IFSA Danmarks stærkeste mand


sas
 Share

Recommended Posts

nogen der ved om det bliver sendt i tv.. hvis - hvornår og hvilken kanal..?

Det gør det ganske givet ikke (desværre). Efter Henrik Ravn blev taget for at sælge doping for nogle år tilbage, så er der ingen af de danske kanaler som vil røre stærkmandssporten med en ildtang. Det bliver ikke til meget mere en et lille indslag i regionalprogrammerne eller nyhederne fra tid til anden. Deciderede programmer som i de gode gamle dage, kommer vi nok ikke til at se igen <_<

Link to comment
Share on other sites

Efter Henrik Ravn blev taget for at sælge doping for nogle år tilbage, så er der ingen af de danske kanaler som vil røre stærkmandssporten med en ildtang.

"Sjovt" nok at de vælger at vise fodbold, håndbold, atletik, tennis, cykling osv... godt nok har jeg ikke hørt, om nogen der er blevet taget for at sælge gear, men der er hele tiden nogen der bliver knaldet for at indtage det...

I øvrigt.. Stiller Henrik Ravn ikke op til BB nu?

Link to comment
Share on other sites

Efter Henrik Ravn blev taget for at sælge doping for nogle år tilbage, så er der ingen af de danske kanaler som vil røre stærkmandssporten med en ildtang.

"Sjovt" nok at de vælger at vise fodbold, håndbold, atletik, tennis, cykling osv... godt nok har jeg ikke hørt, om nogen der er blevet taget for at sælge gear, men der er hele tiden nogen der bliver knaldet for at indtage det...

I øvrigt.. Stiller Henrik Ravn ikke op til BB nu?

Jo, han stiller op til BB. Iøvrigt "påstod" TV-2 at deres beslutning om at tage stærkmandskonkurrencerne af programmet, var 100 % uafhængig af Henrik Ravn´s dom. Yeah right.

Link to comment
Share on other sites

Efter Henrik Ravn blev taget for at sælge doping for nogle år tilbage, så er der ingen af de danske kanaler som vil røre stærkmandssporten med en ildtang.

"Sjovt" nok at de vælger at vise fodbold, håndbold, atletik, tennis, cykling osv... godt nok har jeg ikke hørt, om nogen der er blevet taget for at sælge gear, men der er hele tiden nogen der bliver knaldet for at indtage det...

Enig, hvis det virkelig er argumentet for ikke at sende stærkmand, er det godt nogle hykleriske journalister, der sidder på redaktionerne hos DR og tv2 :angry:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Efter Henrik Ravn blev taget for at sælge doping for nogle år tilbage, så er der ingen af de danske kanaler som vil røre stærkmandssporten med en ildtang.

"Sjovt" nok at de vælger at vise fodbold, håndbold, atletik, tennis, cykling osv... godt nok har jeg ikke hørt, om nogen der er blevet taget for at sælge gear, men der er hele tiden nogen der bliver knaldet for at indtage det...

I øvrigt.. Stiller Henrik Ravn ikke op til BB nu?

Jo, han stiller op til BB. Iøvrigt "påstod" TV-2 at deres beslutning om at tage stærkmandskonkurrencerne af programmet, var 100 % uafhængig af Henrik Ravn´s dom. Yeah right.

Det er nu ikke helt korrekt, Thomas. TV2 blev på daværende tidspunkt kritiseret kraftigt for deres dobbeltmoral i pressen. Der var flere der mente det passede skidt sammen at sende et dopingkritisk dokumentar program den ene aften og derefter en stærkmandskonkurrence, hvor der deltog flere dopingdømte den næste aften. :)

Link to comment
Share on other sites

Det er nu ikke helt korrekt, Thomas.

Hvad er ikke helt korrekt ?? Jeg sad og så indslaget omkring Henrik Ravn´s dom i Station 2 på daværende tidspunkt, og der sagde Jes-Dorph, at der fremover ikke vil blive sendt stærkmandskonkurrencer på TV-2, og at denne beslutning var 100 % uafhængig af Henrik Ravn´s dom. Ved ikke hvad du mener jeg har misforstået ??

Thomas

Edited by Thomas J
Link to comment
Share on other sites

Det er nu ikke helt korrekt, Thomas.

Hvad er ikke helt korrekt ?? Jeg sad og så indslaget omkring Henrik Ravn´s dom i Station 2 på daværende tidspunkt, og der sagde Jes-Dorph, at der fremover ikke vil blive sendt stærkmandskonkurrencer på TV-2, og at denne beslutning var 100 % uafhængig af Henrik Ravn´s dom. Ved ikke hvad du mener jeg har misforstået ??

Thomas

Jeg mener, at TV2 allerede inden Ravns dom var stoppet med at sende stærkmand pga massiv kritik fra andre dele af pressen. Men du har sikkert ret i at TV2 har brugt Ravnsagen til at retfærdiggører denne beslutning. :)

Link to comment
Share on other sites

Men du har sikkert ret i at TV2 har brugt Ravnsagen til at retfærdiggører denne beslutning

Yes, jeg har det sågar på videobånd et eller andet sted. Jeg husker tydeligt at Jes-Dorph gjorde et MEGET stort nummer ud af at slå fast at deres beslutning om ikke at sende mere stærkmand, bundede i alt andet end doping.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Angående Henrik Ravn.

Jeg var selv ude til arrangementet i dag, og jeg så Henrik rende rundt i bar overkrop. Han er ret stor. Men han har nogle meget store ulækre ar på ryggen, som han tilsyneladende har fået vi sit indtag af vækstfremmende midler.

Vetö

Link to comment
Share on other sites

Henriks værste ar er på bicep... Han er blevet åbnet op til flere gange, så aret er bredt og dybt.

René no. 1

Jasmin no. 2

Flemming Jensen no. 3

Angående Flemming - tal lige om en hakket stærkmand. Nu er det godt nok heller ikke så manhge måneder siden, at Flemming var til Cph. Grandprix (bb); men han har nu hver år været i super form.

Imponerende af en 45-årig! :respekt:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share