hvor mange og hvad?


newguyintown
 Share

Recommended Posts

Da jeg var konstabel, kunne jeg mærke tydelig forskel på garder og alle andre.

I Livgarden lærer du at gøre tingene rigtig første gang, ellers er det om igen, igen, igen, igen og igen. <_<

Jeg fik meget ros af kollegaer pga denne holdning.

Og selvfølgelig er der en masse kedelige vagter..... :angry:

Link to comment
Share on other sites

3 sæt - dødløft

Auch, hvor mange gentagelser kører du så? :unsure:

Ved HST er det jo svingende. Men mon ikke han kører "standard" HST (da han ikke har skrevet andet) - og altså 15 reps i 2 uger, 10 reps i 2 uger, 5 reps i 4 uger.

Og ja 3x15 dødløft er en killer. Men endnu hårdere er nok Squat.

Jeg har selv kørt split HST en enkelt cyklus (8 uger). Jeg synes det er en lækker måde at træne på. Helst skal man bo i nærheden af der hvor man træner - eller have det på naturlig vej (f.eks. træne før skole/arbejde og efter og så at træningscenteret ligger på vejen). For mit vedkommende tog træningen nemlig kun godt en halv time per omgang (som så var 2 gange mandag, onsdag og fredag). Det virker så lidt fjollet at bruge ret lang tid på transport ikk.

Iøvrigt skulle HST jo netop være guldet for de der ønsker at vokse i størrelse.

Link to comment
Share on other sites

og altså 15 reps i 2 uger, 10 reps i 2 uger, 5 reps i 4 uger.

Dét lyder ret så nasty!! - Jeg har selv kørt 20 rep breathing squat i en periode, super-hårdt - jeg tør slet ikke kører dødløft med mere end 8 rep!! (Hvilket jo heldigvis heller ikke er nødvendigt... :) )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share