Program til bodyfitness


Claus Dietz
 Share

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Slettet bruger
Medmindre folk er blevet testet posetiv for forbudte medikamenter, skal man ikke hænge dem ud som misbrugere. Andenmandsviden kan man ikke bruge til en skid. Det er MIN mening.

Det er da i for sig også helt rigtigt.

Så lad mig omformulere: Jeg er blevet fortalt af en af hans venner/bekendte, at han har taget AS, og fortalt på en måde der absolut ikke udstråler at det er en hemmelighed.

Personlig kommentar: der er ingen tvivl når man ser ham, at han har taget AS- ikke desto mindre har han en meget, meget imponerende fysik og må- i hvert fald når man dømmer fra udseende- være en af de mest muskuløse Mr. Fitness'er.

Disclaimer: Dette er udelukkende min egen opfattelse.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Så lad mig omformulere: Jeg er blevet fortalt af en af hans venner/bekendte, at han har taget AS, og fortalt på en måde der absolut ikke udstråler at det er en hemmelighed.

Personlig kommentar: der er ingen tvivl når man ser ham, at han har taget AS- ikke desto mindre har han en meget, meget imponerende fysik og må- i hvert fald når man dømmer fra udseende- være en af de mest muskuløse Mr. Fitness'er

1. vi skal have et fuldt navn på ham der beskylder thomas - ellers er påstulatet irrelevant (og mega :chicken::chicken::chicken: )

2. han fysik er fin men ikke imponerende.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Så lad mig omformulere: Jeg er blevet fortalt af en af hans venner/bekendte, at han har taget AS, og fortalt på en måde der absolut ikke udstråler at det er en hemmelighed.

Personlig kommentar: der er ingen tvivl når man ser ham, at han har taget AS- ikke desto mindre har han en meget, meget imponerende fysik og må- i hvert fald når man dømmer fra udseende- være en af de mest muskuløse Mr. Fitness'er

1. vi skal have et fuldt navn på ham der beskylder thomas - ellers er påstulatet irrelevant (og mega :chicken::chicken::chicken: )

2. han fysik er fin men ikke imponerende.

Don Nors- jeg kender faktisk ikke hans navn.

2. Har du set ham for nylig? Han er IKKE blevet mindre, han er større end på det billede.

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Personlig kommentar: der er ingen tvivl når man ser ham, at han har taget AS- ikke desto mindre har han en meget, meget imponerende fysik og må- i hvert fald når man dømmer fra udseende- være en af de mest muskuløse Mr. Fitness'er.

En sådan fysik burde ikke kræve AS. Desuden mener jeg, at det er direkte latterligt at komme med sådanne beskyldninger på et offenligt board, hvor du selv gemmer dig bag en anonym profil, blot fordi du har hørt noget sladder. Det strider jo direkte mod injurylovgivningen. :devil:

Edited by Squatfather
Link to comment
Share on other sites

Don Nors- jeg kender faktisk ikke hans navn, men han er hans kollega, hvis det hjælper?
nej det ville ikke hjælpe. det jeg fisker efter at han skal stå frem med sit påstulat så Thomas også for en mulighed for at forsvarer sig. det der usle bagtalen er irrelevant - og at ovenikøbet påstår at være hans ven... pffft. udover det skal vi også have et navn så vi kan verificerer at der er nogle der rent faktisk er nogle tæt på ham der bagtaler ham og at det ikke bare er noget du finder på (hvis du vidste hvor mange "min bedste vens nabos hunds kæreste har hørt at x har krudtet den). sidst men ikke mindst skal vi vide hvem han er for at kunne forholde os kildekritisk til ham - hvilke motiver han fx har for at bagtale sin makker.

da det vel er en del af hans profession er det direkte ulovligt at beskydler ham for doping når han ikke er bevist skyldig.

2. Har du set ham for nylig? Han er IKKE blevet mindre, han er større end på det billede.

garanteret. jeg har heller ikke sagt han er dårlig. jeg har bare sagt han ikke er imponerende. han har en fin fysik

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Ok, så lad mig om-omformulere mig, for at undgå at træde på nogens tæer og bryde nogen lov:

Det er min personlige opfattelse, at han har brugt AS i at opnå den fysik han har.

Link to comment
Share on other sites

Ok, så lad mig om-omformulere mig, for at undgå at træde på nogens tæer og bryde nogen lov:

Det er min personlige opfattelse, at han har brugt AS i at opnå den fysik han har.

Det er sgu lidt for sent. Hos mig har du fremover den samme troværdighed som Se og Hør...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Nå? Det var da en skam.

Hvis jeg nu skal dømmes efter injurielovgivningen skal personen der viderebragte informationen også. Og lad det være sagt, som det allerede ER sagt, at det blev fortalt som om det på ingen måde var en hemmelighed.

Hvad hvis jeg sagde Ronnie Coleman tog steroider?

Jeg har jo ingen beviser, og han benægter det- så må jeg tage fejl, og skal prompte dømmes for injurier.

Lad os ikke gøre en stor sag ud af en lille sag. I skal nok se, sad Thomas og læste dette og var drug-free er det mere en kompliment end noget andet- er han ikke drug-free, jamen hvad så?

Som sagt- lad os ikke gøre en stor sag ud af en lille ting.

Jeg mener at det aldrig er for sent at skifte mening eller omformulere sig.

Vi hørte i denne tråd at der var en der kendte Thomas- jeg kender ham jo på ingen måde-

- hvad er din personlige opfattelse, og hvad siger Thomas selv til hele AS tingen?

Link to comment
Share on other sites

Vi hørte i denne tråd at der var en der kendte Thomas- jeg kender ham jo på ingen måde-

Man kan sgu ikke bare hænge folk ud pga rygter man har fra 3. person. Selv om manden havde taget AS og havde betroet dig dette ville jeg mene det var ynkeligt af dig at hænge ham ud på et offenligt forum, hvor du selv skriver under en anonym profil. Såfremt det drejer sig om en atlet der ikke er testet positiv vil jeg altid mene, at denne form for beskyldninger er forkastelige. Nu er du rimlig ny på MOL, men vi har haft denne diskusion før, hvor brugere af forumet er blevet udsat for de samme beskyldninger, blot fordi en anden bruger havde set dem i centeret og mente, at deres resultater i masse og styrke var uopnåelige uden AS. Der spiller rent faktisk andre faktorer end AS ind, ting som kost, livsstil og fornuftig træning. Personligt mener jeg, at det er ynkeligt, såfremt han har haft behov for AS for at bygge den fysik, men det er sgu mere ynkeligt af dig at komme med den slags påstande her.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg nu skal dømmes efter injurielovgivningen skal personen der viderebragte informationen også. Og lad det være sagt, som det allerede ER sagt, at det blev fortalt som om det på ingen måde var en hemmelighed.
nå ja ham den magiske mand der helt bestemt er han kollega som bagtaler ham men som du ikke aner hvem er? hehe den bruger de allesammen.
Jeg mener at det aldrig er for sent at skifte mening eller omformulere sig

det er aldrig forsent at sige "undskyld - der kvajede jeg mig". det gør vi allesammen engang imellem.

Hvad hvis jeg sagde Ronnie Coleman tog steroider?

det er så urealistisk at du skulle kunne bevise det at ingen ville tage dig seriøst. derimod ville nogle folk måske tro dig vedr. thomas og derved er hans image ødelagt. det kan have seriøst effekt på hans forretning - både fitness karrieren og hans diætist karrier.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Jeg var ikke på MOL dengang den debat fandt sted, og troede ærlig talt ikke at det var noget folk gik særlig meget op i.

nå ja ham den magiske mand der helt bestemt er han kollega som bagtaler ham men som du ikke aner hvem er? hehe den bruger de allesammen.
Hvad skal det betyde? Jeg fortæller det faktisk bare som det er, ikke andet.
det er aldrig forsent at sige "undskyld - der kvajede jeg mig". det gør vi allesammen engang imellem.

Jeg vil gerne undskylde for at jeg formulerede mig forkert- for som det er, er det min egen, og kun min egen personlige opfattelse.

det er så urealistisk at du skulle kunne bevise det at ingen ville tage dig seriøst. derimod ville nogle folk måske tro dig vedr. thomas og derved er hans image ødelagt. det kan have seriøst effekt på hans forretning - både fitness karrieren og hans diætist karrier.

Fjollet, men vel sandt nok: Ved at deltage i Mr. Fitness er man også en "offentlig figur", ligesom Coleman er, og kan lovligt udsættes for satire. Derfor kan jeg sagtens nu sige, at det hele var satire- så er jeg vel juridisk dækket?

At hans karrierer skulle ødelægges af én persons personlige og satiriske mening er dystopi, så lad os ikke overdrive for at fremme forståelse. Jeg indrømmer at det er uretfærdigt at anklage ham for AS, og derfor har jeg ændret en "anklage" til en "personlig opfattelse".

Lad mig tilføje, at jeg- efter at have set Thomases fysik flere gange- er dybt imponeret af den, og lad også tilføje at jeg flere gange har komplimenteret ham for den. At jeg skulle være ude på en eller anden form for skadekampagne/injuriekorstog er en grotesk overdrivelse, og jeg føler at det er det i insinuerer.

SquatF> som sagt har manden min dybeste respekt for de resultater han har opnået, så lad mig sige at jeg ikke er ude på at hænge nogen ud.

Men som sagt: jeg skulle have formuleret mig anderledes. Det var aldrig min intention at skade Thomases ry, navn, eller karriere, værende det som instruktør, diætist eller konkurrencedeltager.

Lad os ikke blive alt for uvenner over denne sag...

PtPoul- du kender Thomas. Hvad er hans holdning "til det hele" (altså AS, ikke debatten...)

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Jeg har også set Thomas Jannsen i virkeligheden nede i SATS Parken og han ser meget mere muskuløs ud i virkeligheden end på det billede! Om han har taget AS eller andet ved kun han selv med sikkerhed... Kan dog til hans forsvar sige, at han tilsyneladende træner ret klogt og samtidig ikke er ret høj (hvilket self. får ham til at fremstå mere muskuløs).

Link to comment
Share on other sites

Goddamnit :angry:

Thomas er en gammel ven der nu kun er en bekendt. Dette er årsagen til at jeg ikke kunne efterkomme Saint Pauli's forespørgsler :(

Tegn på AS:

*Temperament (debaterbart, men kan være et tegn på AS).

*Akne, kraftig grad/pludseligt opstået.

*Pludselig vægtøgning/styrkefremgang

*Urealistisk fysisk formåen.

Thomas er ikke i nogen af kategorierne...

Thomas er voldsomt eksplosiv (har i set den man springe, eller til fitness challeng (tror det var det det hed) i dippen?

Ekstremt eksplosiv og spændstig = høj procentdel af hurtige muskelfibre = godt potentiale for muskeltilvækst.

Ekstremt disciplineret (lær af dette fællestræk fos bodyduildere/fitness atleter, regelmæssighed især i forhold til kosten er en nøglefaktor).

Har baggrund i styrkesport men er ikke nævneværdigt stærkere nu end den gang.

Mine observationer kommer bå baggrund af venskab, fælles arbejdsplads igennem en årrække. Ikke på hovedløse beskyldninger på baggrund af tredimands oplysninger.

Desværre tiltrækker krops/træningskultur mennesker med mindreværd og andre personlighedsforstyrrelser.

Istedet for at acceptere manglende viden/indsats/gener er det nemmere at pege fingre af dem der er bedre end os, og derved få det bedre med egne ringe resultater.

Tør øjnene og drop beskyldninger der ikke holder vand..

Brug tiden på at træne i stedet :thumb_down:

Hader latterlige usaglige dopingbeskyldninger... :pissed:

Mht Thomas's fysik: Meget meget imponerende, hvis han kunne få Baglår/lægge op på par ville han være OND :devil:

Beundrer også hans No-nonsense tilgang til træningen

[EDIT]:

Lad os ikke blive alt for uvenner over denne sag...

PtPoul- du kender Thomas. Hvad er hans holdning "til det hele" (altså AS, ikke debatten...)

Hmm er ikke interesseret i debat med lallende #¤%*£

Til jer andre:

Min holdning til AS/Doping er klar: ikke noget jeg vil vælge at benytte.

Men spekulationer ud i andres AS brug er en god måde at finde undskyldninger for egne svage resultater i sammenligning med andre mennesker. Dette er grundlæggende meget forkert på mange niveauer:

1. Træning handler ikke om at blive bedre end andre med mindre man stiller op i konkurrencer.

Et behov for at måle sin fysik over for andre kan ofte bunde i mindreværd.

2. Træning handler om at forbedre sig selv, åndeligt og fysisk. At udvikle sig selv ved at øge eget niveau og flytte grænser man ikke vidste eksisterede.

Drop undskyldningerne, få styr på kost og træningen. Hold styr på begge dele i 5års tid.

Før man har gjort dette har man ingen idé om hvad der er muligt af naturlig vej (dette er endda kun ud fra egne gener).

Ordentlig kost er min 1,8 g protein pr kg kropsvægt, kalorieoverskud, HVER DAG, HELE ÅRET; 365 dage om året.

Hvis man aldrig har brækket sig/fået næsblod/besvimet; ikke regelmæssigt bliver svimmel, får kvalme og er ved at skide i bukserne af skræk over de vægte man bruger så træner man ikke hårdt.

Folkm der ikke spiser ordentligt/træner hårdt aner intet om hvad der er muligt/ikke er muligt uden AS.

(Ja jeg er stadig pissed off).

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Desværre tiltrækker krops/træningskultur mennesker med mindreværd og andre personlighedsforstyrrelser.

Istedet for at acceptere manglende viden/indsats/gener er det nemmere at pege fingre af dem der er bedre end os, og derved få det bedre med egne ringe resultater.

Tør øjnene og drop beskyldninger der ikke holder vand..

Brug tiden på at træne i stedet 

Hader latterlige usaglige dopingbeskyldninger... 

Mht Thomas's fysik: Meget meget imponerende, hvis han kunne få Baglår/lægge op på par ville han være OND 

Beundrer også hans No-nonsense tilgang til træningen

[EDIT]:

QUOTE 

Lad os ikke blive alt for uvenner over denne sag...

PtPoul- du kender Thomas. Hvad er hans holdning "til det hele" (altså AS, ikke debatten...)

Hmm er ikke interesseret i debat med lallende #¤%*£

Til jer andre:

Min holdning til AS/Doping er klar: ikke noget jeg vil vælge at benytte.

Men spekulationer ud i andres AS brug er en god måde at finde undskyldninger for egne svage resultater i sammenligning med andre mennesker. Dette er grundlæggende meget forkert på mange niveauer:

1. Træning handler ikke om at blive bedre end andre med mindre man stiller op i konkurrencer.

Et behov for at måle sin fysik over for andre kan ofte bunde i mindreværd.

2. Træning handler om at forbedre sig selv, åndeligt og fysisk. At udvikle sig selv ved at øge eget niveau og flytte grænser man ikke vidste eksisterede.

Drop undskyldningerne, få styr på kost og træningen. Hold styr på begge dele i 5års tid.

Før man har gjort dette har man ingen idé om hvad der er muligt af naturlig vej (dette er endda kun ud fra egne gener).

Ordentlig kost er min 1,8 g protein pr kg kropsvægt, kalorieoverskud, HVER DAG, HELE ÅRET; 365 dage om året.

Hvis man aldrig har brækket sig/fået næsblod/besvimet; ikke regelmæssigt bliver svimmel, får kvalme og er ved at skide i bukserne af skræk over de vægte man bruger så træner man ikke hårdt.

Folkm der ikke spiser ordentligt/træner hårdt aner intet om hvad der er muligt/ikke er muligt uden AS.

(Ja jeg er stadig pissed off).

Tilslutter mig lige alt det her!!!!!!!!

Kunne ikke være mere enig!!!!

:a-okhand: :4thumbup: :thumbwink: :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Nu er det aldrig rart at debattere folk "tæt" på een, men:

- Jeg ser stort set Thomas hver gang jeg træner i Parken, og jeg kan tilslutte mig meget af det der tidligere af nævnt.

Han er ekstremt spinkelt bygget - og har rigtigt gode anlæg for muskel hypertrofi.

Hans tilgang til træningen virker meget seriøs og jeg ville ikke et sekund overveje om han brugte AS.

Jeg ved godt man ikke nødvendigvis kan se det - men det er tydeligt at denne fyr er begunstiget af særdeles gode gener, og samtidig træner korrekt, seriøst og målrettet.

Link to comment
Share on other sites

DocHolliday -> Jeg ser ret alvorligt på at du på den måde går ud og anklager en navngivet person for AS-misbrug. I og med at Thomas har sine fitnessaktiviteter som professionelt virke, kunne han i mine øjne indgive politianmeldelse mod dig med udgangspunkt i injurielovgivningen.

Det er en alvorlig anklage som man IKKE kan tillade sig at slynge ud "fordi man har hørt" eller fordi "man selv tror". Havde jeg set det tidligere var dine indlæg blev slettet øjeblikkeligt.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
DocHolliday -> Jeg ser ret alvorligt på at du på den måde går ud og anklager en navngivet person for AS-misbrug. I og med at Thomas har sine fitnessaktiviteter som professionelt virke, kunne han i mine øjne indgive politianmeldelse mod dig med udgangspunkt i injurielovgivningen.

Det er en alvorlig anklage som man IKKE kan tillade sig at slynge ud "fordi man har hørt" eller fordi "man selv tror". Havde jeg set det tidligere var dine indlæg blev slettet øjeblikkeligt.

Hvis det er sagen ville jeg med glæde bede dig om at slette de- og de dermed efterfølgende- indlæg, da jeg ikke er interesseret i hverken

1. at skade Thomases ry eller

2. at blive politianmeldt for injurier.

Link to comment
Share on other sites

I og med at Thomas har sine fitnessaktiviteter som professionelt virke, kunne han i mine øjne indgive politianmeldelse mod dig med udgangspunkt i injurielovgivningen.

Man kan ikke politianmelde nogen for overtrædelse af "injurielovgivningen". Den relevante paragraf findes i straffeloven og er undergivet privat påtale, hvilket betyder, at det ikke er noget som politiet skal/kan tage sig af. Sagen skal klares som et civilt søgsmål.

Og så er der også noget der hedder forsæt...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Forsæt?

Medmindre det kan bevises at injurier faktisk er fundet sted mener jeg heller ikke der kan være en sag- mener loven er sådan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share