One Arm Chinup/Pullup


Fistandantilus
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der ved hvad den tungeste person der har taget en et-arms ophævning vejer?

Her er i hvert fald en gut som har kunne lave 3 med hver arm med en kropsvægt på 120kg :)

And of course, for you really big guys, think about this: Bert Assarti, a strength legend from the early 1940's, could chin himself three times with either arm at a bodyweight of 265 pounds! Mr. Assarti could also do a two-arm pullup with over 200 pounds of additional weight strapped to his body
Link to comment
Share on other sites

3 med hver arm med en kropsvægt på 120kg

Det er jo både godt og skidt.

Det er godt at vide at det kan lade sig gøre, men man kan tilgengæld ikke bruge sin kropsvægt som undskyldning længere.

Det skulle svare til 3 reps på 240 kg i et træktårn. :cry:

Jeg mener ikke at jeg har set dem på over 150 kg.

Link to comment
Share on other sites

Det skulle svare til 3 reps på 240 kg i et træktårn. 

Jeg mener ikke at jeg har set dem på over 150 kg.

Det er også meget teknik åbenbart for du behøves ikke kunne tage dobbelt kropsvægt med 2 arme. Der står nemlig også, at han har taget 2 chinups med 90kg ekstra med to arme... :)

Link to comment
Share on other sites

3 med hver arm med en kropsvægt på 120kg

Det er jo både godt og skidt.

Det er godt at vide at det kan lade sig gøre, men man kan tilgengæld ikke bruge sin kropsvægt som undskyldning længere.

Det skulle svare til 3 reps på 240 kg i et træktårn. :cry:

Jeg mener ikke at jeg har set dem på over 150 kg.

nej men vil håbe de findes, har læst et eller andet sted at Jouko Ahola vidst har taget over 200kg i træktårn

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Fist> SÅ burde jeg  fandme også kunne, hvis det altså er dig på billedet med de tynde arme :lol:

Så så Hr. Milton, bare fordi du er tyk og på krudt, skal du ikke genere en 40cm rippet arm :lol: :tongue:

Hmm.. Så vidt jeg kan regne ud, burde det også kunne betale sig at køre noget rigtig tung biceps træning, for at forbedre sin pull op styrke i single reps eller f.eks. one-arm.

Ved godt det sjældent er hørt, men det lyder fornuftigt at man kunne køre singles i biceps curl B) :w00t:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Fist> SÅ burde jeg  fandme også kunne, hvis det altså er dig på billedet med de tynde arme :lol:

Så så Hr. Milton, bare fordi du er tyk og på krudt, skal du ikke genere en 40cm rippet arm :lol: :tongue:

Hmm.. Så vidt jeg kan regne ud, burde det også kunne betale sig at køre noget rigtig tung biceps træning, for at forbedre sin pull op styrke i single reps eller f.eks. one-arm.

Ved godt det sjældent er hørt, men det lyder fornuftigt at man kunne køre singles i biceps curl B) :w00t:

jep single rep i biceps styrer B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share