hvordan ???


usser
 Share

Recommended Posts

well fra 2-8år. En pro BB`er er vidst normalt 5-8år om at bygge sin masse op. Du vil sikkert kunne blive relativt stor i løbet af 2-3år.

Ting tager tid. Jeg er selv ved at være ok størelse. Men stadig langt fra de store drenge. Jeg vejer knapt 78kg og er 181cm.

Det er ikke mere end den utrænet kan veje, bare han er lidt kraftigt bygget. Så alt er relativt ja.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har trænet i 4 år. Det første år gik med vægttab, så da der var gået et år vejede jeg 63 kg.

Nu vejer jeg 81 kg, og folk siger da at jeg ikke er blandt de mindste, så det kan vel gøres på 3 år. Det er vel at mæke uden brug af AS, hvilket jeg heller ikke vil anbefale.

Nu er det jo relativt hvad folk mener er store muskler, men hvis du synes at jeg har store muskler (hvis du ikke ved det så er det mig selv som er på min Avatar) så er svaret 3 år uden AS.

Og jeg gider ikik have janteloven i hovedet hvis nu nogen mener at dette indlæg giver udtryk for at jeg er selvglad, for det er ikke tilfældet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige fået mig en ny avatar. Det er mig med armene hængende løst.

<--

Jeg har trænet i 3 år, seriøst dog kun i ca. et halvt år (Resten  af tiden var mottoet "Slank er godt, tynd er bedre!" )

Jeg har smækket en god del masse på, men som man kan se på min avatar er det ikke ligefrem definition der er min force! :D Vejer en 10-12 kg for meget, men det tager mig en 10-12 uger at smide, så det ik' noget problem.

Uden AS selvfølgelig. !) Bare masser og masser af MAD!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share