Enhver løbers drøm?


Jørgen L
 Share

Recommended Posts

En sød historie fra Ekstra Bladet

Motionist klar til OL

MARATON: Tracey Morris leverede fantomtid i London Marathon og er nu klar til OL i Athen

Af mwr - 18:30 - 18. apr. 2004

Det er ikke fordi 36-årige Tracey Morris er optiker, at briterne søndag eftermiddag gjorde store øjne. Den fuldstændigt ukendte motionist leverede simpelthen et fantastisk løb i det traditionsrige London Marathon og er nu pludselig klar til OL i Athen.

Hun var således første brite over stregen som nummer ti og da hun samtidig var godt tre minutter hurtigere end det britiske OL-krav kommer hendes sommer nu til at skulle tilbringes i Athen.

Søndagens løb var hendes blot anden deltagelse i et rigtigt maraton. Sidst var i London Marathon i 1999, hvor hun brugte en time mere end denne gang. Hun har ikke dyrket løb på andet motionsniveau siden hendes skoletid.

- Jeg er helt vildt glad. Jeg aner ikke, om jeg nu pludselig skal til Athen, men jeg håber det. Det hele gik fantastisk, jublede Morris

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hun har ikke dyrket løb på andet motionsniveau siden hendes skoletid.

Jeg snakkede med en englænder forleden og han sagde at hun ikke var helt ukendt. Hvis man mener at 33 min. på en 10 km. er motionniveau for kvinder så har man brug for et reality tjek.

Link to comment
Share on other sites

Som jeg havde forstået det var den 10 km tid heller ikke vildt gammel og netop grunden til at hun fik lov til at stille op til London maraton.

Landstræneren havde set 10 km tiden. Hun tilmeldte sig maratonløbet som almindelig motionist men kom ikke ind. Hvorefter landstræneren puttede hende ind i løbet med de "rigtige" løbere.

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share