Jasmin hajdarevic


teddy
 Share

Recommended Posts

tjaahh. Han skulle være en omvandrende skadestue, men træner løs alligevel. Han har ingen teknik, men bevares, han er skam stærk nok. Han træner oppe I Body Shape. Han dødløftede 310 for ganske kort tid siden og 255 over 10 til sjællands stærkeste.

Link to comment
Share on other sites

og det var tyndt sidste år osse. Med undtagelse af guffi

Der mangler helt klart nogle til at tage over efter de tidligere stærke vindere som Guffi og Henrik Ravn. Men de var nu heller ikke på niveau med Henning Thorsen som dominerede den danske stærkmands verden i starten af 90erne.

Link to comment
Share on other sites

Henning Thorsen er og bliver den mest seje stærkmand ever på dansk jord. En stor stærk jord og beton-arbejder som ikke lignede en stor oppustet hormonbombe. Det var også totalt sejt da han blev nummer 2 til verdens stærkeste mand i 1991 på Tenerife. Havde Island ikke stillet med Magnus Ver Magnusson istedet for Jon-Pall Sigmarsson som var skadet, så havde Danmark kunnet prale af at have en stærkmand med titlen verdens stærkeste mand (i IFSA regi. Er klar over at Guffi vandt Verdens Stærkeste I Hoeberls forbund, som ikke overlevede særligt længe).

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Incog> nej, nej...sådan skulle det ikke forståes. Guffi er god nok. Det er Henrik Ravn også. Jeg siger bare der ikke rigtigt er nogen stærkmænd tilbage af den kaliber. Det er ligesom om det er gået ned af bakken for stærkmandssporten, siden TV2 droppede dækningen af det. Stærkmand som Bo Mortensen, Flemming "Guffi" Rasmussen, Henning Thorsen og Henrik Ravn var efter min mening rigtige stærkmænd ;)

Link to comment
Share on other sites

det var ikke det der var min pointe. Guffi har da domineret den danske stærkmandsscene ligesom Henning i mange år.... Og han ligner da heller ikke udpræget en hormonbombe..

Jeg har da sjældent set så meget væskeretention som på Guffi. Og det mest mistænklige ved Guffi er at han påbgyndte sin dominans et lille år efter han var begyndt at træne. ;)

Link to comment
Share on other sites

Nu er Gunnar Thor jo ikke del af den danske stærkmandsscene som sådan. Han måtte jo f.eks ikke stille op til Danmarks Stærkeste Mand, fordi han vist stadigvæk er Islands statsborger. Han stilte kun op til Den Gamle Bys Herkules og lignede konkurrencer, hvor reglerne var lidt anderledes.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Nu er Gunnar Thor jo ikke del af den danske stærkmandsscene som sådan. Han måtte jo f.eks ikke stille op til Danmarks Stærkeste Mand, fordi han vist stadigvæk er Islands statsborger. Han stilte kun op til Den Gamle Bys Herkules og lignede konkurrencer, hvor reglerne var lidt anderledes.

Gunnar har deltaget i WSM for Island. :)

Link to comment
Share on other sites

det var ikke det der var min pointe. Guffi har da domineret den danske stærkmandsscene ligesom Henning i mange år.... Og han ligner da heller ikke udpræget en hormonbombe..

Jeg har da sjældent set så meget væskeretention som på Guffi. Og det mest mistænklige ved Guffi er at han påbgyndte sin dominans et lille år efter han var begyndt at træne. ;)

hmmm... han kunne osse bare være fed? Jeg har set billeder af ham som ung, hvor han osse havde ballonkinder. Og han har jo trods alt formået at få rykket et par unger af, mens han har været i stærkmandsgamet......

Link to comment
Share on other sites

Nu er Gunnar Thor jo ikke del af den danske stærkmandsscene som sådan. Han måtte jo f.eks ikke stille op til Danmarks Stærkeste Mand, fordi han vist stadigvæk er Islands statsborger. Han stilte kun op til Den Gamle Bys Herkules og lignede konkurrencer, hvor reglerne var lidt anderledes.

Gunnar har deltaget i WSM for Island. :)

Ja, netop. Det var det som var min pointe. Han er ikke en dansk stærkmand, hvis det skal være 100 % korrekt. Han er en islandsk stærkmand bosiddende i DK ;)

Link to comment
Share on other sites

det var ikke det der var min pointe. Guffi har da domineret den danske stærkmandsscene ligesom Henning i mange år.... Og han ligner da heller ikke udpræget en hormonbombe..

Jeg har da sjældent set så meget væskeretention som på Guffi. Og det mest mistænklige ved Guffi er at han påbgyndte sin dominans et lille år efter han var begyndt at træne. ;)

hmmm... han kunne osse bare være fed? Jeg har set billeder af ham som ung, hvor han osse havde ballonkinder. Og han har jo trods alt formået at få rykket et par unger af, mens han har været i stærkmandsgamet......

Nu var min kommentar mest på det visuele. Jeg kunne ikke finde på, at hænge en anden person ud for AS-misbrug på et offenligt forum som dette. Men det er absolut ingen hemlighed, at den danske stærkmandsscene er stærkt præget af brug af diverse dopingpræparater.

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Så vidt jeg har hørt, har guffi benyttet sig af AS.. Kender et par stykker der har trænet i samme center som ham i Silkeborg, og ifølge dem har han været rimelig åben om sit AS misbrug han havde haft tidligere i hans karriere.

Link to comment
Share on other sites

jaja... der er da vist ikke nogen tvivl om at langt de fleste stærkmænd krudter den, men Jeg synes ikke at Guffi specielt lignede en hormonbombe, ligesom f.eks. Henrik Ravn, Gunnar Thor og så videre.

Det er vist mest fordi du forbinder AS med en muskelsvulmende fysik. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...
Henning Thorsen er og bliver den mest seje stærkmand ever på dansk jord. En stor stærk jord og beton-arbejder som ikke lignede en stor oppustet hormonbombe. Det var også totalt sejt da han blev nummer 2 til verdens stærkeste mand i 1991 på Tenerife. Havde Island ikke stillet med Magnus Ver Magnusson istedet for Jon-Pall Sigmarsson som var skadet, så havde Danmark kunnet prale af at have en stærkmand med titlen verdens stærkeste mand (i IFSA regi. Er klar over at Guffi vandt Verdens Stærkeste I Hoeberls forbund, som ikke overlevede særligt længe).

Thomas

Det er en lidt gammel tråd, men jeg vil lige høre om du kan huske, hvem Guffi dystede mod det år han vandt i det andet forbund?

Link to comment
Share on other sites

Det er en lidt gammel tråd, men jeg vil lige høre om du kan huske, hvem Guffi dystede mod det år han vandt i det andet forbund?

Jeg kan ikke huske dem allesammen, men det var blandt andet Magnus Ver Magnusson (som dog var langt fra tidligere års topform), Riku Kiri, Heinz Ollesch og Derek Boyer. Det var vist umiddelbart de største navne han var oppe imod. De IFSA atleter der var på toppen dengang, Jouko Ahola og Magnus Samuelsson, blev i IFSA, mens de andre skiftede forbund.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke huske dem allesammen, men det var blandt andet Magnus Ver Magnusson (som dog var langt fra tidligere års topform), Riku Kiri, Heinz Ollesch og Derek Boyer. Det var vist umiddelbart de største navne han var oppe imod. De IFSA atleter der var på toppen dengang, Jouko Ahola og Magnus Samuelsson, blev i IFSA, mens de andre skiftede forbund.

Okey, tak :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share