Har i prøvet den? Og hvad kan den


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY

Sådan en har jeg :D

Den er mega cool.. Det er et lille håndholdt gyroskop, du sætter i omdrejninger ved at lave cirkulære bevægelser med hånden.. Jo højere den kommer op i omdrejninger, jo større G-kraft skal bryde når du bevægter hånden.

Fantastisk lille indretning til at træne hele underarmen, da du skal bryde G-kraften uanset hvilken bevægelse du laver :)

Desuden er den også meget sjov i starten, men det går dog hurtigt over.. Men fin lille træningsanordning til underarmen :D

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Har prøvet sådan en. Den er utrolig svar at "starte" men år den er igang er den meget fed. Det er faktisk ret hårdt for underarmen. B)

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Jeg har nu ingen problemer med at starten den :D

Faktisk synes jeg det er skræmmende så dårlig motorik størstedelen af danskere har.

Da jeg pakkede bolden ud, prøvede jeg et par gange, og så havde jeg fuld fod på teknikken.. Der er ihvertfald 15 mennesker der har prøvet min, og kun 2 (Udover mig selv) kunne finde ud af at bruge den.. De andre stod nærmest og rystede den med store klodsede bevægelser, istedet for at lave fine cirkulere bevægelser der får den i gang <_< :(

Men hvis man fatter at bruge den, er den ganske fortræffelig :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu ingen problemer med at starten den :D

Faktisk synes jeg det er skræmmende så dårlig motorik størstedelen af danskere har.

Da jeg pakkede bolden ud, prøvede jeg et par gange, og så havde jeg fuld fod på teknikken.. Der er ihvertfald 15 mennesker der har prøvet min, og kun 2 (Udover mig selv) kunne finde ud af at bruge den.. De andre stod nærmest og rystede den med store klodsede bevægelser, istedet for at lave fine cirkulere bevægelser der får den i gang <_< :(

Nu har jeg kun prøvet en efter 10-12 øl, så jeg er nok ikke det bedste eksempel når vi taler om motorik... :tongue:

Rock'n Roll .strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Det er jo en gammel nyhed - Jeg tror at det er 25 år siden at jeg havde sådan en første gang.

Men det er da en god træning for underarmen, specielt i forbindelse med andre sportsgrene, hvor man bruger håndleddet såsom squash, batminton, frisbee, golf mm.

Man skal bare huske at købe en god kvalitet som Power Ball eller Dynabee, de billige kopier virker ikke.

Her lige et link: http://www.powerballs.com/

Edited by Frisbee
Link to comment
Share on other sites

Hej Jørgen L,

Jeg træner stadig på fuld styrke, og det blev da til en indendørs verdensrekord i længdekast sidste år på 131 meter :bigsmile:

Udendørs satte jeg også en ny Danmarksrekord, men der er stadig et stykke vej til verdensrekorden - men med lidt flere muller på kroppen og mere træning, er jeg sikker på at også den kommer til DK :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja Ja - jeg skal nok :angel:

Ja det er fedt med motionsrum hjemme, det kan være lidt svært at komme ud af huset med 3 børn derhjemme. Så det er kanon at kunne træne, når børenen er lagt i seng og der kun er dårlige amerikanske serier i fjernsynet :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Sådan en har jeg :D

Desuden er den også meget sjov i starten, men det går dog hurtigt over.. Men fin lille træningsanordning til underarmen :D

Jeg købte også en, og den er mest sjov i starten :)

(de første 14 dage)

Jeg ved ikke om den træner andet end syretræning.

Jeg bruger den næsten ikke mere, men skulle måske finde den frem igen.

Jeg købte den her: http://www.power-ball.org/

Henning :pumpin:

Link to comment
Share on other sites

Ja det er fedt med motionsrum hjemme, det kan være lidt svært at komme ud af huset med 3 børn derhjemme. Så det er kanon at kunne træne, når børenen er lagt i seng og der kun er dårlige amerikanske serier i fjernsynet :pumpin:

Det kender jeg også lidt til :(

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Henning << Jeg købte min på gadgets.dk, den er også af fin nok kvalitet den de har der..

Men hvis man gider bruge den, er den god :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

sådan en har jeg også, den er rigtig god, også hvis man har tendens til museskader mm. jeg har haft en kopi også men det kan altså kun anbefales og købe originalen på

www.power-ball.org :bigsmile:

man kan også få dem med lys og med omdrejningstæller, jeg tror nok de har en hi-score på hjemmesiden.

den kan bruges til meget forskellig træning og kun fantasien sætter grænser. nå ja, fik jeg sagt at man kan træne meget hårdt med den :w00t:

post-5-1086964425.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share