Skal i gang med et eller andet...


tulle
 Share

Recommended Posts

Halløj alle sammen :bigsmile:

Nu har jeg kørt diæt i et godt stykke tid og har også fået min fedt% ned... det har været sjovt at prøve og at erfare at jeg kunne sq godt da jeg virkelig ville ;)

Men samtidig kan jeg også se hvor meget det ville klæde mig med lidt mere masse (muskelmasse that is ;) ) og jeg regner med at gå i gang med dette projekt inden så længe, formegentlig midt juni eller starten af juli...

Men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal vælge. Målet er mere muskelmasse all over... Der er jo HST som jeg har kørt før.. men kunne godt tænke mig evt. at prøve kræfter med noget nyt :unsure: Har kigget lidt på TJ´s alternative hypertrofi program, det ser jo også spændende ud :) Men før jeg tager en beslutning ville jeg høre om der var nogle af jer der havde andre forslag eller nogle med erfaringer fra TJ´s program???

Jeg er åben for alle gode forslag :bigsmile:

Mange hilsener fra Tulle :)

Link to comment
Share on other sites

Sheiko (SL - men for de fleste giver det også masse)

Dual factor program (BB - "avanceret" HST-agtigt program, hvor flere variable tages med)

Fundament BB-program (BB - altid effektiv - tilføj gerne progression)

5x5 (SL-BB - godt gammelprøvet program - tilføj gerne progression)

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Men jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal vælge. Målet er mere muskelmasse all over... Der er jo HST som jeg har kørt før.. men kunne godt tænke mig evt. at prøve kræfter med noget nyt  Har kigget lidt på TJ´s alternative hypertrofi program, det ser jo også spændende ud  Men før jeg tager en beslutning ville jeg høre om der var nogle af jer der havde andre forslag eller nogle med erfaringer fra TJ´s program???

Tulle, der er vist ingen vej uden om Pavels Bear træning, hvis du vil have mere masse på knoglerne.

Hr. Kirchebrandt

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Tak for svarene drenge :bigsmile:

Har i nogle links eller noget til de foreslåede? Kan kun finde DFHT (artikel + regneark) i trådene med programmer :unsure: De ligger måske lige for næsen af mig, men jeg er jo ikke så velbevandret her i styrkeforaerne ;)

Så artikler eller "vejledninger" til de forskellige programmer ville være kanon :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Fundament BB-program (BB - altid effektiv - tilføj gerne progression)

5x5 (SL-BB - godt gammelprøvet program - tilføj gerne progression)

Tilføj gerne progression? :blink:

Såfremt man træner uden en form for progression, kan man da vist lige så godt blive hjemme på sofaen. :)

Link to comment
Share on other sites

Hej igen :bigsmile:

Har stadig kig på DFHT tingen, men inden jeg kaster mig ud i det vil jeg lige pløje nogle los igennem hos folk der har kørt det :)

Går imidlertid og funderer over om jeg evt kunne køre 2-split i HST? :unsure: Her resten af sommeren har jeg fri det meste af ugen og har derfor både tiden og især lysten til at træne 4 x ugen.. og så var det jeg tænkte om jeg evt kunne lægge det split jeg kører nu ind efter HST principperne og så fx køre 3 uger med 15, 10 og 5 rep istedet for de 2 uger man ofte kører ved fullbody HST?

Vil det blive for meget træning til at kroppen vil få det optimale ud af det?

Håber i lige kan hjælpe mig lidt (mere) ;)

Hilsen Tulle :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hvis du vil lave split med HST, så kunne du vælge at lave morgen/aften split tre gange om ugen, det mener jeg er blevet anbefalet på HST hjemmesiden. Så kan du selv bestemme om du vil træne f.eks. ben om morgenen og overkrop om aftenen eller bare dele det hele lidt ud. På den måde får du stadig trænet kroppen igennem min. 3 gange om ugen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share