Mændenes 100 meter


Squatfather
 Share

Hvem vinder guld på 100m?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Med 5 mand under 10 sekunder i kvartfinalerne i aftes er der lagt op til en spændende 100 meter finale i aften. Banen i Athen har vist sig at være rimlig hurtig, så det er absolut ikke utænkeligt at Tim Montgomeries verdensrekord ryger i aften.

Personligt tror jeg mest på Crawford som i går løb 9.89 i kvartfinalen. Forinden havde han haft hurtigste tid i indledende med 10.02, som han løb med kasket og solbriller. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Personligt tror jeg mest på Crawford som i går løb 9.89 i kvartfinalen. Forinden havde han haft hurtigste tid i indledende med 10.02, som han løb med kasket og solbriller. :lol:

os' mig.

Sprinteren med det største patværk vinder :lol:

Ja, utroligt meget masse der sidder på overkroppen; han svinger overkroppen og lader benene følge med :lol:

Skal jeg være ærlig, så synes jeg næsten det kan blive hvemsomhelst.

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Squatfather>

Ja, det har jo nærmest været opvisning de tidligere løb, så det bliver utrolig spændende!

jeg tror på:

1: Shawn Crawford

2: Maurice Greene

3: Asafa Powell

jeg tror ikke på at Gatlin er stærk nok til at komme i top tre.

Jens A

Edited by Jens A
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror på Powell, men ikke rekord. Der er for meget modvind på stadion i aften, desværre. :(

Ærgeligt de ikke lige er hurtige og rigger grejet til på den anden langside så de kan få lidt rygvind, for så var der lagt i kakkelovnen til verdensrekord. :w00t:

Donovan Bailey udtalte på Eurosport, at han troede på WR på trods af modvinden. Han tror på at kampen om guldet bliver imellem Asafa Powell, Shawn Crawford og Francis Obikwelu. :)

Link to comment
Share on other sites

Inden OL troede jeg på Powell, men nu satser jeg på Obikwelu, som i kvarten luntede i mål på 9,93s , han så dog ikke så imponerende ud i semien, men jeg håber at Europa vinder guld (selvom han ikke har været europæer så længe).

Der var i øvrigt medvind i den ene semi, så der er håb om en stor tid, hvis det sker igen, så kommer der måske 6 mand under 10s.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tog så fejl. 9.94 rakte ikke til en hujende skid idag. :w00t:

4 mand under 9.90, det må da iøvrigt være en rekord, kan ikek mindes at ha set bare tre mand under før?

Ja, det var godt nok et både hurtigt og meget tæt løb!

Kun 2/100 sek. forskel fra 1. til 3. pladsen :o

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig altid nemt at være bagklog. Men da jeg så dem i startblokkene, fortrød jeg at have stemt på Powell. Han lignede jo en skræmt kanin! Han så meget overbevisende ud i semifinalen, men da jeg så ham der i blokken, var jeg sikker på at han ikke havde nerverne til at vinde. Flot af Maurice Greene at han fik en bronze (så havde jeg da ret i en ;) ). Sjovt at det var i nøjagtig samme tid som han vandt guld med i Sydney.

Link to comment
Share on other sites

Det er selvfølgelig altid nemt at være bagklog. Men da jeg så dem i startblokkene, fortrød jeg at have stemt på Powell. Han lignede jo en skræmt kanin! Han så meget overbevisende ud i semifinalen, men da jeg så ham der i blokken, var jeg sikker på at han ikke havde nerverne til at vinde. Flot af Maurice Greene at han fik en bronze (så havde jeg da ret i en ;) ). Sjovt at det var i nøjagtig samme tid som han vandt guld med i Sydney.

Sjovt, jeg lagde mærke til præcis det samme. Asafa Powell var også svag favorit hos mig, selvom jeg var for whimpet til at holde på én :tongue: Han lignede ikke en mand der nød situationen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share