Baxters Log


Baxter
 Share

Recommended Posts

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Granhof & Maxpower--->

Tak skal i have ;) Så har alt mit hårde arbejde ikke været helt forgæves :firebounce:

Grinder---> Mange tak for rosen. Jeg skal forsøge at præsentere et endnu mere gustent og freaky look næste gang jeg får lavet billeder om nogle uger :firebounce: Min genetik er jo helt uovertruffen, når det handler om at pakke kilovis af hård og brutal muskelmasse på, så det er slet ikke nødvendigt med WhiskAS ;) Den slags er for pussies, og ikke for Hardcore Metal-Misser, som undertegnede B) :evillaughter:

Det hører også med til historien at jeg var ude at spadsere en lille tur her til morgen, da vejret jo er så dejligt :sun: Ude ved søen er alt stadigvæk stille, og der ligger stadigvæk fjer hist og pist samt blodpøle rundt omkring. Dette gjorde mig i så godt humør, at jeg besluttede mig for at træne noget interval træklatring. Man klatrer så hurtigt som muligt op i et træ og tilbage igen. Så venter man 1 minut og starter forfra. Da jeg havde lavet 25 intervaller og var ved at blive godt varm, kommer der pludselig en mand og begynder at skabe sig over at jeg laver mærker i træerne :blink: :smashtard: Jeg forsøgte, vha. min gode gamle Totenschlager, høfligt at forklare ham at han skulle passe sig selv, men han ville ikke lytte :o

Mage til klaphat skal man lede længe efter :teachingfinger: Så vil jeg sige at han selv har bedt om det. Det blev til en rimelig god workout, og da jeg forlod søen igen var han færdig med at spille smart ;) Da jeg efterfølgende sad oppe på min altan og rensede blodet af min Totenschlager, kunne jeg høre ambulancerne hente hans gennemtævede rester ved søen. Han var nu stadig i live da jeg forlod stedet, så selvom min trofaste Totenschlager havde fået er par buler hist og her, var det det hele værd :evillaughter:

Jeg har også fået researchet lidt på svaner og tror jeg har fundet deres svaghed. Det har noget at gøre med deres lange halse, men mere om det senere ;) Resten af dagen skal der trænes noget skuldre og så ellers bare restitueres :eatchicken: :pint:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke komme udenom at det er ved at være nogle dage siden jeg sidst har været i min log. Men lad mig straks sige at der har været en god grund til at jeg har været fraværende <_<

Som jeg skrev i mit sidste indlæg, var jeg ved at researche svaners svagheder og havde netop gjort et gennembrud....troede jeg :4slap: Så en skønne regnfuld aften, udstyret med en garotte, sneg jeg mig langs søbredden ind på en af de langhalsede bæster :ninja: Jeg kom fra vandsiden og havde sørget for at gå imod vinden, så den ikke kunne få færten af mig. Langsomt men sikkert kom jeg tæt på den, og det bedste var at den ikke anede uråd. Før den vidste af det sad garotten rundt om dens lange hals og den begyndte at skræppe som en gal. Pludselig slog det mig! Hvordan faa'en skal jeg kunne garrotere en svane, når jeg ikke har tommelfingre?? :freaked: Det tog da heller ikke bæstet lang tid at slippe ud af den og vende sig mod mig med sit store gule næb :cry: For at gøre en lang historie kort har jeg brugt de sidste 4 dage på at slikke mine sår, sunde mig, træne og forberede mig på at betale den tilbage....med renter...og renters rente :evillaughter: Lad mig hilse og sige at JSC helt sikkert har ret i at svaner er nogle lede bæster :asthanos: De bider sindsygt hårdt, og min pels er stadig mærket af det :cussing: I tiden lige efter morede både ænder, duer og svaner sig ellers kosteligt på min bekostning, men hvad de ikke ved er at mit had har gjort mig stærk og at den som ler sidst ler bedst!!

Mit navn er Baxter. Jeg er den bedste til det jeg gør. Men min branche er ikke velgørenhed! Igår aftes var det tid til payback. Denne gang var jeg bedre forberedt og havde lagt franskbrød ud, som var spiked med en mindre dosis Rohypnol :evillaughter: Derudover havde jeg sat snarer ud og udover det havde jeg min trofaste Totenschlager med som backup :ninja: Jeg brugte det gamle trick med at svømme under vandet og trække vejret gennem et hult siv. Da jeg lydløst brød vandoverfladen, var det kun mine øjne der var synlige og fjerkræet anede ikke uråd ;) Den begyndte at sluge en stor del af de franskbrødskrummer der lå omkring den, og det varede ikke længe før virkningen begyndte at vise sig. Den onde og plirrende øjne begyndte at blive fjerne. Dens dødbringende næb begyndte at hænge en anelse og dens hårdtslående vinger begyndte at slappes. Med nærmest overmenneskelig hurtighed sprang jeg på den og tildelte den et hurtigt slag med min trofaste Totenschlager :smashtard: Selvom den var bedøvet og mit slag kunne splintre granit, betød det ikke at den var færdig :dropjaw: Jeg begyndte at løbe og fjerkræet var lige i hælene på mig. Mwuahahahaha, den vidste det ikke, men den var så godt som færdig, da det alt sammen var del af min plan ;) Før den kunne hakke mig en strammede snaren sig om dens ene fod og den blev trukket op i vejret og hang så og dinglede som en øretæveindbydende Piñata :lol2: Da den begyndte at falde lidt ned igen, så jeg at den genkendte mig, og frygten skyllede ind over dens små ondskabsfulde øjne. For et kort sekund fik jeg næsten ondt af den, men kun et sekund. Jeg spadserede langsomt og selvsikkert hen til den og kunne mærke samtlige fugles øjne hvile på mine massive skuldre og enorme ryg. I aften var det mig der var kongen over dammen...og de vidste det alle :evillaughter:

Det tog mig ca 15 minutter at tæve den til døde og min ene arm er stadig godt DOMS'et efter den slugfest. Dammen var fuld af hvide fjer og man må sige at al den tæven gav mig en god appetit. Al den tæven havde også mørnet kødet helt fantastisk, så man må sige at triumfen var total. Mens jeg spiste genlød min hånlatter ud i natten og jeg gentog gang på gang min udfordring til enhver der ville stå frem :eatchicken: Som en ekstra ydmygelse tog jeg min fjendes hovede og hamrede det fast på væggen til min altan. Her hænger det den dag idag, og fjerkræene i dammen er atter begyndt at vise mig den fornødne respekt B)

Svanen er død! Udfordringen klaret! Hvad er det næste, og hvem tør stå imod mig???

Peace out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Det er næsten som den ganle Meatloafsang: "Like a cat out of hell"! :kickass::4whip: :4thumbup:

Du er i sandhed "one mean pussy"!

Men kan sagtens forstå, at når sejrens euferi har lagt sig og alle de vidunderlige endorfiner er skyllet ud af systemet, så må det uværgeligt komme til at handle om den næste udfordring. En jæger/dræber som dig, definerer sig selv ved sit bytte. Jo større og farligere, jo bedre.

Véd så ikke om dette nødvendigvis er næste skridt på stigen mod helvede, men det er noget at tænke på:

http://www.odensezoo.dk/site/dyr/afrika/fugle/Struds/

Link to comment
Share on other sites

(tudede i 10 min af grin)

Baxie er mester-mean, men en struds er nok en rigeligt stor mundfuld endnu. Jeg tror ryggen skal ha lidt mere masse, skuldrene skal punktforbrændes for at optimere slaghastigheden - og så man kan se venerne dunke under pelsen! :asthanos:

(Ikke at jeg kalder dig fed, Baxter)

Der skal nok også trænes plyometrisk springtræning, den er pokkers høj sådan en pjalt.

Men et passende stop på vejen kunne være en Flamingo...

http://www.odensezoo.dk/site/dyr/afrika/fugle/Flamingo/

Den virker umiddelbart ikke så farlig som en Svane, men trust me... Den har ikke en svanes råstyrke, men den har mange makkere - OG er toptrænet i den brasilianske kampsport Capoiera! Og med de lange ben med barberbladsskarpe kløer, har man ikke lyst til at blive genstand for en lille "claws-on"-demontration. :o

Det vigtige er også at få bæstet gjort tavst før den aner uråd. Ellers kan den nemlig skræppe efter sine makkere Scrockett og Stubbs i pastelfarvede jakkesæt.

- Klaus, Fan

Ps. Pas på når du battler flamingoen... Du må for alt i verden ikke lave friktion på overfladen, det giver en yderst ubehagelig lyd, der vil få din pels til at stritte i alle retninger.

Link to comment
Share on other sites

Det ultimative mål kunne være sådan en kal her, men den lever nok ikke lige på dine breddegrader.. Desværre :(

http://paranormal.about.com/library/weekly/aa100801a.htm

Eller en af disse kale :w00t:

Men den er nok heller ikke lige den nemmeste at få fingre i <_<

http://www.clemetzoo.com/rttw/condor/allabt.htm

Scientific Name: Vultur Gryphus

Mating: Occurs every other year

Peak Breeding Activity: July

Incubation: 54-58 days

Clutch Size: Singular

Young Leave Parents: In second year of life

Nesting Habits: Nest in ledges among steep cliffs

Adult Weight: 20-30 pounds

Adult Wingspan: 10 feet

Adult Height: 4 feet

Life Expectancy: approx. 50 years

Typical Foods: Carrion (carcasses), newborn animals, bird eggs

Active or Potential Nuisance Species: No

Parental Behaviors: Male and Female both parent and care for their young

Edited by Granhof
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej alle :wave:

Jeg er netop hjemvendt fra 10 dages intensiv træningslejr, hvor vi ikke har haft adgang til nettet <_<

I ti dage stod den på benhård træning fra morgen til aften og det er ikke nogen hemmelighed at det har givet pote....bigtime :asthanos: Selvom jeg var træt igår aftes da jeg kom hjem, så er jeg pga min forrygende nyopbyggede restitueringsevne og generelle superkondi tilbage i fuldt firspring.

Lidt om lejren (Har hørt at de der amatører aka styrkeløftere har efterabet og også lavet en træningslejr :lol: :chicken: ):

Jeg har lært en masse nye numre og også beskidte tricks ind imellem. Hver dag stod den på plyometrisk træning i 1 time. Derefter blev vi undervist i skyggeboksning af en bibliotekar, som vist nok var fra kina :unsure: Han ville også have at vi trænede vores teknikker i en svømmehal, men da katte og vand ikke lige går så godt sammen fandt jeg noget andet at bruge mine dødbringende kræfter på ;) Hver dag lærte vi omkring 26 nye måder at tage livet på diverse dyr, så alt i alt kan jeg nu ondulere diverse kræ på omkring 200 forskellige måder :devil: :evillaughter: Men men, det var ikke lutter vold det hele :teachingfinger: Faktisk var der en del teoriundervisning, som bl.a. omfattede svage punkter, nattekamp, blindfighting, avanceret Totenschlagerteori, garrotering for begyndere osv osv :)

Her i eftermiddag har jeg holdt mine nyligenlærte færdigheder ved lige, ved at træne intervalspurter, skyggebokse og springe op på forskellige ting. Derudover har jeg styrket min modstandsdygtighed overfor forhør, ved at blive låst ind i en kasse og lade mig transportere til en ukendt beliggenhed :unsure: Ligenu ved jeg faktisk ikke hvor jeg er, men jeg skal nok finde hjem igen ;)

Under turen hjem vil jeg tænke over hvilket bytte jeg skal nedlægge næste gang :confused3: Det er ellers noget interessant input i har givet mig drenge, og umiddelbart har jeg mest kig på de fjerkræ som Klaus Jensen & Jsc har sendty links til. Alle de fjerkræ de linker til, findes i min baggård på Odense Zoo, og de har desværrre ingen Kondorer Granhof :bawling: Nåh, det vil kræve en del grublen før jeg træffer mit endelige valg, for når det først er taget, er der ingen vej tilbage "Death Before Dishonor" ;)

Peace out ,Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hej Baxter,

Burde du ikke lige markere din overlegenhed ved at flænse den and der dissede Englen under morgenturen?

Niske

Hmmmm, noget kunne tyde på det, men efterhånden er ænder ikke den store udfordring :cry: Det er nu engang så kedsommeligt at dreje næbene om på fjerkoste, som ikke engang kan give én sved på panden <_<

Update:

Jeg ved det godt <_< Det hele kørte på skinner og jeg var parat til at udføre mit livs største mesterværk udi lemlæstelsens fantastiske kunst. Planen var lagt, poterne klare, pelsen blank, musklerne spændstige og Totenschlageren pudset og kampklar men......... :cry::thumb_down:

Pludselig er der nogen der synes at mine kløer er for lange, og uanset hvad jeg forsøger af krumspring, for at undgå det, bliver de klippet :cussing: AK AK og Ve :bawling: Det er sådan det må føles at få ens manddom taget fra én (Ingen jokes her tak <_< ). Sjældent har jeg følt mig så afmægtig og uduelig, ja det føles som om selveste min virilitet er forsvundet fuldstændigt :chicken: :cussing:

Pga min afvæbning har jeg ikke kunnet gøre meget andet end at ligge og sove, spise og udpønse hvordan mit comeback skal foregå. Jeg har ikke gidet at træne og er nok blevet rimelig utrænet at se på. Men giv mig en uge eller to, og jeg skal atter være i topform ;) Lige så snart mine højtelskede kløer er vokset ud igen :evillaughter:

Peace out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kunne ikke holde mig i skindet :devil: Efter at have set Rocky II igår MÅTTE jeg bare træne igen :jumprope: :wallball: :pumpin: :4boxing: Jeg kunne slet ikke stoppe igen, og efter ca 3 timer havde jeg trænet alt hvad der overhovedet var muligt at træne :dropjaw: Jeg har hele huset for mig selv, så anlægget blev skruet helt op og så kørte det ellers derudaf. Da jeg var færdig med skånselsløst at tæve mine nådeskrigende muskler, var jeg så pumpet at jeg ikke kunne komme igennem dørkarmen :blink: Madskålen var indenfor synsvidde, og med enhver muskel skrigende efter næring, kunne jeg ikke dy mig :bblush: Et kort tilløb og så røg lister og vægge til alle sider :freaked: Naboerne ringede efter politiet, da de troede der var indbrud, men jeg fik dem let overtalt til at finde noget andet at tage sig til ;) Nu håber jeg bare at jeg kan nå at få vægge og dørkarme fikset, inden mine samboer kommer hjem igen :o

Peace Out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Baxie... Hvor var du henne i weekenden????

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=461230/ (Svanefamilie pint ihjel)

:4whistling: Ehhhh, det kender jeg ikke noget til :o

Grundet nationale sikkerhedshensyn, kan jeg ikke berette om min aktivitet omkring dette afkyelige og dybt forkastelig svanemord :teachingfinger: Jeg kan dog afsløre at jeg har været i statens tjeneste, efter de opdagede mine store evner udi camouflage, forhørsteknikker samt mine generelle overmenneskelige evner i diverse former for MA :boxu:

Men det jeg kan sige er at jeg, efter at være vendt tilbage holdt et ordentligt gilde, så naboer i flere kilometers radius indtelefonerede klager :lol: Det blev til en rimleig vild og våd aften, hvor den ikke fik for lidt :bblush: Jeg ved godt at det går ud over træningen, men engang imellem skal man også slå sig lidt løs :band: Nogle af gæsterne fik taget nogle billeder fra festen, som jeg poster her:

Lidt for meget indenbords :bblush:

post-12-1090653424.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kære Baxter!

Jeg har med interesse læst din log – og du ser ud til at have god erfaring!

Derfor håbede jeg du vil hjælpe 2 andre katte som jeg kender. :)

De er begge ikke så meget for træning – så det skal gerne starte stille ud.

Oswald kan godt lide at se tv og får derfor ikke rørt sig så meget. :unsure:

Karen er efterhånden blevet så doven at hun kun bevæger sig når hun bliver båret :(

Håber du kan hjælpe dem!

post-12-1090692638.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share