Synes du det er "for pumpet"?


JPetersen
 Share

  

66 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tjae... Videre køn er han jo ikke... Det er alligevel ret godt gjort at man kan komme til at se sådan ud... Jeg synes dog at man ikke skal have så store muskler, det ser ikke ud tilat være en naturlig del af deres krop, og for mig er det vigtigt at mine muskler passer til min krop, og må derfor hellere være for små end for store...!

Kan det overhovedet lade sig gøre at blive så pumpet uden brug af doping...?

Link to comment
Share on other sites

Hvor meget er for meget B? (det er jo meget godt at vide for os drenge. Og det er jo jer piger der ved det ik.)

Det er meget svært at generelisere... Men det der er i hvert fald ALT for meget... Jeg tror at pigernes holdning kommer ligeså meget an på ens øvrige udseende - altså også ansigt og sådan...  

Når man ikke længere kan være i almindeligt tøj, må grænsen jo for længst være nået... :p

Link to comment
Share on other sites

Husk lige man ikke når en størrelse og definition som Shawn Ray (er det ikke ham, der er på billedet) uden stoffer med mindre man er Skip La cour eller en af de få andre genetiske vidundere. Så ,for de flestre herinde er det slet ikke noget at bekymre sig om... så store/markerede bliver vi ikke, så længe vi er clean, og har almindelige gener! Og det er heller ikke mange der bliver så definerede nå de ER på gear, så..

Derudover, hvis vi virkelig taler om store mænd, så er det vel Dorian og Nasser, man skal se billeder af..de kan virkelig skræmme pigerne væk..det er ikke pænt.. men de er store!

Yates:

mro-p31.jpg

og Nasser:

nasser24.jpg

vernlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Hvad er så både sejt og pænt??Tjo, i mine øjne var den første Mr O, larry Scott ret tæt på et mandeideal, rent fysisk:

Scott19.jpg

Det er muskuløst, symmetrisk og flot.. Og blæret:)

prøv så at saqmmenligne ham med Mr O idag, coleman...

Coleman17.jpg

Der er virkelig forskel... og det er større, men ikke nødvendigvis pænere...

Og nu skal jeg nok lade være med at spamme flere billeder!

venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Det er virkelig synd med alle de "roid/gh guts".. det er virkelig et tegn på at det nuværende dopingforbrug blandt Profferne er ved at komme fuldstændig ud af kontrol, og bodybuilding bevæger sig længere og længere væk fra en sund livsstil og til et farmaceutisk eksperiment...

sad but true

Venlig hilsen Blackmoore

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share