sammen...

ellers ikke rigtigt

Link to comment
Share on other sites

cutler & priest har heller ikke noget problem med at smide det "beskyttende" lag fedt da endnu en gigant mængde med. klare den "lille" forbrænding.

Men kan vi ik komme ud i en slags overbelastning af nyre og lever ved så stort kal. indtag

(nu snakker jeg anti steoide) ?.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share