Hvad vejer vi


prebod
 Share

  

124 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

I vore bestæbelser på muskelvækst kunne det være interessant at vide vægtfordelingen på os (mænd). Måske også få lidt statistik om vægtforøgelser mv. pr. måned, for et år siden osv. :-)

Lad mig høre om der er andre der er interesserede eller klik dig blot ind, hvor du passer.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jeg er 183 og vejer 76,5 skal op på 80 i løbet af år 2002. Jeg skal op og træne med 100kg i bænkpres og have et max på 120kg. jeg tror ikke dette er umuligt. slet ikke faktisk.

Don kane, har du en ide om hvor stor din fedt% er nu, for ellers er du da en stor fætter.

Link to comment
Share on other sites

det tror jeg absolut heller ikke det er Watts. Jeg glæder mig hver enste dag til mit Mandags program hvor jeg skal ned og forbedre mit benchpres. Jeg tror jeg har godtpotientale i den øvelse. Hvor meget bænker du nu med Watts?

Kender du dit max? Hvor er din Work set vægt?

Link to comment
Share on other sites

Ok det er da cool nok. Jeg er helt vildt positivt overrasket over mine løft. jeg har jo som før nævt kun løftet med 66kg der hjemme da det var alt hvad jeg havde. Jeg ha kun bænket i 6 månder tror jeg. Elles er det 2 år siden før det. Men nu jeg er begyndt i center, trænede jeg i Mandags med 3X5X80 så det var virkelig positivt. Så jeg tror at min 1Rm allerede på ligge godt der oppe af. Min mål var 100kg til August men jeg tror det kommer før. Fuld skrue Watts, du skal nok nå det.

Link to comment
Share on other sites

Tja Blackie, ved XAX måling program ligger den på 27%

Ja jeg er en ordentlig mother fucker :D

Ejjj spøg til side... Jeg ha sk altid været en stor mand, kun posetivt hehe...

PS: Min læge sagde da jeg kun var få år gammel, at jeg ville blive en ordentlig klippe en dag.

Manden havde jo ret.

Link to comment
Share on other sites

jeg er 1.92 høj..

tog lige mine mål

Lår 64 cm (for lidt :()..men jeg har tynde ben.

mave 102 cm ( for meget)

bryst 126 cm (okay)

Overarm 42 cm (kan blive bedre)

alle mål "kolde"

bygget lidt som en Romer fra Asterix :)

jeg bænkede 107,5 *2 her forleden, og kan godt bænke 110..er på vej mod de 120 her i løbet af foråret.

squat..kender ikke max, men kan køre en del pæne reps med 110

Dødløft: max 150. har prøvet og fejlet med 155, men den kommer snart.

BF%..lidt for høj:)

men kondien er god pga. Boksningen

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg startede for næsten et år siden med at veje 72,5 kg med mikro deller. Nu vejer jeg 81 kg men jeg er ikke blevet en skid tykkere, men hvad min fedtprocent er ved jeg ikke. Så jeg har nok gainet ca 4-6 kg muskel på mit første år. Min metode når det gælder om at bygge muskel er, træn hårdt og æd som et svin når det gælder mad YEAH

Link to comment
Share on other sites

Jeg er 1.96 høj, vejer 85 kg, BF=5,5% (har været nede på 4,8), overarm 41cm. Har et yderst flot vaskebræt, mangler dog lidt de nederste stammer.  Bænker 4x6x80kg. Har ikke prøvet 1Rm her på det sidste. Men sidst var den tæt på 100Kg. Regner med at kaste 100kg på i næste uge.

Jeg prøver ihærdigt at tage på, men så længe jeg ryger som en skorsten bliver det nok ikke til noget. Men da jeg startede i 1995 vejede jeg under 70kg, så noget er der da sket.

Andreas

Link to comment
Share on other sites

Ja watts det håber jeg det gør. jeg er bare meget i tvivl om jeg skal prøve med 82,5 kg næste gang eller 85kg. Jeg har mest lyst tl 85kg, men er bange for at det måske er for optimistisk at forstætte med at ligge 5kg ekstra på mine løft fra gang til gang.

Hmm ja Don Kane, det sagde min læge også engang jeg var lille. Han tog fejl. Ihvertfald som det ser ud nu.

Blackmore så er du da også en ordentlig krydder. Hmm men sagt med respekt, så er det da overaskende "lette" løft du laver din størelse taget i betragtning. Jeg mener at du nok ligner en som kan løfe en lille KO.

Jeg vil gerne bytte arme og bryst med dig.

Infestedass det er også en hidsig vægt du er kommet op på.

Men du var selvfølgelig også en ret sor fyr til at starte med kan jeg regne ud.

Andreas er du BB`er eller hvad? Det kunne godt lyde sådan. Du har også nogle år bag dig må man sige. 7 år. Men 15kg vægt forøgelse. Ikke dårligt. :biggrin: men så længe jeg kan bænke lige så meget som dig, så er det ok, så kan jeg godt leve med det.

Link to comment
Share on other sites

Tja Blackie..det er kun her på det sidste jeg er begyndt at træne efter styrke..ellers har det bare været sådan noget pjattetræning,  og træning efler flex'es sider (the horror, the horror) :) Og en del af min træningsindsats har ligget i boksning og før det, klatring, så jeg træner ikke maksimalt efter styrke. men det kommer da..Stille og roligt :)

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share