Talent-tendensen på MOL


Henning Friis
 Share

Er du på vej til at stille op i en af følgende sportsgrene?  

129 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Bodyfitness/dm i BB kunne da være spændende på et tidspunkt, men der er lidt lang vej syntes jeg nu, da jeg jo desværre er 190 cm høj :(

Alting er jo med til at motivere, så det at man havde et mål så man havde noget helt konkret at stile/træne hen efter ville nok ikke være en dårlig ide.. For eksempel at stille op i 2005-6 ;)

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

Stemte nej, som de fleste andre herinde.

Startede med at træne for sjov, men er blevet mere og mere bidt af styrkeløft, så hvis jeg engang opnår en respektabel styrke kunne det måske være sjovt nok at prøve et stævne, men den dag kommer nok aldrig :tongue:

Desuden gider jeg ikke løfte i trøjer osv :thumb_down:

Edited by The invincible
Link to comment
Share on other sites

Har været ude og kæmpe karate, sådan for sjov til forskellige arrangementer, og regner med at jeg måske snart skal til noget stævne eller noget...

Men intet jeg præcist træner efter, da det kun er for udfordringens skyld og for sjov, at man tager ud og kæmper Jiyu kumite.. så er egentlig ligeglad med stævner eller priser..

kunne nok heller ikke klare det.. :( :chicken:

udover det kunne der måske være noget stillede op i noget fitness/bodyfitness om nogle årrækker.. alt afhængigt af form og lyst til den tid..

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at stille op i noget styrkeløft på et tidspunkt, men jeg er geografisk underprivilligeret med hensyn til at få licens, da jeg bor på Sydfyn. :thumb_down: Men om et års tid eller lidt mere ville det være sjovt at prøve :bigsmile: (Når min Raw total er over 500)

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at stille op i noget styrkeløft på et tidspunkt, men jeg er geografisk underprivilligeret med hensyn til at få licens, da jeg bor på Sydfyn. :thumb_down: Men om et års tid eller lidt mere ville det være sjovt at prøve :bigsmile: (Når min Raw total er over 500)

Rommel

Det er ikke noget problem, idet du kan blive langdistance-medlem af en klub. En af vores løftere bor da i Vejle, så Svendborg er ikke det store problem. B) Han træner en gang imellem sammen med os, men ellers derhjemme i et lokalt center det meste af tiden.

Der er faktisk hele to styrkeløftsklubber på Fyn, så der er rigeligt at vælge imellem :D

Blandt andet kender jeg vist nok en lille klub som holder til i Odense... :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share