Vedr. MOL-træffet (can hardly wait.. )


Francis
 Share

Recommended Posts

Var lige inde og checke fyens helse sport's lokaler, og det så da vældig.. øh, moderne ud  :D

Men på trods at jeg klikkede gentagne gange på det samme billede, kunne jeg ikke rigtig få øje på nogle platforme eller noget. Så nu tænkte jeg, at jeg hellere lige måtte checke ved "formanden" om der egentlig er muligheder for at vi kan komme til at vise vores elskede løft den 6. Juli..  Ellers klipper jeg sku alle deres kabler over i protest... Og erklærer hellig krig mod deres oxide/cybex maskiner!

Ps. Hvis der er nogle der synes at det ikke lige giver mening alt hvad jeg skriver, er det simpelthen fordi at jeg var den mest gennemstegte lørdagskylling man nogensinde kan forestille sig igår... :beerchug:

- og uha, han er ramt idag!!!  :bojo:

Link to comment
Share on other sites

Damn, du er en hurtig ung mand...

Har i eleiko bumper-skiver så?  Ellers er det jo lige ved at jeg skal fylde bilen med alle de gode nede fra det lokale center...

Jeg glæder mig faktisk som en lille barn til at møde alle jer skøre MOL-hoveder..

Har lige været nede og få lavet to t-shirts, hvor der på ryggen står..  

I-m a NO-NO-NO-SQATTER..

   - no suit

   - no wraps

   - no spotters

Og foran er der et billede af Bulgarske Ivan Chakarov, der kører en triple helt i bund med 270 kg på ryggen..  Og dette er uden spotters, wraps eller suit. Og med en kropsvægt på 91 kilo!!!  

Dem tager jeg på, og dem vil jeg rende i hele tiden...  Det må da give noget inspiration til at vi kan få lavet nogle PR-føt den dag   :D

Link to comment
Share on other sites

Du måtte da gerne have fået en, men jeg er bare bange for at de er alt for store til dig...   (blære blære)  :D

Mht til skiver, bliver jeg da næsten nødt til at lige snakke lidt med vores klubejer om ikke jeg må låne nogle af vores skiver med så...  For selvom at der ligger gummimåtter på gulvet, har jeg da ikke lyst til at smide for 100 kg støbejerns-skiver på gulvet fra mavehøjde af, hvis man misser et træk!!!

Men uha det bliver spændende...  Glæder mig allerede helt vildt!  Den bedste motivation jeg har haft længe  :o)

Link to comment
Share on other sites

Tør snart ikke komme.... Jaja kald mig bare kylling.....

Men man bliver jo bare mast under 300kg dødløft stang når TJ, eller Lomax løfter, eller når Francis smider stangen i toppen af løftet... de kan godt nok hoppe højt sådan nogle bumper skiver.. Yep dem har vi massere af.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share