Baxters Log


Baxter
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ak ja, det har været en travl og hektisk periode på det sidste, så der har ikke været meget tid til at poste indlæg herinde :(

Jeg har dog langtfra ligget på den lade side ;) Som nævnt i min sidste update er jeg blevet headhuntet af et produktionsselskab, som er vil have mig til at spille hovedrollen i deres nyeste film. Naturligvis mente de at jeg var en smule for muskuløs og brutal til at komme direkte på det store lærred, så desværre har jeg måttet smide en smule af min brutale muskelmasse, for at kunne opfylde deres småfimsede bud på hvad der ser godt ud på lærredet :thumb_down: Heldigvis har jeg så godt et stofskifte og selvdisciplin at jeg med største lethed kan tage de få kg på igen, når vi er færdige med at filme ;)

Så i korte træk har den stået på cardio, i form af fluefangning med poterne, cardio med bold og "fang fjeren" på det sidste for at strømline fysikken. Udover min cardio, har jeg også været til noget prøvefilmning, som kun kunne bekræfte at jeg er som skabt til at være filmstjerne :pimp: Produceren mente også at jeg skulle træne kamptræning, men efter at have set og mærket mine evner med en Totenschlager skiftede han prompte mening ;)

Jeg poster lige et par hurtige billeder og så kan det, med lidt held, måske blive til en teaser trailer om nogle uger :afro:

Peace out, Baxter :pimp:

Edited by Baxter
Link to comment
Share on other sites

Jaja Krea :blahblah::nono: Man er væk fra sin log i nogle dage, og straks forsøges man svinet :teachingfinger: Til dem der ikke kender den sande historie, må jeg starte med at berolige dem og sige at jeg har det ganske fortrinligt :firebounce: De to billeder af den fladmaste fætter forestiller min yndlings træningsdukke, som engang har været en ræv ;) Nu bruger jeg den til at afreagere på, hvis jeg føler mig i et særligt morderisk humør, men ikke har muligheden for at lade det gå ud over nogen :4whip:

For mit egent vedkommende har det været en lidt stille tid. Filmfolkene er stadig ved at lave mansukriptet færdigt og så er der en masse teknikaliteter, der skal på plads, før vi begynder at filme. Til alt held keder jeg mig ikke, da jeg får trænet en masse og også må bruge en del tid på at besvare fanmail osv. En af ulemperne ved at blive kendt er dog at man kontinuerligt er omsværmet af papparazzier, som ustandseligt forsøger at tage billeder af en :shades: :teachingfinger: Nogle gange kan man dog fornøje sig med at lære dem lidt etikkette via Totenschlagerens subtile tilgang :lol: For nyligt fik jeg fx en rigtig god træning ud af at få to journalister fra Billedbladet til at æde samtlige filmruller de havde på sig :lol: Det var lidt vanskeligt i starten, men med lidt overtalelse fra min gamle kammerat Totenschlageren fik de klemt det hele ned. Jeg forbarmede mig enddog over dem, og tvang dem ikke til at æde deres kameraer :eatchicken: Måske er jeg blevet en smule for blødsøden, men det fik jeg rettet en smule op på, da jeg molestrerede dem godt og grundigt efter de havde spist op :lol:

Det sidste jeg har hørt til dem, efter de blev udskrevet, var at de har sagt op på billedpladder og søgt arbejde i Faluja. De mente det ville være mere sikkert end at fortsætte deres arbejde herhjemme :boxu:

Peace out, Baxter :pimp:

Edited by Baxter
Link to comment
Share on other sites

Hej Baxter

Det lyder som om du bare har helt check på det med andejagten. Hvis du skulle have lyst til at kigge forbi Smørum, er der en hel sø fuld af ænder, der ikke længere bliver vist på plads, fordi Sally har fået endnu en plads at forsvare, og denne er ovenikøbet inden for husets fire vægge. Som du kan se på billedet er vores pusleplads blevet hendes nye udkigssted, så hun kan sørge for at hendes lillesøster ikke formaster sig op på førstesalen. <_<

post-12-1095866818.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hej Baxter

Det lyder som om du bare har helt check på det med andejagten. Hvis du skulle have lyst til at kigge forbi Smørum, er der en hel sø fuld af ænder, der ikke længere bliver vist på plads, fordi Sally har fået endnu en plads at forsvare, og denne er ovenikøbet inden for husets fire vægge. Som du kan se på billedet er vores pusleplads blevet hendes nye udkigssted, så hun kan sørge for at hendes lillesøster ikke formaster sig op på førstesalen. <_<

Hej BLS :wave:

Så er jeg her igen ;) Udover den tid jeg har brugt på mit filmprojekt og alle de andre ting jeg har kørende, valgte jeg at slå et smut forbi Smørum. Lad mig sige at jeg har fuld forståelse for at Sally har svært ved at finde tiden til at gøre noget ved andeplagen, men så er jeg der jo heldigvis ;) OK, det løb af stablen på følgende måde. Jeg cruisede rundt i hele Smørumområdet og kiggede efter mistænkelige søer og vandhuller. Da jeg ikke var 100% sikker på hvor Sallys sø ligger, besluttede jeg mig for at starte fra en ende af :devil: Ænderne på disse kanter opdagede aldrig hvad der ramte dem :uzi: De var slet ikke forberedt på ca 6kgs frådende, brutal og dødbringende muskelmasse med en lynende hurtig Totenschlager i poten :boxu: Kort sagt gik det ret brutalt for sig, og det varede ikke mange søer, før nogen tilkaldte ordensmagten :lol: Efter at have præsenteret mig selv, skrevet en masse autografer, taget billeder sammen med dem osv, gav jeg dem 23 ænder hver for ulejligheden og så kørte de igen :4police:

Den lille ufrivillige pause havde godt nok sat en smule dæmper på min blodtørst, men da jeg kunne høre rappen i det fjerne, kom ånden over mig igen :devil: Et slag på tasken er at jeg udraderede omkring 146 ænder den dag og jeg endte da også med at tage et par trofæer med hjem til mine samboer, som faldt i svime over mine storslåede evner som jæger, dræber og ondskabsfuldt uhyre med is i maven og bly i poten :afro:

Et billede siger dog mere end 1000 ord, så her er der et af mig i køkkenet, med resterne af dagens måltid ;)

Peace out; Baxter :pimp:

post-12-1096379430.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ak ja, det er længe siden jeg sidst har været på MOL :innocent: Men sådan er det når man har supertravlt hele tiden og omverdenen ikke kan undvære ens tilstedeværelse bare et enkelt øjeblik :satisfied:

Ikke at jeg har ligget på den lade side. Da mine tåbelige samboer motionerer som gale, besluttede jeg mig for at vise dem, at det ikke handler om kvantitet, men om kvalitet :satisfied: Jeg besluttede mig for at komme i bedre form helt uden at lave noget og det lykkedes selvfølgelig :pimp: Her forleden vejede jeg ind på 5,9kg, hvilket er hele 300gram mindre end sidst jeg vejede mig :firebounce: Min fedt% er så lav at man kan se min bugspytkirtel producere insulin, lige efter et måltid, og der er blodårer og streger overalt under pelsen :4thumbup: Min brutale muskulatur har ikke taget skade af mit fedttab og jeg ser mere brutal ud end nogensinde :devil: Må se om ikke jeg snart kan få postet nogle billeder.

Udover at jeg er belevet superbuff, er jeg stadig involveret i mit filmprojekt, som er ved at nærme sig afslutningen på planlægningsfasen og det varer nok ikke længe inden vi begynder at filme.

Drabstræningsmæssigt har der ikke været det store at lave her for tiden. De fleste ænder har læst på lektien og fløj sydpå for nogle måneder siden. Nu må vi så se om de tør komme tilbage til foråret :king:

Slutteligt skal jeg snart op at se DM i BB, hvis ellers jeg gider. Betingelsen for at jeg gider at tage med, er at jeg kan få en plads på 1 række, så jeg kan sidde direkte bag dommerne med min gamle ven Totenschlageren og "sørge" for at der ikke forekommer uregelmæssigheder i deres bedømmelser :devil: :pimp: Jeg ville egentlig selv have deltaget, men de havde ikke nogen -6kg's klasse og ville ikke lade mig deltage i hverken -70 eller -80kg, da jeg ville få de andre til at ligne tarvelige pindemennesker, der slet ikke træner :showoff::alright:

Nåh, men jeg vender tilbage om nogle dage :4flex:

Peace out, Baxter :pimp:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jsc> Næh, Atkins diæt minder godt nok en smule om min, men ligefrem at sige at jeg benytter mig af Atkins diæt :nono:

Nåh, men nu er det jo også ved at være noget tid siden sidst, men jeg har bestemt ikke ligget på den lade side....hvertfald ikke hele tiden :innocent: Jeg har deltaget aktivt i filmskaberprocessen og kan efterhånden røbe lidt af handlingen :wink: Når filmen starter, ligger jeg og passer mig selv og ellers bare hygger mig. Pludselig hører jeg en lyd og stormer ud i soveværelset for at undersøge sagen. Til min store forbavselse opdager jeg at en dumdristig indbrudstyv formaster sig til at forsøge at tilrane sig de værdier jeg har slidt mine poter til blods for i årevis :nono: Sådanne folk forstår desværre kun én slags pædagogik, så i en sand blodrus flyver jeg i flæsket på ham og ondulerer ham :4boxing: :bottom: Efter at have foldet hans røv til en sommerhat må han flygte så godt han kan :4crutches:

Efter den krævende optagelse fik jeg noget massage af min personlige træner. Det var alt sammen fint nok indtil han tog lidt for hårdt fat :nono: Så måtte jeg "forklare" ham at den slags gør man ikke :nonono:

Jeg vender grusomt tilbage før eller siden, Peace out, Baxter :pimp:

Ps. Jeg gider ikke tage med til DM alligevel, da jeg skal se American Chopper på Discovery :wink::king:

post-5188-1098361028_thumb.jpg

post-5188-1098361119_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hvaaa, Baxter, er du ikke ved at falde lidt af på den, på det sidste? :raisebrow:

Når jeg ser på billederne fra idag og sammenligner dem med billedet på side 2, i et indlæg skrevet d. 12. Jun 2004, 09:47, så har jeg lidt svært ved at se de skuldre og den brede brystkasse, som du har arbejdet så hårdt for at få markeret... :wink:

Du skal i øvrigt vide, at du har mindst 5 idoler gennem denne min profil her, og Flamme, Tiger, Honda og Bette Miv er hver dag hurtigere end jeg, når det glæder om at komme ind og se, om der er nyt fra det store idol, Baxters's side. Du giver inspiration til dem alle, og Flamme synes dit intervaltræningsprogram er effektivt. Tiger er vild med dit program for skuldertræning :cooldance:

Vi venter alle spændt på de næste og kloge ord fra Superkatten Baxter :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Baxter.

Du er for dejlig :4thumbup:

Er virkelig imponeret af din cardio træning med bold i tyve minutter non stop. Har du overvejet armhævninger fra vindueskarmen? Det er set praktiseret før! Indeholder et vist underdholdningsmoment! I hvert fald for tilskueren.

Glæder mig til at følge din log fremover.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hvaaa, Baxter, er du ikke ved at falde lidt af på den, på det sidste? :raisebrow:

Når jeg ser på billederne fra idag og sammenligner dem med billedet på side 2, i et indlæg skrevet d. 12. Jun 2004, 09:47, så har jeg lidt svært ved at se de skuldre og den brede brystkasse, som du har arbejdet så hårdt for at få markeret... :wink:

Du skal i øvrigt vide, at du har mindst 5 idoler gennem denne min profil her, og Flamme, Tiger, Honda og Bette Miv er hver dag hurtigere end jeg, når det glæder om at komme ind og se, om der er nyt fra det store idol, Baxters's side. Du giver inspiration til dem alle, og Flamme synes dit intervaltræningsprogram er effektivt. Tiger er vild med dit program for skuldertræning  :cooldance:

Vi venter alle spændt på de næste og kloge ord fra Superkatten Baxter :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

Billeder fortæller jo sjældent hele historien, så selvom jeg måske ikke ser overmenneskelig veltrænet ud på nogle af dem, så er jeg rent faktisk i så god form at folk måber og vender sig på gaden når jeg går forbi :wink: Måske er det pga rygter om min fremtidige karriere på det hvide lærred, men min absolut fejlfri fysiske fremtoning spiller bestemt også ind her :king:

Godt nok er det længe siden jeg sidst har opdateret min log, men det er der en forklaring på. Jeg håber ikke at Flamme, Tiger, Honda og Bette miv er blevet helt blå i hovedet af at sidde så længe og vente i åndeløs spænding på mine næste eskapader :innocent: :pimp:

Rikkekim> Jeg hører godt nok tit at jeg er dejlig osv, meeeen jeg kan altid tåle at høre det en ekstra gang :wink: Jeg er også selv ret godt tilfreds med min boldcardio og jeg har endnnu ikke opgivet at stikke min rekord med de 20 minutter endnu. Vores vindueskarme er desvære for skrøbelige til at de kan bære mit muskuløse superkorpus, så istedet for at lave armhævninger i vindueskarmene, bruger jeg dørkarmene istedet. Det fungerer dog mindst lige så godt, og så får man også ekstra kraft i benene af at øve sig i at springe op og holde fast :pimp:

Men ok, hvorfor er det så længe siden jeg har været på MOL kan man spørge sig selv? Ja for det første så læste jeg instruktionsbogen til videoen, programmerede den til at optage "American Chopper" og tog med til DM i Herning for at coache mine to atleter. De havde som sædvanligt ikke forstået et hak af mine instruktioner og jeg måtte starte fra Adam og Eva og guide dem igennem dehydrering, opladning osv osv :raisebrow: Hvis ikke det var fordi jeg blev godt betalt i Royal Canin for ulejligheden havde jeg blevet hjemme, men hvad gør man ikke for husfredens skyld :innocent:

Nåh, men hvorom alting er, så røg pigebarnet på scenen først. Selvom hun var i god form osv, så ville jeg ikke risikere at nogle dommere skulle ødelægge mit årsværk. Jeg tog opstilling ved dommerbordet og sørgede, med min gamle ven Totenschlageren, for at sørge for at udfaldet blev sådan som jeg dikterede det (Se billedet nedenfor). Det gik da også efter planen og hun vandt :king: Efter den klasse blev jeg nødt til at besvare et vigtigt opkald fra min producer, så jeg var ikke ved dommerpanelet da min anden atlet var på. Min manglende "støtte" forårsagde at han endte på en 3 plads :sneaky2: Det var ikke ligefrem noget der pynter på mit image som coach og derfor blev han frataget retten til at spise noget før næste morgen....så kan han lære det :devil:

Da showet var ved at være slut, ventede jeg ude ved bagdøren, da jeg vidste at det var her dommerne ville forsøge at undgå min retfærdige vrede og morderiske irettesættelse :king: Som formodet, prøvede de at luske sig ud, men de havde gjort regning uden vært :bottom: Efter en hurtig men kontant afstraffelse af de 7 kanaljer forlod vi Herning i en gevaldig fart. Man kunne allerede høre sirenerne fra både brandvæsen, ambulance og politi i det fjerne :gun2: Godt nok var jeg gået grundigt til værks, og Totenschlageren var da også helt bøjet og overophedet, men jeg havde alligevel ikke troet at min præstation havde været af så monumental kaliber at alle 3 slags udrykningskøretøjer var nødvendige :4boxing: :pimp:

Der var efterfølgende efterlysninger i alle lokalnyheder og jeg hører at også interpol er blevet sat på sagen. Det er åbenbart blevet strafbart at give et samlet dommerpanel et dommerblokslavement og så tæve dem til lirekassemand bagefter med en Totenschlager :sleepy::gal: Tsk tsk tsk, verden ER virkelig af lave og jeg brugte endda den bløde ende :blink:

Jeg er lidt for træt til at skrive hvad der så skete, men det kommer nok snart.

Peace out, Baxter :pimp:

post-5188-1100120022_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Jeg har hørt rygter om du blev set i Kolding i forbindelse med fyrværkeri-eksplosionen. Er det noget du vil kommentere?

<{POST_SNAPBACK}>

Det kender jeg så absolut intet, jeg gentager INTET til :innocent:

Jeg har været inde i en lidt travl periode for nyligt og min sekrætær turde ikke at opdatere min log for mig af frygt for repressalier :raisebrow: Jeg er naturligvis dybt skuffet, da jeg er en af de mest blide katte overhovedet og aldrig bruger unødig magtanvendelse :nono:

For lige at berette om hvad der er foregået herhjemme, så har jeg både fungeret som coach for mine atleter som stillede op i Sverige samtidig med at jeg har passet mine pligter indenfor filmindustrien, holdt fuglebestanden i Odense i bund og langt under landsgennemsnittet samt trænet godt igennem. Min producer fik mig endda overtalt til at lave og udgive en kallender, som kan downloades herfra, så alle mine tilbedere har lidt af mig hjemme i stuen til at holde vinterkulden fra døren :pimp:

Udover det har jeg det storartet :wink: Da mine atleter ikke var hjemme, kunne jeg ikke blive betjent af min sædvanlige personlige assistent, men måtte nøjes med en vikar. Da han ikke kender mine madvaner særlig godt, fik jeg brugt mine overlegne mentale evner til at få ham til at overfodre mig :w00t: Normalt spiser jeg ca 500gr tørfoder på 10-14 dage, men via min mentalsuggestion, lykkedes det mig at komme til bunds i posen på blot 5 dage :freaked: Det ekstra kalorieindtag har naturligvis udmøntet sig en en brutal tilvækst af skræmmende muskelmasse og mine samboere fik et helt chock da de så mig :king: Min personlige assistent fik sig også et chock da han så mig og sladrede til min producer :dry: Nu er jeg åbenbart for stor og brutal til at være mainstream, så jeg er sat på afmagringskur til jeg bliver tilstrækkelig lille til ikke at skræmme små børn og få voksne mænd til at flæbe :king: :pimp:

Den næste tid kommer derfor til at stå på en optrapning af mine nocturnale aktiviteter og deraffølgende Totenschlagertræning med faldende fuglebestand til følge :king:

Peace out, Baxter :pimp:

Ps. link til kallenderen :wink:

Baxterkallender

Link to comment
Share on other sites

Hej Baxter, virkelig cool kalender du har fået banket sammen der :4thumbup:

Ja man kan jo godt se på juli-billedet at dine mennesker er lidt tossede og du må stå model til meget :tongue: Men synes du har gjort et rigtig godt stykke arbejde med at træne dem anyway :wink::smile:

Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share