Opbygning efter vægttab


sloek
 Share

Recommended Posts

Nu har jeg, siden april, kørt hårdt på vægttab og har da også smidt 33 kg. og nu er jeg så skal til at opbygge min krop.

Jeg er ikke ude efter overdrevne muskler, men en pæn markeret krop. Jeg tager selvfølgelig protein og kreatin som tilskud og jeg træner 4 gange om ugen. Er der nogen der har et forslag til et godt program..???

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er sgu et udemærket sted, jeg syntes faktisk de har rimeligt med frie vægte i forhold til andre afd. af F&F..

hmm, heldigvis har jeg ikke oplevet det i vores sauna, jeg tror nu også nok jeg ville gå amok hvis der var en fyr der begyndte at ligge an på mig....  :rocketwhore:

Link to comment
Share on other sites

Nej det forstår jeg godt. Det er også vigtigt at man kan holde ud at være i rum med de andre som går der.

Jeg tror også jeg ville gøre noget alvorligt hvis sådan en karl begyndte at ligge an på mig. Så skal han få vægt stang skal han.

Ok det er godt at det er et fint sted. Jeg har kigget lidt på deres udstyr, men de har for få steder på Sjælland til at jeg kan bruge dem.

Link to comment
Share on other sites

>>Sloek

Ok, fair nok. Jeg har dog ikke oplevet noget af det du siger. Der er selvfølgelig nogle popsmarte typer, men det er der jo også i F&F. Med hensyn til steorider, så har jeg godt nok ikke oplevet noget.

Men jeg mener det er en klar fordel, med alle de styrkeløftere som er der ude, og så har Helse også en masse udstyr. Men ok, hvis du ikke bryder dig om det, så er det da ok

>>Blackice

Hvad er det for en vægtstang han skal have, ham der ligger an på dig ??? :biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Nej, det er selvfølgelig ikke nogeet de går og råber højt om, men når man snakker med nogen der kender dem godt, så kan man nok få at vide, om de er på noget. Man skal bare "læse lidt mellem linierne".

Men det er da vel også ligegyldigt, så længe de ikke henvender sig til en selv. De kan passe deres sager, så passer jeg mine.

Men det kunne da være hyggeligt, hvis vi kunne træne det samme sted ;)

>>Blackice, jeg tror ikke helt du forstod den med vægtstangen, du ved "vægtstangen".....:biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share