Sterobols & GammaBolic, virker det?


DBN
 Share

Recommended Posts

Hej Alle!

Jeg har lige købt sammen med en kammerat nogle præparater som er efter sigende gode til at øge muskelmasse...!? Det er fra Tropicana, købt på en svensk site, og hedder følgende; Gammabolic, og Sterobols. De indeholder følgende: Gammabolic; 100mg Gamma Oryzanol pr. tab.  Sterobols; Betasitosterol 300mg, Smilax Officianalis 300mg, Alfalfa Concentrate 300mg, Zink Sulfat 100mg, Acacia 50mg, Magnesium Stearate 5mg....  Er det produkter nogle af Jer har prøvet eller hørt om, vil jeg gerne vide hvad i mener om dem!

Kan findes her: http://www.naturalbodypower.com/website/butik.asp

Jeg har lige "pastet" nogen fra et tidligere indlæg, om mig selv!

Ja, jeg er nybegynder, og skal sikkert starte med at sige lidt om min krop: Jeg er 26 år, vejer 65kg, er 178cm høj, og kan spise hvad jeg vil uden at tage på.. Min krop er pæn, men ikke totalt trimmet, men ser pæn ud fordi mine muskler er let markerede fordi jeg ikke har et gram fedt. Jeg mener jeg har nemt ved at få markeret dem op ved hjælp af styrketræning, men vil også gerne have der bliver tilført det rigtige kosttilskud for at øge min muskelmasse. Jeg har købt Promax 30plus restitutionsformel 1kg, og kreatin Promax, og mener det er OK da det er en WeightGainer!? Er det det rigtige jeg har købt, og udfra oplysningerne om mig, er der så mulighed for at se pænere ud allerede 1-2mdr. efter træning. Jeg skal træne 4 gange om ugen med en kammerat der har prøvet det i nogle år, så programmet kommer til at køre max. Hvad er der af vigtige råd til mig og min krop, da jeg gerne vil op på 68-70kg. ved muskeløgning og hvad er en tidsramme?

Håber der er nok relevant info, eller så skriv lige..

Tak på forhånd, til alle der svarer/hjælper mig igang!

MVH

Dennis

Link to comment
Share on other sites

Kommentar til træning:

Jeg skal træne 4 gange om ugen med en kammerat der har prøvet det i nogle år, så programmet kommer til at køre max

Det program vil jeg gerne se lidt nærmere på. Begrundelsen kommer lidt senere...

Uanset hvad, så vil du(forudsat at du virkelig har et program, som giver resultater) ane noget efter 1-2 måneder, ikke det helt store men du vil nok kunne se det pga. dine lave fedtprocent.

Det som er væsentlig her, er ikke de kosttilskud du har købt, men dit træningsprogram og den mad du indtager. Ganske vist så burde du være i bedre hænder nu  hvor du træner sammen med en, som har et par års erfaring. Meen, det er desværre min erfaring at størstedelen af dem som træner i de danske motionscentre ikke har ret megen forstand på det som de laver, også selvom de har mange års erfaring. Derfor er jeg af natur skeptisk i disse tilfælde og vil derfor først se det program, som du har tænkt dig at køre.

Må vi så se det? :)

Link to comment
Share on other sites

Det var da en ordentlig dosis, for at tage et par kilo muskler på!

Såfremt du er nybegynder, så vil din kropsvægt stige såsnart du passer din træning, medmindre du ligefrem sulter dig.

"Alt hjælper på en begynder" (Vladimir M. Zatsiorsky).

Bortset fra lidt kreatin, så tager jeg intet pulver/tablet-kosttilskud af nogen art, da jeg betragter det som svindel og humbug. Og alligevel tager jeg på i et jævnt (og langsomt) tempo, selv efter mange års træning.

Så pas på hvad du bliver lokket til at købe.

Link to comment
Share on other sites

Er helt enig med XAX. Pas på, for selv om man tror at ens kammerater har godt tjek på det fordi de har trænet 3år eller flere så er det absolut ikke en sikkerhed. Mange træner i årevis uden at vide hvad de laver.

Jeg mener samtidig heller ikke at det er nødvendigt med alt det pulver og piller. Det er et spørgsmål om at spise og træne rigtigt. Du siger du kan spise hvad du vil uden at tage på.Men det passer jo nok ikke helt alligevel. For det handler bare om at spise de rigtige ting.

vil give XAX ret, jeg vil helre se dit program og din kost plan frem for dine kosttilskud.

Link to comment
Share on other sites

Glem så alle de forbandede kosttilskud som skulle regulere ens hormon produktion. De ville ikke være lovlige hvsi de virkede bare halvt så godt som producenten foreskriver.

Æd en masse protein, suppler med creatine.

Ja lad os se det erfarne program der!!!

-> mvp

Ikke alt virker på en nybegynder, men en nybegynder vil altid få gode resultater. Men det var nok også det du mente.

Link to comment
Share on other sites

Jep, drop kosttilskudet

Du vil vokse rigeligt i starten alligevel.

Jeg er forresten lige i gang med et lille forsøg.

Jeg har nu trænet i 3 1/2 mdr. efter lang tids pause, men ialt har jeg i center trænet 4 1/2 år. (6 dg. ugenligt) og derhjemme ca. 1. år .

Det der nu er sket er at jeg er begyndt at stå lidt stille i BP (jeg nu har lagt på 125-130 kg. i 3 uger), så der er blevet indkøbt 5 kg. 90+ protein + creatin. Jeg har aldrig før taget protein/creatin, så nu skal det vise sig om det virker,,,,

Link to comment
Share on other sites

Morfar --> du har helt sikkert mere forstand på det end du har, så jeg kan kun snakke ud fra egne erfaringer, og mine erfaringer siger at minu muskler øjeblikkeligt begyndte at markere sig og bla. mit bryst er blevet meget pænere end før. (Nu er jeg ikke så gammel, og der er egentlig ikke ret mange på min alder der overhovedet har noget man med rette kan kalde et bryst, men nu er der kommet køb på hos mig;))

Dermed ikke sagt at alle har ligeså nemt ved at få resultater i starten. Men jeg tror helt sikkert at hvis man er tynd går det meget hurtigt med at se resultaterne...!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vejede 67 kg de første par år jeg trænede. Jeg blev rimeligt stærk, men jeg tog ikke på, før jeg begyndte at drikke øl.

D.v.s. da jeg tog 97.5 kg i bp vejede jeg 69 kg. Jeg nåede ikke 100 kg. i bænk, og så opgav jeg den øvelse til fordel for håndvægte.

Jeg tror jeg overtrænede dengang, og det var derfor jeg ikke tog på. Nu siger folk jo, at man kun skal træne kroppen en gang igenem på en uge og dengang var det 2-3 gange.

Jeg trænede 2 flade og 2 skrå øvelser med (3-5)*(5-10)  gentagelser dengang (altså omkring 120 gentagelser i bryst 2-3 gange om ugen), og jeg testede max hver 14. dag.

Link to comment
Share on other sites

Hvem siger man kun skal træne kroppen igennem en gang om ugen?

Det kan godt være du overtrænede, men det behøver ikke være derfor. Overtræning har ikke nødvendigvis noget at gøre med hvor mange gange om ugen du rammer samme muskel. Men det er du jo også selv inde på. men 2 gange er meget normalt .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share