Danmarks bedste fodboldspiller nogensinde


Antaeus
 Share

Stem på Danmarks bedste fodboldspiller  

86 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jep, de lå nummer 203 på verdensranglisten...

For en god ordens skyld: Sophus krølben scorede 10 mål i OL-semifinalen mod Frankrig i 1908, som Danmark vandt 17-1. Danmark tabte senere finalen mod England (2-0 til england).

Det var ikke Samoa, men derimod Amerikansk Samoa. 

I stand corrected :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, Brian laudrup var også min helt da jeg begyndte at interessere mig for fodbold i en relativ sen alder (12-13år).

Har set et klip hvor Beckenbauer fortæller at han som 18-19årig gik ned og styrede træningsbanen i Baueren munchen med alle de etablerede stjerner :w00t: ´

Lidt fedt at se nogle af de kampe hvor han spillede for Glasgow Rangers! Nogle af kampene så det ud til at han kunne gøre lige nøjagtigt hvad der passede ham B)

Specielt hans acceleration på de første 5-10 meter sammen med boldfølingen og teknikken gjorde at han var en af de bedste driblere verden har set B)

Link to comment
Share on other sites

Personligt har jeg et problem med at man synes folk er noget fordi de har været udnævnt til det største talent nogensinde...

Michael var stor! Brian havde måske det fysiske talent til at nå samme højder. Men gjorde det ikke. Om det så var et valg eller han ikke kunne magte det skal jeg ikke kunne udtale mig om.

Men Michael er i mine øjne helt klart storbror rent fodboldmæssigt også!

Mads :swim:

Link to comment
Share on other sites

MadsSVØM<< Tjoo, der har du da en pointe, men jeg vælger bare ud fra den betragtning, at hvis jeg stod og var førstevælger til en fodboldkamp så ville jeg vælge Brian Laudrup i topform først af alle danske spillere ;)

Jeg kigger udelukkende på fodboldmæssige kvaliteter, og ikke hvor eller hvilken klubber man har spillet for :)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Stemte M.Laudrup. Måske ville det være mere fair hvis man kunne stemme på bedste danske forsvarspiller, midbane, osv. Dog stadigvæk med de reservationer Jarvig har haft fremme flere gange.

Kan tydeligt huske skolefodbold tilbage i 80'erne, hvor Brian huserede. Fårk hvor han bare brillierede - krøllede hele midtbaner og forsvar ene mand. Der var ét bestemt hold, tror det var KB, der konsekvent kværnede ham ned hver eneste gang han bare kom i nærheden af straffesparksfeltet. Det var bare fantastisk at se ham spille allerede dengang.

Niske

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share