Massiv


Den Fede
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
Skal man have store arme for at være medlem? mine er 36.5 cm og 37 cm.

Hvor ligger foreningen og hvor mange medlemmer er der? Kan man lave styrkeløft der eller skal man være medlem i en styrkeløfterklub?

Den Fede

Det er altså humor det her :lol:

Lidt ligesom de gamle Heijder indlæg :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvad griner i af, det er faktisk seriøst det her

Den Fede

Læs hvad der er blevet skrevet tidligere i tråden om styrkeløft. Sammenlign derefter med, hvad der står på DIFD-siden. Kan du ikke se, at de to ting ikke har en dyt med hinanden at gøre? Deres debatforum har et indlæg der hedder "Creme på armene rykker", for guds skyld! :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Min styrketræning ser ud således

Mandag: Biceps 45 min

Onsdag: Triceps 45 min

Fredag: Bryst 45 min

Jeg ville nok øge træningsmængden en smule og så droppe triceps-træningen - triceps bliver påvirket rigeligt, når du træner bryst. Det er trods alt også størrelsen af biceps, som pigerne lægger mærke til, så derfor er der en ekstra træningsdag med biceps.

Et forslag til et program kunne være:

Mandag: Bryst - 1 time

Tirsdag: Biceps - 45 minutter

Torsdag: Bryst - 45 minutter

Fredag: Biceps - 45 minutter

Med dette program vil du helt sikkert se fremgang i løbet af kort tid.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Tak Silence for støtten hvor træner du, måske vi kunne finde ud af at træne sammen hvis du har lyst? Vi kunne måske træne noget styrkeløft, hvor stærk er du egentlig?

Den Fede

hehe læs mit program og grin af mig.. Jeg er så slatten at jeg næsten ikke kan løfte stangen hehe

Jeg træner i Roskilde...

Hvis jeg var dig ville jeg begynde at træne HELE din krop 3 gange om ugen evt i HST som sagt tidligere og så skal du spise mere..

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg skal træne noget styrkeløft skal der måske ikke trænes så meget biceps aligevel.

Hvis du træner HELE kroppen får du også biceps med...

Det hjælper IKKE at du kun træner Biceps, triceps og bryst, hvis du vil være mere massiv er du nødt til at træne HELE kroppen OGSÅ dine ben..

Kig her og se hvor massive folk er herinde...

Jeg er rimelig massiv men som du kan se er det fordi jeg er fed ;)

Link to comment
Share on other sites

Det var godt nok ikke til dig, Silenced ;)

Men rigtigt... Hjælpes skal han!

Læs! :bookread:

Træn! :pumpin:

Spis! :cheeburga:

It's as simple as that!

så takker jeg.. JUHUUU jeg har fattet noget af al min læsning hehe

og den fede lyt til Flexipecs.. læs, træn og ÆD :bigsmile: så kommer massen

DAMN jeg glæder mig til jeg har tabt mig så jeg kan bulke mig op igen hehe

Link to comment
Share on other sites

Hej Silence

Du skriver at du træner i roskilde, jeg har bil så jeg kan bare køre til Roskilde og træne med dig. Hvad siger du til det?

Den Fede

æhhm.. Kan godt være det bliver et problem... JEg træner mellem 7.15 til 8.15 sådan ca..

Det er jo tidligt..

Jeg har desværre ike mulighed for at træne senere på dagen.

Link to comment
Share on other sites

Fint med mig, jeg er arbejdsløs, så jeg kan træne hele dagen. Hvornår skal vi starte?

Den Fede

Jeg er igang.

Er dernede hver dag, men træner styrke hver mandag, onsdag og fredag..

Kan bare ikke fredag.. Har aftale med AntonD om hjælp til min egen træning, men ellers kommer du bare derned.. Du kan sagtens finde mig.

Sorte bukser, hvid t-shirt, gasblå i hovedet og ligner en der står under et vandfald ;)

Link to comment
Share on other sites

Den Fede..

Jeg glemte lige..

INDEN du starter med at træne, ville jeg nok læse lidt om nogle forskellige programmer, og så finde et der lyder som noget du vil kunne bruge til noget

Du kan jo evt starte med at kigge her

Jeg har brugt juni og halvdelen af juli måned til at læse og stille spørgsmål, for at finde det program det lød bedst for mig.. Men start lige med at læse lidt og find så et program du synes lyder godt.

BAGEFTER kan du så finde øvelserne og evt stille spørgsmål til programmet..Altid godt at have lidt viden om tingene inden man begynder at lave dem.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share