QuantanaMORON!


Quantanamo
 Share

Recommended Posts

Træning i TSK 5/7 - 2005

Hi-lo split

Uge 2 - Dag 5 (høj rep pres)

Tid: 13-1430

Mennesker: :unsure:

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 99,6

Laterals:

1 x 30 @ 5

Bænk:

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 70

1 x 10 @ 85

1 x 9 @ 85 overskud

1 x 8 @ 85

1 x 21 @ 55

Standing Calf raises (ss1):

3 x 20 @ 130

2 x 17 @ 130

DB Skulderpres (ss1):

1 x 9 @ 25

1 x 8 @ 25

Er begyndt at gå tilbage så droppede sidste sæt og tager en let uge for skuldrene!

Dips:

1 x 12 @ bw

1 x 10 @ bw

Flags:

1 x 6

2 x 5

Rotator:

1 x 20 @ 7,5

Lidt sølle træning og det blev ikke bedre af at jeg muntrede mig med en forkølelse på fremmarch, der så har ramt mig lige hvor det gør ondt her til aften. Måtte gå hjem fra job og sidder lige nu med en snotklud oppe i næsen... Sucks! :dry:

Link to comment
Share on other sites

Det var desværre ikke bare en gang forkølelse, men en rigtig nasty gang influenza så nu står den på sengeligning :dry:

Den gode nyhed er til gengæld at jeg skal arbejde med at sætte scenen op til Giants of Rock og derfor kommer til at se koncerten gratis! :4thumbup: (hvis jeg er blevet rask that is)

Q

Link to comment
Share on other sites

Rommel>> Tak mester

Jeg havde det bedre i går og fint i dag så bortset fra lidt snot og hosten og hvad der ellers følger med en gang influenza er jeg vist klar igen. Har prøvet at spise meget på trods af sygdommen og det er faktisk gået meget godt.

Træning i LVK 12/7 - 2005

Hi-lo split

Uden for nummer full body recovery træning

Tid: 16-18

Mennesker:

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 98,7

Jeg var bange for at min styrke ville være røget helt og lagde derfor stille og roligt ud med

Squat:

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 60

1 x 5 @ 80 god power så jeg røg op på det jeg reppede med før pausen

2 x 10 @ 102,5

Ok power, men ingen wc overhovedet så jeg nøjedes med to sæt. Mit højre knæ generede lidt.

Skrå db bænk:

2 x 10 @ 30

Semi wide pull-ups:

1 x 10 @ bw

1 x 7 @ bw

Skulderpres:

1 x 10 @ 25

1 x 8 @ 25

calf raises:

2 x 12 @ 130

Yates:

2 x 10 @ 80

Stød:

En del op til 55 kg

DB curl:

2 x 10 @ 20

Ok træning alt taget i betragtning. Mest irriterende at der var lidt ømhed i knæet under squatten.

Link to comment
Share on other sites

Honkey tonk>> Yeah jeg skal snart tage mig sammen til at komme på besøg. Måske her i weekenden?!

En rigtig god dag der bestod af lige dele tour de france og solbadning blev rundet af med at min "No krådt necessary" t-shirt blev leveret uden told :4thumbup:

Træning i TSK 13/7 - 2005

Hi-lo split

Høj rep pres

Tid: 18-20

Mennesker: Anybamsen

Kost: Gefühl

Morgenvægt: ?

Var lidt spændt på hvordan pressestyrken havde det efter sygdommen. Det gik som følger:

Bænk:

1 x 10 @ 20

1 x 10 @ 50

1 x 8 @ 80

1 x 8 @ 85

1 x 7 @ 85

OK. Det kunne have været værre

Slight incline DB skulderpres:

3 x 5 @ 30

Uhh... den sad godt. Er gået over til sligt incline fordi jeg ikke kommer nogen vegne med 25'erne og TSK har ingen 27,5'ere.

Dips:

2 x 13 @ bw

ok

Læg:

3 x 20 @ 130

2 x 14 @ 130

1 x 12 @ 130

100 reps i alt. Det er den nye medicin qua råd fra Kåz Ænivån

Flags:

3 x 4 @bw

Rotator:

1 x 12 @ 7,5

Plate Front raises:

1 x 10 @ 20

No color band Pull-apart:

1 x 20

God træning med coachen der var i hopla på grund af god power på patten. Og herlig dag i øvrigt!

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK 15/7 - 2005

Hi-lo split

Høj rep træk + ben

Tid: 18-20

Mennesker: Rommelkuglen, Breaker og Hoosier

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 96,5 :blink:

Power clean:

1 x 5 @ 20

1 x 5 @ 50

1 x 4 @ 70

1 x 3 @ 80

2 x 3 @ 85

3 x 2 @ 90

1 x 1 @ 90

Og så var der ikke mere at komme efter i den

Semi wide pull-ups:

1 x 10 @ bw

1 x 9 @ bw

1 x 8 @ bw

Squat:

1 x 10 @ 50

1 x 5 @ 80

3 x 10 @ 102,5

Den bed fra sig og quads er godt ristede i dag

BO rows:

2 x 13 @ 80

DB curls:

3 x 8 @ 22,5

Preacher curls:

2 x 15-16 @ 22,5

Lige en enkelt fattigmandsfaarced på hver sæt!

Lidt hængende enhånds grebstræning.

God træning, hvor især benene var godt ristede og i dag kan cleanen virkelig mærkes i trappen!

Derefter var det hjem i hyblen og tage billeder af Hoos der skulle have en status for strandformen :cooldance:

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Hoos og jeg tog toget til Allerød for at brænde med gutterne, og fandt frem til lvk og en masse svedige bb'ere i tank tops :cooldance:

Træning i LVK 16/7 - 2005

Hi-lo split

Tung pres

Tid: 15-17

Mennesker: Hoosier, Saabye, Blakice og Børstemanden

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 98,3

Bænk:

5 x 1 @ 100 god power

1 x 5 @ 92,5

3 x 4 @ 92,5

1 x 3 @ 92,5

Løb lidt tør for oversku' undervejs, men ok.

Calf raises:

20/19/18/16/15/15 @ 130

Push press:

5 x 5 @ 67,5

Dips:

2 x 8 @ bw + 10

Kraw laterals:

1 x 12 @ 12,5

1 x 11 @ 12,5

Der skulle egentlig ikke curles men Big Mike lokkede og så kunne jeg jo ikke sige nej

DB curls:

3 x 8 @ 25

cheat

EZ-bar pull-overs.

3 x 8 @ 52,5

Preacher:

2 x 12 @ 12,5

med lidt fattigmandsfaarced til sidst

Fee træning lige til at blive lee af!

Træning i LVK 17/7 - 2005

Hi-lo split

Tung ben og ryg

Tid: 1330-15

Mennesker: Et par kammersjukket der er nonmol

Kost: Gefühl

Morgenvægt: ?

Snatch:

3 reps @ 20/30/40/50

2 reps @ 55/57,5

1 rep @ 60 miss/60/60 Miss

Dødløft:

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 100

1 x 5 @ 140

5 x 5 @ 162,5

Den var en smule tungere end sidst, men ok alt taget i betragtning

Wide grip pull-ups:

5 x 5 @ bw

Yates rows:

4 x 5 @ 95

Cheat

DB curls: (negativer)

2 x 5 @ 27,5

Cable preacher curl:

2 x 12 @ 50

Fik lige tre faarced på sidste omgang og så var der udsolgt. Tre dage med guns begynder at kunne mærkes!

God træning! Der blev fulgt op af tour de france og biftur med War of the Worlds, der var helt vild fed i ca. 1½ time og så gik fuldstændig op i ingenting de sidste 20 minutter eller så :dry: Men begyndelsen var klasse!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

btw, så er du dælme da også ved at være fyldig... på den lee'e måde  :devil:  :wink:

Thanx mester!

Træning i TSK mandag 18/7 - 2005

Hi-lo split

High rep pres

Tid: 13-14

Mennesker: :unsure:

Kost: Gefühl minus mælk

Morgenvægt: ?

Jeg var godt brændt af i patten og derfor lidt usikker på hvad den duede til med kun en dags pause efter Hepburn'en så jeg startede lidt lavere end sædvanligt på bænken hvilket skulle vise sig at være en god idé.

Laterals:

30 @ 5

Bænk:

1 x 10 @ 20

1 x 5 @ 50

1 x 5 @ 70

1 x 9 @ 80

1 x 8 @ 80

1 x 7 @ 80

Der var simpelthen ingen power i den overhovedet så jeg stoppede ik stedet for at brænde endnu mere af på forhøjet volumen.

Skulderpres:

1 x 5 @ 30

2 x 4 @ 30

15 @ 17,5 back off

~100 rep calf raises:

21/17/18/17/16/15 @ 130

Dips:

1 x 9 @ bw

1 x 12 @ bw

Rotator:

1 x 15 @ 7,5

Flags:

1 x 7

1 x 5

Det var det. Enormt sølle træning, der var simpelthen ingen power i presseværket! Efter træningen tog jeg på bakken, hvor den fik en ordentlig omgang med turpas og det hele. Lang tid siden jeg har prøvet det :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK onsdag 20/7 - 2005

Hi-lo split

High rep ben og ryg

Tid: 1830-2015

Mennesker: Hoos

Kost: Gefühl minus mælk

Morgenvægt: 97,7

Squat:

1 x 10 @ 20 lidt mærkeligt højre knæ

1 x 10 @ 60

4 x 10 @ 105

1 x 20 @ 60 Back off

Gun pull-ups:

1 x 11

1 x 10

1 x 9

Der er mere power i gpu's end i standard pu's, men til gengæld går jeg hurtigere kold når det begynder at blive hårdt

Ville have lavet noget stød, men den føltes ikke god i højre skulder, der ellers har det helt fint (7-9-13 :innocent: ) så jeg droppede den

BO rows:

1 x 10 @ 60

2 x 13 @ 80

DB curls:

3 x 5 @ 25

Lang ekcentrisk fase

Preacher:

2 x 11 @ 15

Wrist curls:

2 x 12 @ 12,5

Fin nok træning, hvor jeg ikke magtede at proppe Hoos i en trøje, men tilgengæld fik kokkepige på efter træning pga. det dårlige vejr!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK torsdag 21/7 - 2005

Hi-lo split

High rep bryst

Tid: 14-15

Mennesker: :unsure:

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 97,5

Lidt slatten morgenvægt, men nu får den gas med kosten!

Skrå bænk:

1 x 10 @ 12,5

1 x 10 @ 25

2 x 5 @ 35 Der var ikke meget power så ned til

3 x 10 @ 30

:dry: Hepburnen tager hårdt på patten lader det til så jeg tager den lidt med ro på de andre bryst øvelser fra nu af

Dimitry bænk:

8 x 3 @ 70

Calf raises:

130 @ 23/20/16/16/15/15

Skulderpres:

1 x 9 @ 25

1 x 7 @ 25

1 x 9 @ 25

Rotator;

1 x 15 @ 7,5

No color band pull aparts:

2 x 15-20

Flags:

2 x 5 @ bw

Halvlad træning. Der var ikke meget power på pressene!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK fredag 22/7 - 2005

Hi-lo split

High rep ryg + ben

Tid: 14-15

Mennesker:

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 98,5

Power clean:

Nogle løft op til 60 og

1 x 3 @ 80

1 x 3 @ 85

5 x 2 @ 90

Ok. Jeg prøvede at arbejde med ikke at komme helt ned ass2grass efter selve vendet, da det er lidt nemmere, men skal lige have snakket med nogen der har forstand på det om det er smart eller ej.

Squat:

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 107,5

1 x 8 @ 107,5

1 x 7 @ 107,5

Semi wide pull-ups:

1 x 10

1 x 9

1 x 8

Det var det! Jeg skulle videre til fest og det kommer der lige en røver om! Den er ikke helt af Jarvigske proportioner og handler mere om hulemandsagtig opførsel end om at score damer, men nåh ja...

Det startede med at vi i min gamle folkeskole klasse fandt ud af at vi skulle holde en reunion. Det gør vi relativt ofte, en gang hver halve år, men det der var specielt ved denne omgang var at det skulle holdes hos en pige, der bor på en gård der også var stedet hvor vi holdt vores sidste skoledagsfest. Det gjrode at vi havde en masse minder om at vi havde været godt stegte og derfor besluttede gutterne og jeg os for at drikke os i hegnet ligesom dengang (måske ikke helt ligesom dengangm da det indebar betydelige mængder opkast med ubehagelige tømmermænd for mit vedkommende, men i hegnet det skulle vi).

Bevæbnet med 1½ liter æblejuice, en flaske vodka og et par grillkoteletter gik turen derfor up på landet. En times tid efter vores ankomst stod jeg og min gode ven Jens (aka mr. diskopump) sammen med værtinden og grillede vores medbragte kød. Værtinden som vi ikke havde set i lang tid lagde til vores store tilfredshed mærke til at vi var vokset og mente at vi var blevet nogle store drenge :biggrin: Den slags kan man jo ikke få at vide for tit, men her knækker filmen så "...men sådan nogen kunstige muskler kan man jo ikke bruge til noget!" fik vi dernæst at vide. Det skal nævnes at jeg på dette tidspunkt havde smakt på Stolichnajaen og havde det ikke været tilfældet havde jeg sikkert bare grinet, men i dette tilfælde begyndte jeg altså at argumentere for at det i hvert fald ikke var kunstige muskler og den slags. Min folkeskoleveninde bor imidertid som nævnt på en gård og er kæreste med en fyr der er automekaniker og hun fortalte mig at han var meget stærkere end mig og når han kom skulle han nok vise det ved at løfte tunge ting som jeg så åbenbart ikke kunne løfte. Jeg var naturligvis med på udfordringen, og lidt senere kom fyren også. Jeg ved ikke hvorfor vi ikke skulle løfte tunge ting alligevel da jeg på dette tidspunktet var godt beruset, men styrkeprøven skulle åbenbart bestå af den mest værthusagtige, den mest drengerøvede, den mindst hulemandsagtige af alle styrkeprøver: Armlægning :cooldance: . Jeg tørrede ham ikke desto mindre fem ud af fem gange. Tre gange med højre og to gange med venstre og min stolthed og mine kunstige muskler og mit kunstige ego fik sig et boost :biggrin:

Lidt senere og endnu fuldere havnede jeg i en hulemandsdyst med en af mine træningskammerater fra Allerød og det gik hverken værre eller bedre end at mit ben pludslig kollapsede under mig. Jeg vejer betydeligt mere end ham og mente ikke at det kunne passe og ville derfor rejse mig op, men det kunne jeg altså ikke og min brydemakker måtte triumferende trække mig på benene. Jeg var på dette tidspunkt så fuld at jeg troede at det var mit knæ, der havde besluttet sig for ikke at samarbejde, men lidt efter kunne jeg mærke at det var min ankel. Det lod dog ikke til at være noget særligt og jeg festede gladeligt videre.

Da det var tid til at gå hjem sagde jeg naturligvis pænt farvel til værtinden, der nu kunne fortælle mig at hendes fyr altså mente at jeg var ret stærk. Det var jeg naturligvis glad for at høre, men hun fulgte den hurtigt op med "...men armlægning er nu ikke det samme som at løfte motorer!" Det kan man jo kun give hende ret i og jeg var da også enten for ædru eller for træt eller for fornuftig (af hensyn til anklen) til at tage hende på ordet og få hende til at hente den i øvrigt på dette tidspunkt godt bedukkede fyr så vi i vores alkoholiserede tilstand kunne finde ud af hvem der var bedst til at løfte motorer :laugh: Jeg grinede, sagde tak for i aften, kørte hjem og lagde en pose frossen kål på min ankel for tre timer senere at vågne ved at min ankel gjorde nas, var hævet til dobbelt størrelse og udskilte en grøn væske, der dog viste sig at stamme fra posen med kål, der åbenbart var blevet åbnet og ikke var helt frossen mere.

Sådan gik det til at jeg nu sidder og skriver dette indlæg med en småforstuvet ankel, en hulemandsstolthed der er i top og en samvittighed der prøver at fortælle mig at jeg nok skal vente lidt med at drikke mig i hegnet igen.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Det sku en nice historie Quantanamo :4thumbup:

Kender det alt for godt fra min egen arbejdsplads. Folk derude er også VILDT fokuseret på om jeg nu er stærk eller ej :laugh: Who cares, jeg løfter sku ikke vægte for deres skyld, eller for at kunne imponere dem :sleeping: Så skal jeg også høre på deres kostråd, proteinpulver er usundt, jeg drikker for meget kakao. Og det eneste de lever af er kaffe og weinerbrød :blink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Den er ikke helt af Jarvigske proportioner og handler mere om hulemandsagtig opførsel end om at score damer, men nåh ja...

Hvem f***** gider også prøve at score kvinder, når man istedet kan opføre sig som en rigtig caveman!? :4thumbup:

Synd at I ikke fik løftet på de motorer. Mon ikke at de er til at hugvende? :laugh:

God bedring,

Rommelkuglen

Link to comment
Share on other sites

for tre timer senere at vågne ved at min ankel gjorde nas, var hævet til dobbelt størrelse og udskilte en grøn væske, der dog viste sig at stamme fra posen med kål, der åbenbart var blevet åbnet og ikke var helt frossen mere.

Stor skrivekunst!! :4thumbup:

Du owner ligefrem Benny Andersen dér. Symbolikken og kærligheden til det danske sprog lyser jo ud af dig :w00t:

Fee' historie btw :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Takker gutter :cooldance:

Min ankel har det allerede væsentlig bedre og jeg tøffede afsted til træning uden andre gener end en lille smule humperi

Træning i TSK mandag 25/7 - 2005

Hi-lo Fullbody

Low rep dag

Tid: 14-15

Mennesker: Hoosier, Rommel, Breaker TG og Anyone

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 97,8

Laterals:

1 x 25 @ 4

Min ankel har åbenbart forplantet sig til min skulder :blink::tongue: I hvert fald var den ikke helt på toppen, måske jeg er væltet på den i fredags :innocent: Jeg var derfor lidt spændt på Hepburnen

Bænk:

5 x 1 @ 102,5

Fik lige lidt hjælp på tredie rep ellers ok

5/4/4/3/4 @ 92,5

Lala. Mistede banen på fjerde sæt

Dødløft:

10 @ 60

10 @ 100

5 @ 140

3 x 10 @ 140

Yeah brændte godt. Jeg kunne ikke gå højere da det begyndte at gøre ondt i anklen. Derfor de mange reps.

Wide grip Pull-ups:

5 x 5 @ bw + bælte

Siddende DB curls:

3 x 5 @ 25

1 x 15 @ 15 back off

Rotator:

2 x 15 @ 4

Close grip bench:

4 x 11-15 @ 65

One leg calf:

3 x 20 @ bw

OK træning. Anklen er langt bedre end jeg har turde håbe på!

Prøvede at køre push press, men det ville skulderen ikke!

Edited by Quantanamo
Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK onsdag 27/7 - 2005

Hi-lo Fullbody

High rep dag

Tid: 1430-1630

Mennesker: Rommel

Kost: Gefühl

Morgenvægt: ?

Skulderpres:

Lodret:

1 x 12 @ 20

1 x 10 @ 22,5

1 x 10 @ 25

Slight incline:

1 x 3 @ 30 kunne simpelthen ikke få den op første gang og det tog juicen ud af øvelsen. Fik spotter på og dernæst

3 x 6 @ 30

Lodret:

1 x 8 @ 25

1 x 15 @ 15

Av den var god for skulderværket og overpatten!

Dimitry:

8 x 3 @ 70

Prøvede at sqautte, men kunne ikke komme særlig langt ned pga anklen, prøvede at køre benpres, men bryer mig ikke om den. Prøvede derfor nogle halvslatne BB partiels, men synes heller ikke at det fungerede særlig godt, så nu dødløfter jeg og kører evt. lidt et bens benpres som bentræning indtil anklen er klar igen!

Yates rows:

1 x 10 @ 60

1 x 10 @ 80

1 x 10 @ 85

1 x 10 @ 85

1 x 9 @ 85

Dips:

2 x 12

1 x 9

Dragon flags:

1 x 7

1 x 5

DB curls:

2 x 6 @ 20

2 x 6 @ 22,5

Calf raises:

3 x 20 @ 130

Ok... Irriterende med anklen når der er god fremgang i squatten!

Link to comment
Share on other sites

Træning i TSK fredag 29/7 - 2005

Volume 2 split

Ryg og ben

Tid: 18-2030

Mennesker: Anyone, Hoosier

Kost: Gefühl

Morgenvægt: 98,4

Prøvede lige at snatche, men det gik ikke med anklen. Der skulle egentlig squattes i dag, men det går altså ikke så i stedet stod den på:

Dødløft fra klods (10-15 cm?)

10 @ 60

10 @ 100

5 @ 120

10 @ 130

10 @ 140

10 @ 140

10 @ 130

15 @ 100

Fy for pyffer. Cåz Anyone blev ved med at råbe på flere reps indtil jeg var godt ristet af de 140. 130 føltes tung og det gjorde 100 også. Jeg var helt brændt aw. Havde desuden drukket 1½ vand på de 25 minutter det tog og havde derfor mega kvalme hvilket er forklaringen på det sære næste sæt.

Gun pull-ups:

9 @ bw

3 @ bw

det var her jeg valgte at holde 15 minutters pause indtil jeg var klar igen

7 @ bw

9 @ bw

Wide grip pull-ups:

4 @ bw + bælte + 1,25

5 @ bw + bælte + 1,25

5 @ bw + bælte + 1,25

5 @ bw + bælte + 1,25

DB Lying rows:

3 x 15-20 @ 25

DB preacher curls:

4 x 10 @ 12,5

Zottmann:

2 x 6 @ 12,5

Havde helt glemt hvor godt de sidder... De skal helt sikkert tages op igen

Calf:

Lidt blandet, kunne ikke køre standing calf raises pga anklen.

Kørte lidt skrå benpres også!

Meget hård træning (dødløften) og lige nu er jeg helt brændt aw og den skal bare stå på is på anklen, tarvelige carbs, Harry Potter og så en god nats søvn!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share