Ordbog eller noget i den stil


Rod
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der kender til noget i retning af en ordbog, ellere rettere sagt en oversigt over udtryk inden for bodybuilding/styrkeløft. Jeg sidder tit og læser artikler om diverse systemer og sådan noget på nettet, men jeg synes ofte at jeg ikke får nær så meget ud af dem som jeg burde, fordi jeg ikke helt fatter de udtryk de bruger. Jeg sad f.eks. og læst en artikel af Louie Simmons om squat hvor han snakkede om fordele/fordele ulemper ved box squats i forhold til olympisk squat, men det hjælper mig bare ikke ret meget når jeg ikke ved hvad de forskellige er...

Er der nogen der kan hjælpe?

Alternativet er jo at jeg skal poste et nyt spørgsmål herinde hver gang der er noget jeg ikke fatter, og det bliver jo nok irriterende i længden :)

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Arne> den side du linker til er ganske OK, men man finder næppe Louie´s specielle øvelser der.

Rod> Led efter øvelserne på nogle af de WSB prægede sider. De fleste kan findes rundt omkring på nettet. Det kræver selvfølgelig lidt arbejde, men hvad gør man ikke for at få svar på interessante ting ;)

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share