bænkpress


jenz
 Share

Recommended Posts

Hey!

Nu ved jeg ikke lige hvor jeg skal smide det her hen, så tager lige chancen her.

I bænkpress hvor bredt skal man holde der? så ens arme er i 90 grader når de er nede ved brystet eller? For blev rettet på af en fyr i centret her i går da jeg var nede og træne, da jeg holdte lidt for smalt. (For vil have min teknik på plads nu, gider ikk udfører øvelserne ukorrekt)

Jenz

Edited by jenz
Link to comment
Share on other sites

nu kan jeg se at du fyrer en masse spørgsmål af her på forummet....... har du prøvet selv at finde svarene på dem selv? (jeg tvivler nemlig). For den sundeste skulderstilling skal du holde på stangen sådan at når din albue er i 90 grader, skal der være 45-60 grader mellem din overarm og torso og underarmen skal stå lodret. Stangen skal sænkes til spidsen af brystbenet og presses op sin naturlige hvilestilling, hvilket oftest er i en retning op mod hovedet (hvos det gav nogen mening)

Link to comment
Share on other sites

nu kan jeg se at du fyrer en masse spørgsmål af her på forummet....... har du prøvet selv at finde svarene på dem selv? (jeg tvivler nemlig).

Nu bruger jeg dagligt meget tid på at sidde og læse på dette forum, så bruger en del tid på at prøve at læse mig frem til det. Søger dog tit men finder sjældent det jeg søger, kan dog skyldes jeg ikke kender/ikke bruger det rigtigt ord jeg skal søge med for at finde frem til svaret. Og mange af mine spørgsmål er på små ting, som nogen sikkert mener er lidt intellevant, men kan ikk rigtig lide at leve i uvidenheden, hvis du forstår hvad jeg mener. (Da jeg interessere mig meget inden for min træning og helst vil undgå skader så jeg ikke skal lave ophold i min træning) Men sorry for de mange spørgsmål jeg har haft i de sidste par dage.....

Mvh jenz

Ps. takker for svaret

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share