piger og HST


John Kimble
 Share

Recommended Posts

piger skal da ikk være store (relativt selvfølgelig :)  men stadig). Jeg blev bare chokeret over at de gør det uden at kende effetkten + der er mange der gør det...!

Der er vi så uenige. ;) Efter min mening ser en pæn portion muskelmasse godt ud på såvel mænd som kvinder. :bigsmile: Det er jo heller ikke sådan, at man bliver "stor" overnight på HST. Har godt nok ikke selv prøvet HST, men er da ikke bleg for at indrømme, at jeg træner for såvel styrke som muskelvækst. :)

(Ved, at i hvert fald Tulle, Angel og Princess enten har prøvet eller er igang med HST, men de træner selvfølgelig også for muskelvækst...)

Link to comment
Share on other sites

piger bør imho have nogle muskler. ikke noget være end en lille ultra splejset pige... Men syntes ikke sååå godt om hvis de begynder at blive rippet. Piger med sixpack er ikke lige min smag.

HST i forhold til at tage muskler på er jo fint, hvorfor bruge 1 år på at tage en ønsket mængde muskelmasse på, hvis det kan klares på et halvt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg blev bare chokeret over at de gør det uden at kende effetkten + der er mange der gør det...!

Hvis man træner HST må man antage at personerne ved hvad princippet dækker over. At køre HST kræver da lidt viden herom og for folk som har læst om HST kan det ikke komme som nogen overraskelse at det primære resultalt er muskelvækst. Det ligger ligesom også i navnet. :)

Jeg synes faktisk at det er lækkert at høre at der er piger som træner efter disse pricipper - der er alt for mange som bruge endeløse minutter i de-dersens inderside-yderside-lår-maskiner og på stepmaskinerne (i hvert fald i mit center).

Link to comment
Share on other sites

piger skal da ikk være store (relativt selvfølgelig  men stadig). Jeg blev bare chokeret over at de gør det uden at kende effetkten + der er mange der gør det...!

Jeg tvivler på at der er nogen piger der træner HST uden at kende effekten :tongue: Ellers er det nogle meget dårlige instruktører der ikke lytter til deres ønsker!

Desuden skal de fleste piger træne meget længe og meget seriøst før de bliver rigtig muskuløse.

Hvis vi så snakker om personlig smag så har jeg ikke noget imod at hende her er en smule muskuløs. :w00t:

post-10-1083259254.jpg

Edited by Lillefrø
Link to comment
Share on other sites

De blir instrueret om hst af medarbejderne i centeret, og kender derfor ikke andre måder. Derfor kender de heller ikke udbyttet, og om det er det de ønsker eller ej..!

Hvad skulle de ellers ønske?

De får jo alligevel kun muskelvækst, hvis de er i kalorieoverskud B)

Link to comment
Share on other sites

De blir instrueret om hst af medarbejderne i centeret, og kender derfor ikke andre måder. Derfor kender de heller ikke udbyttet, og om det er det de ønsker eller ej..!

Nu er det jo ikke alle som bliver instrueret i det i centret ;)

Jeg har gennemført HST 3 gange og startede efter at have læst om det på MOL. Mit mål var både forøgelse af styrke og masse og begge dele lykkedes (i større eller mindre grad) alle gode gange tre :bigsmile: Muskel væksten afhænger jo også i den grad af kosten så medmindre de piger du kender æder som drægtige hun elefanter er der nok heller ikke fare for at de bliver så store igen ;)

Link to comment
Share on other sites

Piger er da lækre når de har en portion muskelmasse. Det skal selvfølgelig ikke være for meget men selv her går min grænse rimeligt langt. Se feks. Lt Ripley i Alien: Resurection der ser hun mere hot ud end i de andre film for lige tage et eksempel. Jeg syntes bare kvindelige bodybuildere ser vamle ud men det er så mest fordi de hare taget nogle steroider så de ligner så de ligner en mand i face.

Edited by Salvia Divinorum
Link to comment
Share on other sites

øøøøh ? Det har da INTET med personlig smag og gøre, det eneste man behøver at betragte er

1. De træner

2. De er interreserede i at nå deres mål så hurtigt som muligt

Jeg kan slet ikke se hvor 'smag' kommer ind i ligningen, når de træner har de et mål, om det er 'toning', masse eller hvad man nu kan finde på at kalde det, er sådan set fuldstændigt ligegyldigt.

Link to comment
Share on other sites

Der er da ikke noget værre end piger flade numser og for store maver. Hvis de nu øgede deres muskelmasse på bagpartiet ville det problem være fikset, og med den øgede muskelmasse så stiger deres forbrænding også. På den måde er det andet mål også lettere at nå. Selvfølgelig kan det opnås på en række forskellige måder, men når nu HST er ret effektivt, hvorfor så ikke benytte det?

Link to comment
Share on other sites

Det med den personlige smag havde ikke noget at gøre med træningen det var udelukkende en kommentar til om det så pænt ud at kvinder har muskler :bigsmile:

oki, men med reference til topic, så må vi da hurtigt kunne opnå enighed om at HST er glimragende til formålet, sikkert ikke det bedste, men stadig glimragende...

Argumentet med at 'jammen jeg vil ikke være stor' holder bare ikke 3mm.. Alt andet lige må man være interreseret i at komme fra a til b så hurtigt som muligt, en ret linie, med et overlegent masse-program, kan tøserne gå så meget længere ned i kcal underskud, smide fedtet hurtigere og derved 'toningen'... eller hvad det nu er de vil...

Og jeg er helt enig, masse på en tøs er sexet! ikke overdrevet, ligesom jeg selv ikke har ambitioner om at konkurrere i +100kg(eller konkurrere overhovedet), men en god bid masse og en fedtprocent på den 'forkerte' side af sixpack'en .. der skal være lidt at rive i :devil:, skal ikke forstue hånden når ... V-form på en tøs er noget af det bedste :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share