Portugal - Grækenland!


SimonV
 Share

Recommended Posts

Meget svært at sige. Det er lidt svært at vurdere begge holds styrke. Portugal har ikke spillet kvalifikation, men skuffede fælt til VM og har klaret sig dårligt i sine træningskampe. Grækenland derimod har vundet en svær kvalifikationspulje med Ukraine og Spanien og virker som et sammentømret mandskab.

Påtrods af ovenstående tror jeg på Portugal, da de spiller for spiller burde være bedre. Så er spørgsmålet bare om de kan fungere som hold, hvilket de ikke har gjort fornylig. Det kan sagtens blive EM's første overraskelse da Grækenland er farlige og Portugal er under stort pres.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er DECO ikke på holdet..!!! han burde være et must som han spiller for tiden 

Ronaldo ville sikkert også løfte holdet op på et højere niveau, sålænge hans psyke tilader det...

Både Deco og Ronaldo var jo med.

Hvem scorede egentlig det sidste mål for Portugal? Så det ikke.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er DECO ikke på holdet..!!! han burde være et must som han spiller for tiden 

Ronaldo ville sikkert også løfte holdet op på et højere niveau, sålænge hans psyke tilader det...

Både Deco og Ronaldo var jo med.

Hvem scorede egentlig det sidste mål for Portugal? Så det ikke.

Ronaldo

Link to comment
Share on other sites

Portugal var en stor skuffelse. Sjældent har man set så hårdt et pres mod modstanderens mål som i slutningen af kampen, men det var som om der slet ikke var nogen plan med det portugiserne foretog sig. De spillede hver for sig, uden at have styr på hvad medspillerne foretog sig. Det gjorde det alt for let for grækerne at forsvare føringen.

Link to comment
Share on other sites

Det ser meget svært ud for Portugal efter kampen mod Grækenland. Nu må holdet ikke tabe flere kampe i puljen hvis de skal gå videre. Hvilket indebærer at de skal slå Spanien, som i dag virker en del stærkere end Portugal. Så et tidligt exit fra værterne er ikke usandsynlig.

Var iøvrigt rimelig skuffet over Ronaldo, han dribler okay men kan ikke ligge en aflevering (Portugals svar på Rommedahl :lol: ).

Skrevet af Donprehn logget ind som Prehn

Edited by Prehn
Link to comment
Share on other sites

Ja Ronaldo er sgu ligesom Rommedal

Puljen er sgu rimelig åben. Men tror Spanien går videre som klar etter. De har fået den respekt for Grækenland som Portugal ikke havde, så dem skal de nok slå. Portugal Spanien tror jeg vil ende uafgjort da Spanien ikke vil have brug for mere og sikkert vil spare nogen spillere, men det kommer også lidt an på hvordan det udarter sig i de andre puljer.

Portugal tror jeg vil kunne slå Rusland, da russerne virkede meget tamme.

Grækenland Rusland tror jeg sagtens kan ende med at Russerne løber af med, da det er to mindre gode hold og som spiller meget svingende og efter hvordan det hele klapper på selve dagen.

Link to comment
Share on other sites

QUOTE 

Hvorfor er DECO ikke på holdet..!!! han burde være et must som han spiller for tiden 

Ronaldo ville sikkert også løfte holdet op på et højere niveau, sålænge hans psyke tilader det... 

Både Deco og Ronaldo var jo med.

Hvem scorede egentlig det sidste mål for Portugal? Så det ikke.

Hvis du så tidspunket, så du mit indlæg var i midten af første halvleg, hvor netop Ronaldo og Deco endnu ikke var på holdet..., dette skete som sagt først i anden halvleg.

Link to comment
Share on other sites

Hehe Donp

Den med Ronaldo er vist lidt overdrevet.. ;) Hvis de nu bare havde placeret sig rigtigt og ikke allesammen ved for stolpen! ja mon så ik han havde lavet et par assist i dag.. :)

Men må gi' dig ret i mht portugal. De går sq nok ik videre nu.. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

@SimonV

Hehe Donp

Den med Ronaldo er vist lidt overdrevet..  Hvis de nu bare havde placeret sig rigtigt og ikke allesammen ved for stolpen! ja mon så ik han havde lavet et par assist i dag.. 

Man bliver måske lidt nemmere skuffet, hvis man havde store forventninger og det havde jeg.

Han må godt kigge op inden han spiller bolden ;) og han havde mange hvor han havde tiden til at kigge op. Han skal måske bare have noget mere rutine, han er jo stadig meget ung.

Lige et spørgsmål til dem der følger med i engelsk fodbold, da jeg ikke selv gør dette. Hvordan har Ronaldo spillet i denne sæson for Man. U er han så fantastisk som de siger eller er han bare overhypet fordi han er en ung spiller der er købt af en storklub.

@Squatfather

Rommedahl kan da ikke drible.

Tjaa han kan vel egentlig kun løbe hurtigt.

Edited by donprehn
Link to comment
Share on other sites

Rommedahl er elendig synes jeg, fatter ik helt hvad han laver på landsholdet, men må vel være pga mangel på bedre... ;)

Jeps Ronaldo har spillet rigtigt godt for united i år. Ferguson har rost ham MEGET op til flere gange i år. Han siger han nok skal blive en af verdens bedste..

Nu ved jeg ikke om du så FA Cup. Der var han mega klasse. Han gjorde hvad der passede ham på kanten + han os scorede.

Efter min mening en utrolig dygtig spiller. Som kan blive lige så stor som Giggs, måske endda bedre.. :)

Link to comment
Share on other sites

Rommedahl er elendig synes jeg, fatter ik helt hvad han laver på landsholdet, men må vel være pga mangel på bedre...  ;)

Der har været for lidt fløjspil i de kampe, der har været hidtil i EM. Hvorfor skal spillet klumpes sammen midt for målet? Figo trak også konstant indad i banen mod Grækenland. Der er måske mangel på fløjspillere for tiden - så du har måske ret. Og det Olsens taktik at spille med hurtige fløje - en god taktik, der kan give plads til Jon og Sand. Men det farlige går ligesom af det, hvis totrediedele af boldene sejler ud over baglinien.

Edited by cfred
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share