kost


nybegynderen
 Share

Recommended Posts

Jeg træner nogle gange oppe i Ny Helse. Fint sted med egen styrkeløftklub, som dog mest består af master-bænkpressere..

Den underlige fyr var nok Søren E. Han og jeg ejer det ER-Equipment stativ som står deroppe nu.

Om du må smide med vægtene, hvis det ikke er dødløft ved jeg ikke, men så er det vel heller ikke nødvendigt.

/Niels

Link to comment
Share on other sites

Nu fik jeg informeret lidt forkert omkring min erfaring fra Ny Helse, det er faktisk omkring 10 år siden. Men jeg er da glad for, at det åbenbart er et ok sted endnu.

Jeg har ikke selv trænet "seriøs" dødløft, så jeg tænker nærmest, at hvis man er nødt til at smide vægten under træning, så er man vel for svag? Men de "seriøse" øver sig måske i at smide vægte hver gang?

Til /Niels: Hvor træner du ellers? Og hvad koster Ny Helse nu?

Link to comment
Share on other sites

Jeg træner primært i Aarhus Athlet Klub, men bruger Ny Helse (og Team Danmark centret) når jeg bare skal træner lidt let eller på tidspunkter hvor AAK ikke er åben. Desuden bor jeg næsten lige ved siden af så det er bekvemt.

Priserne har jeg ikke styr på - der er lidt priskrig i Århus, så der er vist et tilbud af en slags.

/Niels

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share