Hvad mangler?


Nutellakrigeren
 Share

Recommended Posts

Heysa :)

Nu er det sådan at når vi når til enden af denne uge, så er jeg færdig med min program -cyklus, og skal holde en uges pause, og derefter starte forfra med progression og det hele.

Pt. ser mit program sådan ud:¨

Bænkpres

Chinups

Bent Over Rows

Military Press/Incline bænk (skifter)

Dødløft/Hack-squat (der er intet squat-rack i centeret - og hacksquat er HADE øvelse, så den bli'r kun kørt 1 gang i ugen, dødløft de 2 andre)

Tricep Pushdown

Bicep Barbell Curl

Ville så lige høre om der mangler noget her, da jeg egentlig synes det er lidt få øvelser <_< Og da jeg alligevel snart er færdig med min cyklus, så kunne jeg fint ændre lidt i programmet til når jeg starter op igen :)

Link to comment
Share on other sites

lidt til maven, læggene og evt lidt mere skuldre hvis du synes det mangler, eller bare en ekstra øvelse til den/de muskelgruppe® du synes trænger mere end andre.

øv... Crunches er også hadeøvelser <_< Selvom mit 'korset' nok godt kunne trænge til at blive strammet op - det må der arbejdes på!

Det med læggen lyder som et forslag :)

Hum hum.. Ik fordi min ryg halter specielt, men jeg ville gerne op og ha en virkelig djævle-ryg :tongue: Kunne være man skulle prøve med noget mere til bagskulderen.

Link to comment
Share on other sites

Dunno om det hjælper dig, men jeg kører også pt. HST med tre træningspas om ugen. Indtil nu har det virket ok, men jeg kan først give dig en vurdering af det om 4-5 uger :angry:

Generelt har jeg lidt flere øvelser med end dig, men det koster så også i sidste ende. Et solidt træningspas tager sgu ca. 2 timer for mig - og det er så spørgsmålet om du vil ofre så meget tid.

Programmet ligger i min log, er for doven til at finde det frem :tongue:

Edited by Funder
Link to comment
Share on other sites

Jeg ville køre barbell curls med håndvægte eller EZ-stang. Jeg (mine håndled) har selv dårlige erfaringer med øvelsen.

Evt. en triceps-øvelse mere. French press/lying triceps extension eller dips, som IS siger.

Det er med EZ-stang ;)

En tricep øvelse behøver jeg ikke - mine triceps har en ok størrelse i forvejen, sååh :)

Og kimse: Jeps, jeg kører med progression :)

Edited by Nutellakrigeren
Link to comment
Share on other sites

Tricepsen trænes ved bænkpres, militærpres, incline bænkpres og triceps pushdown. Syntes os du skulle droppe din triceps pushdown..

Syntes du kører rimelig meget til din biceps?

3 øvelser er lige i overkanten for mig, du kunne evt skifte mellem chinups og barbell curls?

Så kunne du ligge en øvelse mere ind til benene(benpres fx)? Maven kunne os godt bruge en øvelse.

Jeg tror du brænder dine triceps og biceps af med dette program når der os er lagt progression ind......

Men ellers ser det fint ud :)

Mvh Jenz

Link to comment
Share on other sites

Tricepsen trænes ved bænkpres, militærpres, incline bænkpres og triceps pushdown. Syntes os du skulle droppe din triceps pushdown..

Syntes du kører rimelig meget til din biceps?

3 øvelser er lige i overkanten for mig, du kunne evt skifte mellem chinups og barbell curls?

Så kunne du ligge en øvelse mere ind til benene(benpres fx)? Maven kunne os godt bruge en øvelse.

Jeg tror du brænder dine triceps og biceps af med dette program når der os er lagt progression ind......

Men ellers ser det fint ud :)

Mvh Jenz

Pushdown bliver heller ikke kørt på daglig basis - og mht. at brænde mine biceps af, så har jeg ik set flammer endnu ;) I forhold til tricep, så mangler bicep en smule masse endnu :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share