Hvor bred er du fra skulder til skulder?


JPetersen
 Share

  

62 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Whatever - ligegyldig hvordan jeg måler, bliver det 45-50 cm...

Jeg tror det er en blanding af gener og skulderprogram :p Hvis du gerne vil have store deltamuskler, som dem øverst på armene hedder, skal du bare begynde at ro kajak - det gi'r gode skuldre :D

Meeeen... så stor er jeg nu heller ikke... ret lille faktisk :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja over brystkassen. Nu bliver jeg helt selv i tvivl....går lige ud og måler igen .....to sek...

Det blev 47 cm nu. 2 cm afvigelse er også ok. Her er hvordan jeg gjorde:

1) Først og fremmest uden trøje (vel meget indlysende :) )

2) Mål fra der hvor du er bredest og så til den anden side oppe ved skuldrene. Målebåndet er mellem det øverste af brystkassen (der hvor markeringen af brystkassen slutter) og så lidt under det underste af halsen.

Hvad siger du til det hele blackie?

Link to comment
Share on other sites

Øh... dette har ikke noget som helst med det hele at gøre...

Men Jørgen, nu skriver du for 2349045. gang Blackie.... er det med vilje, eller har du ikke lagt mærke til at han hedder BlackICE.... ???

et lille sidespor... :bounce:

Link to comment
Share on other sites

God stil Ninja. Sådan skal det væe. hvis jeg måler ved ryggen så er jeg mkring 60, over brystet 55, hmm.

OK B: Brit, Britta, Bolette, Betinna, Benninna, Bølle, hmm så er jeg løbet tør. Har jeg remt ritigt?

Hmm drenge som kalder mig kæle navne. Jeg skal afgjort gaine nogle flere kg så vi kan få sat en stopper for det fænomen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tilslutter mig lige.

Skulder fra kant til kant bagom ryg: 63 cm (en ørn kunne bruge den som landingsbane :baaa: yeah right smart ass)

lad os så lige få opklaret det mysterium med B´s rigtige navn. Jeg fyre lige med løs hånd nogle tøse navne af: Britney, Bianca, Birgit, Britta, Birgitte, Berit.... Var der gevinst eller er jeg røget helt ud i skoven sammen med Black Ice???

Hvis folk ikke allerede har krøllet Ebeltoft`s svensker ven, så vil jeg da gerne med, bare for at sparke efter.. :devil:

Link to comment
Share on other sites

->C. Zonka

Han er ikke blevet krøllet endnu. Men det kan fandeme snart ikke vare længe. Du skal være mere end velkommen til at deltage.

Der skulle vel ikke være nogen HA'ere eller supportere herinde. Man kan vel betale sig fra at han skal tæskes. Gad vide hvad en HA'er fra Helsingborg skal have for at krølle ham. Så får jeg heller ikke beskidte fingre, og slipper for at vaske bload af mit kære Alu-Bat :)

Link to comment
Share on other sites

Kender ikke lige nogle HA`ere men jeg har da en kædesav, og en vinkelsliber som smutter let og elegant igennem sådan nogle små svensker knogler. Så vidt jeg husker var han en lille smølf på en 66 kg right !!! No problem kædesaven ryger lige igennem som en varm kniv gennem blødt smør :drool:

Har i øvrig også 16 heldragter, som jeg har brugt da jeg malede min lejlighed, så jeg kan sagtens låne nogle ud til drengene og tøserne her på MOL, hvilket gør at vi ikke bliver svinet til. Ved dog ikke om Lomax og Thomas J kan være i dem

:D

Link to comment
Share on other sites

->C. Zonka

Du husker forkert. Han vejede ikke 66 men 60 kg!!! Det er altså ikke meget man får for pengene når man tænker over at han er 175. Du skal ikke tænke så meget over at skaffe tøj, jeg arbejder jo ved forsvaret og kan da hurtigt lige arrangere nogle bykamps uniformer næste gang politiet er i Brikby og lege soldater!

Link to comment
Share on other sites

Hmm der blev min Ex`es navn også lige nævnt. lad os bare droppe det ik.  :(

Kajak roning eller svensker had bliver nok aldrig mine stærke dicipliner, så er det jo heldig at man er udstyret med en dejlig charme fra naturens side hva: :baaa:

C.Zonka, ja jeg syens også mest det lydder som en Klam helst, eller en hund eller sådan noget. de tmystiske går ldt af

.

Øee gutter, mon ikke i skulle stilne jeres Mord planer lidt af. Bare sådan at folk ikke tager fejl. Begynder at blive lidt halv skræmt her.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share