Jasmin hajdarevic


teddy
 Share

Recommended Posts

tjaahh. Han skulle være en omvandrende skadestue, men træner løs alligevel. Han har ingen teknik, men bevares, han er skam stærk nok. Han træner oppe I Body Shape. Han dødløftede 310 for ganske kort tid siden og 255 over 10 til sjællands stærkeste.

Link to comment
Share on other sites

og det var tyndt sidste år osse. Med undtagelse af guffi

Der mangler helt klart nogle til at tage over efter de tidligere stærke vindere som Guffi og Henrik Ravn. Men de var nu heller ikke på niveau med Henning Thorsen som dominerede den danske stærkmands verden i starten af 90erne.

Link to comment
Share on other sites

Henning Thorsen er og bliver den mest seje stærkmand ever på dansk jord. En stor stærk jord og beton-arbejder som ikke lignede en stor oppustet hormonbombe. Det var også totalt sejt da han blev nummer 2 til verdens stærkeste mand i 1991 på Tenerife. Havde Island ikke stillet med Magnus Ver Magnusson istedet for Jon-Pall Sigmarsson som var skadet, så havde Danmark kunnet prale af at have en stærkmand med titlen verdens stærkeste mand (i IFSA regi. Er klar over at Guffi vandt Verdens Stærkeste I Hoeberls forbund, som ikke overlevede særligt længe).

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Incog> nej, nej...sådan skulle det ikke forståes. Guffi er god nok. Det er Henrik Ravn også. Jeg siger bare der ikke rigtigt er nogen stærkmænd tilbage af den kaliber. Det er ligesom om det er gået ned af bakken for stærkmandssporten, siden TV2 droppede dækningen af det. Stærkmand som Bo Mortensen, Flemming "Guffi" Rasmussen, Henning Thorsen og Henrik Ravn var efter min mening rigtige stærkmænd ;)

Link to comment
Share on other sites

det var ikke det der var min pointe. Guffi har da domineret den danske stærkmandsscene ligesom Henning i mange år.... Og han ligner da heller ikke udpræget en hormonbombe..